To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - Outlander vs Mazda CX-7 vs Honda CR-V vs Suzuki Grand Vitara

regon - 13-07-2010, 18:36

a od jakiego roku życia dają zgodę na automat no i kto wydaje decyzję?
skaut - 14-07-2010, 08:36

regon napisał/a:
a od jakiego roku życia dają zgodę na automat no i kto wydaje decyzję?

regon, proszę, to był skrót myślowy. Dwie rzeczy nie zachęcają do zakupu automatycznej skrzyni.
- cena - raczej zdecydowanie wyższa od manualnej
- potencjalne problemy w przyszłości - jak mi się żona przyzwyczai do wygody, a kolejne auto będzie z manualną skrzynią - to wydaje mi się, że może bardzo "palić" sprzęgło

regon - 14-07-2010, 20:04

wiem, wiem, że to skrót myślowy. Do krezusów nie należę ale kupiłem żonie małe autko z automatem i mam problem z głowy:-)
skaut - 14-07-2010, 22:16

regon napisał/a:
Do krezusów nie należę ale kupiłem żonie małe autko z automatem i mam problem z głowy:-)

Małe autko? tzn....

regon - 18-07-2010, 13:35

polo
rezon - 18-07-2010, 19:16

regon napisał/a:
polo
jaki silnik? Ja rozważam 1,4TSI z DSG, ale chyba odpadnie ze względów estetycznych - nudne to auto. Niestety trzy dni miałem na testach Lancię Delta - w porównaniu do Polówki jest znacznie ciekawsza. Cenowo niestety na odwrót. Praca diesla vs diesel w Outkach (nawet 2.2) znacznie mniej słyszalna.
skaut - 18-07-2010, 20:19

Dobra panowie. Wróćmy do tematu. Jechałem drugi raz Outlanderem z silnikiem 2.0 DiD. I tak jakoś nabieram wątpliwości. Dlaczego do licha Mitsubishi godzi się, aby VAG sprzedawał im stary silnik? Nie mogą wziąć od nich 2.0 z CR? Ten silnik w Outlanderze przy 3tys obrotów po prostu chce żywcem wyskoczyć spod maski. I dlaczego do licha MMC ma na "stanie" samochody z tym silnikiem a ze święcą szukać aut z silnikami 2.2 DID?
No i racjonalne podejście piękniejszej połowy: "co w tym samochodzie jest takiego wyjątkowego, że trzeba za niego zapłacić sto kilkadziesiąt tysi?

Anonymous - 18-07-2010, 21:08

Ja się dziwię, że w Outlanderze ciągle są montowane "obce" diesle. Mitsubishi wyprodukowało dwa fajne i nowoczesne diesle z MIVEC - 1,8 150 KM i 2,3 190 KM. Obydwa common-rail. Pierwszy jest montowany w ASX, a drugi - pojawił się tylko w prototypie nowego Gallanta.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4N1_engine

Może podpisali z VAG i PSA umowy na czas określony?

regon - 18-07-2010, 21:33

rezon napisał/a:
regon napisał/a:
polo
jaki silnik? Ja rozważam 1,4TSI z DSG, ale chyba odpadnie ze względów estetycznych - nudne to auto. Niestety trzy dni miałem na testach Lancię Delta - w porównaniu do Polówki jest znacznie ciekawsza. Cenowo niestety na odwrót. Praca diesla vs diesel w Outkach (nawet 2.2) znacznie mniej słyszalna.


z silnikiem 1.4, model z 2007 roku. fajny w prowadzeniu, silnik całkiem dynamiczy, skrzytnia jeszcze z przed dsg.

rezon - 18-07-2010, 21:41

regon, dzięki za info
skaut - 21-07-2010, 15:44

Finał :? No i po łącznie 11!! jazdach próbnych mamy większy mętlik w głowie niż ustawa przewiduje. Jeździliśmy: Outlanderem 2.0 DiD 3 razy, Hondą CR-V, Suzuki Grand Vitarą, Mazdą CX-7, Citroenem C-Crosserem (Automatyczna 2-sprzęgłowa skrzynia biegów) - 2 razy, oraz na dokładkę luksusowym SUV-em Audi Q7 3.0 V6 automat oraz samochodem użytkowym VW T5 2.0 TDI – 2 razy
Wiem, że dwóch ostatnich nie można brać bezpośrednio do mojego porównania, Ale....
Wybór ogromny.
And the Winner is:
Outlander Intense+.
Na auto klasy Audi Q7 czy BMW X5 raczej nas nie stać (może kiedyś), Honda – jakaś taka brzydka, Mazda CX-7 – super auto z aspiracjami sportowymi, również nie tego szukam. C-Crosser – jeździłem aby porównać silniki 2.0 DID z 2.2 DID, na dodatek miałem jazdy z automatem w Citroenie, T5 – znam to auto z autopsji – nowy silnik z common raillem – kulturalny, elastyczny, ekonomiczny – tylko i tak częściej woziłem w nim powietrze niż towar, lub pasażerów.
Może innym mający podobne dylematy ten wątek się przyda.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group