Outlander III Ogólne - Zakup O III I+ - doposażenie
krzychu - 17-03-2019, 13:47
emil_d napisał/a: |
I-Loop to to samo co KERS |
No nie jest to samo. i-Loop nie oddaje energii podczas przyśpieszania (polepszając osiągi)… Może ten M Hybrid działa jak KERS jeszcze tego nie obczajałem.
Hmmm no ciekawe... Teraz się tym już nie chwalą, ale faktycznie silnik gaśnie i zapala się bardzo gładko i szybko (z i-Stop ruszam i tak szybciej niż inne samochody na światłach).
wybitny2 - 15-04-2019, 16:02
rezon napisał/a: | kabe30 napisał/a: | ale znając polskie realia, mogą to być przysłowiowe "patyczki z dzwoneczkami". Może warto parę złotych dopłacić do czegoś lepszego, przy założeniu, że ma służyć ładnych kilka lat. | czujniki no name potrafią tak samo działać jak ori a nawet lepiej. Tylko trzeba na dobry no name trafić. Nie wiem czy jest w O3, ale jakaś kratka/siatka oddzielająca bagażnik, rękaw do przewozu nart, itp. |
Nie zgodzę się ze tanie czujniki działają dobrze ,mam kumpla co kupił tanie czujniki tak je zachwalał ,sprzedał samochód dopiero wyszła prawda która ja znałem wcześniej . Czujniki parkowania tylko tokyo
rajan - 26-04-2019, 13:18
Jeździłem chwilę Eclipse Cross i faktycznie - czujniki to jakaś masakra, piszczą kiedy chcą. W ogóle jest jeszcze parę innych "kwiatków". Teraz już wiem, że w życiu bym go nie kupił.
Brodzins - 27-04-2019, 09:15
rajan napisał/a: | Jeździłem chwilę Eclipse Cross i faktycznie - czujniki to jakaś masakra, piszczą kiedy chcą. W ogóle jest jeszcze parę innych "kwiatków". Teraz już wiem, że w życiu bym go nie kupił. |
Może te fabryczne są jakieś kiepskie?
Ja mam steelmate. Działają idealnie. Nigdy nie wzbudziły się bez potrzeby.
LysyG - 31-01-2020, 19:10
Ja osobiście do swojego dołożyłem czujniki P/T. Mają zamontować w ASO. Z tego co rozmawiałem będą z fabrycznym przyciskiem, ale nie ma możliwości podpięcia pod wyświetlacz przy licznikach. Mają włączać się po wbiciu wstecznego i wyłączać po przekroczeniu prędkości lub z guzika. Napiszę jak działają bo na razie czekam na odbiór. Auto miało być dzisiaj, ale poinformowali że ASO nie dostało jeszcze Karty pojazdu z wytwórni papierów wartościowych no i samego Outka jeszcze wiozą z Gdyni (po ocleniu). W umowie mam termin odbioru do 07.02, więc cierpliwie czekam. Może przekroczą termin to potarguję się o hak. A tak z ciekawości miał ktoś przypał z niedotrzymaniem terminu odbioru i związanym z tym dodatkowym "rabatem"?
rajan - 01-02-2020, 20:52
LysyG napisał/a: | Ja osobiście do swojego dołożyłem czujniki P/T. Mają zamontować w ASO. Z tego co rozmawiałem będą z fabrycznym przyciskiem, ale nie ma możliwości podpięcia pod wyświetlacz przy licznikach. |
Mi też tak mówili, dlatego nie montowałem. Ale są tacy na forum, którym ASO normalnie podpięło jak fabryczne. Ewentualnie kolega Tokyo może to zrobić.
sla - 02-02-2020, 00:33
rajan napisał/a: | Ale są tacy na forum, którym ASO normalnie podpięło jak fabryczne | Bo zainstalowali fabryczne, chyba kosztowały ok 1800 zł na jedną stronę. Gdzies jest o tym na forum.
acent - 02-02-2020, 11:12
ASO raczej chodziło, że przycisk będzie w miejscu fabrycznego i bedzie to steelmate, bo takie wszyscy montują.
LysyG - 02-02-2020, 14:37
Przycisk ma być fabryczny a czujników nie idzie podpiąć pod zegary bo coś pozmieniali w oprogramowaniu. Powiedzieli mi że do 2019 roku można było podpiąć pod zegary a od 2020 już nie ma takiej możliwości. Już nie mogę się doczekać odbioru-ciekawe czy dotrzymają terminu.
sla - 02-02-2020, 16:40
LysyG napisał/a: | Powiedzieli mi że do 2019 roku można było podpiąć pod zegary a od 2020 już nie ma takiej możliwości. | Kolega Tokyo jest tutaj specem od takich spraw, on wie jak jest faktycznie.
LysyG - 05-02-2020, 16:15
Widziałem już swojego na placu. Chyba w piątek odbiorę, to napiszę jak działają czujniki. Z tego co widziałem to z przodu zamontowali 4 szt.
Brodzins - 06-02-2020, 08:14
acent napisał/a: | ASO raczej chodziło, że przycisk będzie w miejscu fabrycznego i bedzie to steelmate, bo takie wszyscy montują. |
A i może być fabryczny przycisk, ja mam steelmate i przycisk dokładnie taki jak w instrukcji. Wygląda jak fabryczny, i w fabrycznym miejscu się znajduje.
Bardzo jestem zadowolony z działania tych czujników.
Jest wskazanie na zegarach dla tyłu i przodu, po przekręceniu zapłonu jeśli nie ma żadnej przeszkody w otoczeniu auta na chwilkę pojawia się samo auto na wyświetlaczu (taka namiastka testowania otoczenia przed ruszeniem).
Raz tylko wypięła się kostka z centrali i wskazanie zniknęło z zegarów.
Po kilku tygodniach od "awarii" sam zauważyłem co było przyczyną.
Nie ma problemu z wzbudzaniem w lecie w wysokiej temperaturze, czy jak są oblodzone albo po prostu mega zabrudzone.
dannyboy - 06-02-2020, 09:43
arokub napisał/a: | grzes a co się będziesz przejmował, podaj spalanie. Ja w cvt i 4wd auto na oponach toyo r37 nie schodziłem poniżej 8l/100km (wskazanie komputera), najczęściej min. 8.5 na drogach krajowych, a po zmianie na continental cross contact, bez problemu 7.7 mimo, że rzeźba bieżnika niby bardziej paliwożerna (w obu przypadkach gorące lato i klima włączona).
Powoli przekonuję się do stwierdzenia usłyszanego na zlocie, pali tyle ile mu wlejesz Mniej nerwów i większa radość z życia. |
Cześć jestem na 5 stronie tego wątku i Twoja wypowiedź przyciągnęła moją uwagę jeśli chodzi o opony
Nie jestem znawcą i nie ma głupich pytań, ale naprawdę jest aż taka różnica po zmianie opon? Rozumiem, że styl jazdy pozostał ten sam.
arokub - 06-02-2020, 10:10
dannyboy, styl jazdy taki sam, ale różnica nie jest kolosalna, pewnie z około 0,5/100km przy normalnej codziennej jeździe. Podane 7.7 to wartość dość skrajna.
artisan - 06-02-2020, 10:49
Mi ostatnio spalił w trasie na drogach krajowych 7,3 l/100. Mój rekord to 6,7. Zazwyczaj jednak gdy trasa biegnie po ekspresówkach to nie ma szans żeby zejść poniżej 8 l.
|
|
|