Outlander II Ogólne - [II 2.0 DID] szarpanie przy 2 tyś/obr/min
tokyo - 20-06-2013, 23:17
Witam
Delikatne/ nasilajace sie szarpniecia silnikiem moga byc spowodowane uszkodzeniem termicznym czujnika walu korbowego. poprostu wypadaja imp do kompa. MUT tego nie wykryje, a imp sa dublowane przez drugi czujnik.
Krzysiek_slask - 27-07-2013, 16:48
Odświeżam wątek.
Wróciłem z urlopu i miałem czas znów zająć się autem. Dziś "odłączyliśmy" zawór EGR. I objawy póki co - jak ręką odjął. Żadnego szarpania. Jedyny zgrzyt - to zaświeciła się kontrolka "check engine". Konsultowałem się z kilkoma mechanikami i każdy twierdzi, że spokojnie można tak jeździć (choć ja to pewnie będę chciał jakoś naprawić, bo irtytuje mnie ta zapalona lampka). Od poniedziałku zacznę testy na dłuższe trasy. Jak się odbije jazda bez EGR'a na spalaniu i mocy samochodu. Wrażenia opiszę
rezon - 27-07-2013, 19:04
kilka użytecznych linków http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=61176
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=59269
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=50622
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25779
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=16227
przemek_198 - 16-09-2024, 10:11
Witam wszystkich,
outlander 2.0 did 2007r manual,
miałem identyczne objawy. Szarpanie pomiędzy 2000 - 2400 obr.
Zaślepiłem egr i mu przeszło, jak ręką odjął.
Skutki uboczne tej operacji to: lepiej odpala
Zaślepka z puszki po piwie (do celów testowych), czas wykonania operacji 30min.
Pozdrawiam i życzę udanej zabawy.
Krzyzak - 16-09-2024, 11:44
przemek_198 napisał/a: | Zaślepka z puszki po piwie | pewnie już jej nie ma - strzelam, ale tam się potrafi spokojnie 1000° pojawić
|
|
|