Chcę Kupić Outlandera - Outlander vs Mazda CX-7 vs Honda CR-V vs Suzuki Grand Vitara
regon - 13-07-2010, 18:36
a od jakiego roku życia dają zgodę na automat no i kto wydaje decyzję?
skaut - 14-07-2010, 08:36
regon napisał/a: | a od jakiego roku życia dają zgodę na automat no i kto wydaje decyzję? |
regon, proszę, to był skrót myślowy. Dwie rzeczy nie zachęcają do zakupu automatycznej skrzyni.
- cena - raczej zdecydowanie wyższa od manualnej
- potencjalne problemy w przyszłości - jak mi się żona przyzwyczai do wygody, a kolejne auto będzie z manualną skrzynią - to wydaje mi się, że może bardzo "palić" sprzęgło
regon - 14-07-2010, 20:04
wiem, wiem, że to skrót myślowy. Do krezusów nie należę ale kupiłem żonie małe autko z automatem i mam problem z głowy:-)
skaut - 14-07-2010, 22:16
regon napisał/a: | Do krezusów nie należę ale kupiłem żonie małe autko z automatem i mam problem z głowy:-) |
Małe autko? tzn....
regon - 18-07-2010, 13:35
polo
rezon - 18-07-2010, 19:16
jaki silnik? Ja rozważam 1,4TSI z DSG, ale chyba odpadnie ze względów estetycznych - nudne to auto. Niestety trzy dni miałem na testach Lancię Delta - w porównaniu do Polówki jest znacznie ciekawsza. Cenowo niestety na odwrót. Praca diesla vs diesel w Outkach (nawet 2.2) znacznie mniej słyszalna.
skaut - 18-07-2010, 20:19
Dobra panowie. Wróćmy do tematu. Jechałem drugi raz Outlanderem z silnikiem 2.0 DiD. I tak jakoś nabieram wątpliwości. Dlaczego do licha Mitsubishi godzi się, aby VAG sprzedawał im stary silnik? Nie mogą wziąć od nich 2.0 z CR? Ten silnik w Outlanderze przy 3tys obrotów po prostu chce żywcem wyskoczyć spod maski. I dlaczego do licha MMC ma na "stanie" samochody z tym silnikiem a ze święcą szukać aut z silnikami 2.2 DID?
No i racjonalne podejście piękniejszej połowy: "co w tym samochodzie jest takiego wyjątkowego, że trzeba za niego zapłacić sto kilkadziesiąt tysi?
Anonymous - 18-07-2010, 21:08
Ja się dziwię, że w Outlanderze ciągle są montowane "obce" diesle. Mitsubishi wyprodukowało dwa fajne i nowoczesne diesle z MIVEC - 1,8 150 KM i 2,3 190 KM. Obydwa common-rail. Pierwszy jest montowany w ASX, a drugi - pojawił się tylko w prototypie nowego Gallanta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4N1_engine
Może podpisali z VAG i PSA umowy na czas określony?
regon - 18-07-2010, 21:33
rezon napisał/a: | jaki silnik? Ja rozważam 1,4TSI z DSG, ale chyba odpadnie ze względów estetycznych - nudne to auto. Niestety trzy dni miałem na testach Lancię Delta - w porównaniu do Polówki jest znacznie ciekawsza. Cenowo niestety na odwrót. Praca diesla vs diesel w Outkach (nawet 2.2) znacznie mniej słyszalna. |
z silnikiem 1.4, model z 2007 roku. fajny w prowadzeniu, silnik całkiem dynamiczy, skrzytnia jeszcze z przed dsg.
rezon - 18-07-2010, 21:41
regon, dzięki za info
skaut - 21-07-2010, 15:44
Finał No i po łącznie 11!! jazdach próbnych mamy większy mętlik w głowie niż ustawa przewiduje. Jeździliśmy: Outlanderem 2.0 DiD 3 razy, Hondą CR-V, Suzuki Grand Vitarą, Mazdą CX-7, Citroenem C-Crosserem (Automatyczna 2-sprzęgłowa skrzynia biegów) - 2 razy, oraz na dokładkę luksusowym SUV-em Audi Q7 3.0 V6 automat oraz samochodem użytkowym VW T5 2.0 TDI – 2 razy
Wiem, że dwóch ostatnich nie można brać bezpośrednio do mojego porównania, Ale....
Wybór ogromny.
And the Winner is:
Outlander Intense+.
Na auto klasy Audi Q7 czy BMW X5 raczej nas nie stać (może kiedyś), Honda – jakaś taka brzydka, Mazda CX-7 – super auto z aspiracjami sportowymi, również nie tego szukam. C-Crosser – jeździłem aby porównać silniki 2.0 DID z 2.2 DID, na dodatek miałem jazdy z automatem w Citroenie, T5 – znam to auto z autopsji – nowy silnik z common raillem – kulturalny, elastyczny, ekonomiczny – tylko i tak częściej woziłem w nim powietrze niż towar, lub pasażerów.
Może innym mający podobne dylematy ten wątek się przyda.
|
|
|