To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant/Legnum VR4 Ogólne - Na pobudzenie apetytu-VR4 do kupienia w UK:-)

jkrzysztof80 - 29-07-2009, 23:38

PLPynton, jeśli chodzi o przekładkę to lepiej przerzucić flaki do europejczyka czy kombinować z oryginałem?
Siwus24 - 30-07-2009, 00:25

A na pomorzu jest ktos taki kto by sie podjal czegos takiego?? Chce sprowadzic bryke, bo jestem napalony od ponad pol roku na vr4 i musze sie wszystkiego dowiedziec jak to jest z ta przekladka.
Tez myslalem o przekladce silnika ale to chyba byla by lipa

Anonymous - 30-07-2009, 06:22

nie no definitywnie polecamy tu na forum zostawianie budy VR4. chodzi o brak miejsca w tunelu w budzie europejskiej na KAT+wal i inne sanki w budzie europejskiej, co za tym idzie niemozliwe jest fizycznie zamontowanie automatu w standartowa bude EU bez wymiany sanek. wymiana sanek w takiej budzie laczy sie z ingerencja w bude cieciem i spawaniem...
wyjatkiem jest buda europejska ktora ma vin w postaci:
JMBxxEA5x1Zxxxxxx
te budy przyjmuja swapa gratow z VR4 zupelnie bezbolesnie, po prostu miodny taki swap, przepiekna praca, sam bylbym w stanie wykonac go w 3-5 dni jesli nie szybciej, poczatkujacy z malym doswiadczeniem w kreceniu srubek, warunkami do pracy i odpowiednia instrukcja dalby rade w 2 tygodnie. oczywiscie mowimy o napedzie na 2 kola co w automacie nie bedzie problemem ale w manualu wymaga juz wolnego przyspieszania przy starcie. mozliwe jest tu wlozenie i napedu na 4 kola ale swap zajalby znacznie dluzej i koszty wzroslyby.

nie jest mi wiadome czy ktos na pomorzu podejmuje sie takich operacji, najprawdopodobniej nie. za maly popyt w kraju i nikt nie robi tego jako usluga. wszyscy sami sobie robilismy w pewnym sensie dlatego ze nie jestesmy do konca "normalni"
kiedys tam robilem to ludziskom jako usluge ale tylko swoim klientom i czysto habbystycznie jako ze konczylo sie na tym, iz dokladalem samymi kosztami paliwa na trasy PL-CH i vice versa do tego interesu ale jestem zadowolony poniewaz poznalem dzieki temu niezlych swirow co pozwolilo mi uwierzyc ze nie jestem jakims tam "umierajacym gatunkiem" :twisted: co bylo mila odmiana po opini niemcow czy szwajcarow :wink:

[ Dodano: 30-07-2009, 06:44 ]
Siwus24 napisał/a:
... Chce sprowadzic bryke, bo jestem napalony od ponad pol roku na vr4 i musze sie wszystkiego dowiedziec jak to jest z ta przekladka...


tu chodzi glownie o kase, jesli nie masz 30kPLN na start to szkoda cokolwiek zaczynac bo to jednak kosztuje a akurat pieniadze to najmniej bolesna forma zaplaty w tym przypadku. analogicznie chcemy kupic ladnego avance LHD 2.5 po 2000 to musimy wladowac w to ponad 30k ale jesli chcemy miec ladnego VR4 LHD po 2000 to sila rzeczy musi to kosztowac wiecej. jesli ktos mysli ze oszczedzi, przekombinuje ect to final bedzie bardzo bolesny. pod tym zdaje sie moze podpisac sie kazdy z nas posiadajacych takie LHD VR4.

Siwus24 - 30-07-2009, 07:12

Kasa nie stanowi problemu mysle iz bede mial ponad 30k tylko chodzi o przekladke kto by sie tego podjal. :D
Ja tez nie jestem do konca normalny :P zawsze mialem chore pomysly a ten jest jak najbardziej zdrowy :D

Anonymous - 30-07-2009, 11:26

pogadaj z Czarkiem, AutoR. mozliwe ze mialby czas i podjal by sie. przerabial ze swoimi ludzmi samochod Piotrka, Roch_27, byly tam drobne niedociagniecia ale praktyka czyni mistrza no a auto jezdzi i nic sie nie dzieje. pogadaj z Piotrkiem na ten temat.

ja niestety podejmuje sie tylko przekladek zakupionych przez siebie aut bo po pierwsze mam malo czasu i kupuje tyle ile moge przelozyc w roku a po drugie musze na nie udzielac honorowej gwarancji i obce auto wprowadziloby tu tylko niesmak w razie jakiejs usterki nawet niespowodowanej wina przekladajacego.

Siwus24 - 30-07-2009, 23:50

a jeszcze mi powiedz czy lepszy jest automat czy manual?? jedno i drugie ma swoje zalety ale co lepsze??
Bartek - 31-07-2009, 09:16

Siwus24, zależy do czego chcesz używać nowego auta:

- szybki, dobrze skręcający i po wymianie hamulców dobrze hamujący, ale wygodny tyłkowóz, którym jazda 70 km/h, jak i 170 km/h nie robi różnicy - bierz automat

- auto do wygłupów - manual i do tego w sedanie - buda kombi jest o wiele bardziej miękka

- auto do sportowej jazdy - Evo 9-10 w manualu

Siwus24 - 31-07-2009, 17:42

lubie szalec a w szczegolnosci w zimie :D kazdy zakret moj :D

to raczej manual :D dzieki :D

TRAWOR76 - 14-08-2009, 10:33

kontynuacja tematu ,takiego znalazłem:

http://cgi.ebay.co.uk/MIT...id=p3286.c0.m14

jkrzysztof80 - 14-08-2009, 20:06

TRAWOR76, wiesz że też się nad nim zastanawiałem ciągle czekam na odpowiedź od kolesia bo pytałem się go ile chciałby za niego? Dam znać jak odpisze
:)

Gość nie chce napisać :( mówił, że mam włączyć się do aukcji i jak wygram to sprzeda.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group