To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Zakup O III I+ - doposażenie

krzychu - 17-03-2019, 13:47

emil_d napisał/a:

I-Loop to to samo co KERS


No nie jest to samo. i-Loop nie oddaje energii podczas przyśpieszania (polepszając osiągi)… Może ten M Hybrid działa jak KERS jeszcze tego nie obczajałem.

emil_d napisał/a:
mówię o I-STOP - tu link do opisu https://discoveryourmazda.com.au/mazda-istop-explained/


Hmmm no ciekawe... Teraz się tym już nie chwalą, ale faktycznie silnik gaśnie i zapala się bardzo gładko i szybko (z i-Stop ruszam i tak szybciej niż inne samochody na światłach).

wybitny2 - 15-04-2019, 16:02

rezon napisał/a:
kabe30 napisał/a:
ale znając polskie realia, mogą to być przysłowiowe "patyczki z dzwoneczkami". Może warto parę złotych dopłacić do czegoś lepszego, przy założeniu, że ma służyć ładnych kilka lat.
czujniki no name potrafią tak samo działać jak ori a nawet lepiej. Tylko trzeba na dobry no name trafić. Nie wiem czy jest w O3, ale jakaś kratka/siatka oddzielająca bagażnik, rękaw do przewozu nart, itp.

Nie zgodzę się ze tanie czujniki działają dobrze ,mam kumpla co kupił tanie czujniki tak je zachwalał ,sprzedał samochód dopiero wyszła prawda która ja znałem wcześniej . Czujniki parkowania tylko tokyo

rajan - 26-04-2019, 13:18

Jeździłem chwilę Eclipse Cross i faktycznie - czujniki to jakaś masakra, piszczą kiedy chcą. W ogóle jest jeszcze parę innych "kwiatków". Teraz już wiem, że w życiu bym go nie kupił.
Brodzins - 27-04-2019, 09:15

rajan napisał/a:
Jeździłem chwilę Eclipse Cross i faktycznie - czujniki to jakaś masakra, piszczą kiedy chcą. W ogóle jest jeszcze parę innych "kwiatków". Teraz już wiem, że w życiu bym go nie kupił.


Może te fabryczne są jakieś kiepskie?

Ja mam steelmate. Działają idealnie. Nigdy nie wzbudziły się bez potrzeby.

LysyG - 31-01-2020, 19:10

Ja osobiście do swojego dołożyłem czujniki P/T. Mają zamontować w ASO. Z tego co rozmawiałem będą z fabrycznym przyciskiem, ale nie ma możliwości podpięcia pod wyświetlacz przy licznikach. Mają włączać się po wbiciu wstecznego i wyłączać po przekroczeniu prędkości lub z guzika. Napiszę jak działają bo na razie czekam na odbiór. Auto miało być dzisiaj, ale poinformowali że ASO nie dostało jeszcze Karty pojazdu z wytwórni papierów wartościowych no i samego Outka jeszcze wiozą z Gdyni (po ocleniu). W umowie mam termin odbioru do 07.02, więc cierpliwie czekam. Może przekroczą termin to potarguję się o hak. A tak z ciekawości miał ktoś przypał z niedotrzymaniem terminu odbioru i związanym z tym dodatkowym "rabatem"?
rajan - 01-02-2020, 20:52

LysyG napisał/a:
Ja osobiście do swojego dołożyłem czujniki P/T. Mają zamontować w ASO. Z tego co rozmawiałem będą z fabrycznym przyciskiem, ale nie ma możliwości podpięcia pod wyświetlacz przy licznikach.


Mi też tak mówili, dlatego nie montowałem. Ale są tacy na forum, którym ASO normalnie podpięło jak fabryczne. Ewentualnie kolega Tokyo może to zrobić.

sla - 02-02-2020, 00:33

rajan napisał/a:
Ale są tacy na forum, którym ASO normalnie podpięło jak fabryczne
Bo zainstalowali fabryczne, chyba kosztowały ok 1800 zł na jedną stronę. Gdzies jest o tym na forum.
acent - 02-02-2020, 11:12

ASO raczej chodziło, że przycisk będzie w miejscu fabrycznego i bedzie to steelmate, bo takie wszyscy montują.
LysyG - 02-02-2020, 14:37

Przycisk ma być fabryczny a czujników nie idzie podpiąć pod zegary bo coś pozmieniali w oprogramowaniu. Powiedzieli mi że do 2019 roku można było podpiąć pod zegary a od 2020 już nie ma takiej możliwości. Już nie mogę się doczekać odbioru-ciekawe czy dotrzymają terminu.
sla - 02-02-2020, 16:40

LysyG napisał/a:
Powiedzieli mi że do 2019 roku można było podpiąć pod zegary a od 2020 już nie ma takiej możliwości.
Kolega Tokyo jest tutaj specem od takich spraw, on wie jak jest faktycznie.
LysyG - 05-02-2020, 16:15

Widziałem już swojego na placu. Chyba w piątek odbiorę, to napiszę jak działają czujniki. Z tego co widziałem to z przodu zamontowali 4 szt.
Brodzins - 06-02-2020, 08:14

acent napisał/a:
ASO raczej chodziło, że przycisk będzie w miejscu fabrycznego i bedzie to steelmate, bo takie wszyscy montują.


A i może być fabryczny przycisk, ja mam steelmate i przycisk dokładnie taki jak w instrukcji. Wygląda jak fabryczny, i w fabrycznym miejscu się znajduje.

Bardzo jestem zadowolony z działania tych czujników.
Jest wskazanie na zegarach dla tyłu i przodu, po przekręceniu zapłonu jeśli nie ma żadnej przeszkody w otoczeniu auta na chwilkę pojawia się samo auto na wyświetlaczu (taka namiastka testowania otoczenia przed ruszeniem).

Raz tylko wypięła się kostka z centrali i wskazanie zniknęło z zegarów.
Po kilku tygodniach od "awarii" sam zauważyłem co było przyczyną.

Nie ma problemu z wzbudzaniem w lecie w wysokiej temperaturze, czy jak są oblodzone albo po prostu mega zabrudzone.

dannyboy - 06-02-2020, 09:43

arokub napisał/a:
grzes a co się będziesz przejmował, podaj spalanie. Ja w cvt i 4wd auto na oponach toyo r37 nie schodziłem poniżej 8l/100km (wskazanie komputera), najczęściej min. 8.5 na drogach krajowych, a po zmianie na continental cross contact, bez problemu 7.7 mimo, że rzeźba bieżnika niby bardziej paliwożerna (w obu przypadkach gorące lato i klima włączona).
Powoli przekonuję się do stwierdzenia usłyszanego na zlocie, pali tyle ile mu wlejesz ;) Mniej nerwów i większa radość z życia.


Cześć :) jestem na 5 stronie tego wątku i Twoja wypowiedź przyciągnęła moją uwagę jeśli chodzi o opony :)

Nie jestem znawcą i nie ma głupich pytań, ale naprawdę jest aż taka różnica po zmianie opon? Rozumiem, że styl jazdy pozostał ten sam.

arokub - 06-02-2020, 10:10

dannyboy, styl jazdy taki sam, ale różnica nie jest kolosalna, pewnie z około 0,5/100km przy normalnej codziennej jeździe. Podane 7.7 to wartość dość skrajna.
artisan - 06-02-2020, 10:49

Mi ostatnio spalił w trasie na drogach krajowych 7,3 l/100. Mój rekord to 6,7. Zazwyczaj jednak gdy trasa biegnie po ekspresówkach to nie ma szans żeby zejść poniżej 8 l.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group