Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
paliwo diesel
Autor Wiadomość
mikello 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 140
Skąd: Sosnowiec
  Wysłany: 02-02-2012, 08:56   paliwo diesel

A ze tak Panowie zapytam w związku a tym co za oknem...
dolać trochę benzyny do diesla albo i nie dolewać ;)
a w kwestii całorocznej... czy odrobina mixolu przyda sie pompie albo i nie przyda?
_________________
Mikello
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 02-02-2012, 09:42   Re: paliwo diesel

mikello napisał/a:
A ze tak Panowie zapytam w związku a tym co za oknem...
dolać trochę benzyny do diesla albo i nie dolewać ;)
a w kwestii całorocznej... czy odrobina mixolu przyda sie pompie albo i nie przyda?

1l mixolu zawsze pomaga. teraz paliwo jest chyba zimowe więc nie wiem czy trzeba dolewać. Producent podaje, że można 25% benzyny dolewać.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
KrzysG 
Forumowicz

Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 154
Skąd: Poznan
Wysłany: 02-02-2012, 10:09   

Zgodnie z danymi fabrycznymi Diesel Orlenu wytrzymuje do -25st.
http://www.orlen.pl/PL/Dl.../Ekodiesel.aspx

Obecnie jestesmy blisko tej granicy wiec jakies dodatki moga pomoc. Dwa lata temu jechalem ze znajomym Oplem Vivaro i termometr pokazywal -22st. Silnik zaczal nierowno pracowac i tracic moc, a paliwo przed wyjazdem zatankowal na BP. Po dolaniu kilku litrow banzyny problem ustal.
 
 
mikello 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 140
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 02-02-2012, 10:18   

Zbyszek a co ze zbieraniem wody, dolewać denaturatu? Czy są jakieś nowsze sposoby?
_________________
Mikello
 
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 02-02-2012, 15:41   

Leję od zeszłego roku skandynawskiego Skydda . Mrozy były w zeszłej zimie po -30 w tym roku mam -20 i żadnych problemów z paliwem . Środek sprzedawany w 1 i 0,5 litrowych butelkach . 1 l kosztuje ok 35 zł i starcza na.... 1000 l paliwa . Ekonomiczny :wink: nie jak "inne środki " po 20 zł na .... 60 litrowy zbiornik .Z wodą też 0 problemów. Dowiedziałem się o tym środku od moich znajomych Norwegów , żyjących za kołem polarnym.
Stosuję zimą metodę tankowania 1/2 zbiornika , nie dopuszczam do tankowania na rezerwie.
Mniej powietrza w zbiorniku i mniejsza możliwość kondensacji wilgoci przy różnicach temperatur. Szczególnie w momentach zmian temperatur i przechodzenia z - na +.
 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-02-2012, 16:11   

Nie znam tego skydda ale butelke kojarze ze stacji benzynowej w norwegii.
Lanie przy polowie to bardziej sposob by nie zamarznac z braku paliwa :)
Paliwo na norweskich statoilach jest z normy do minus 33 z tego co pamietam i w finlandi przy minus 32 nie bylo problemu :)
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 02-02-2012, 17:24   

W tej proporcji Skydd chroni przed - 40.
W każdym razie nie mam problemów . Czy dzięki Skydd'owi ?? Musiałbym miec stojącą obok drugą Pojarkę ze zbiornikiem bez dodatków. Ale nie będę jej kupował dla przeprowadzenia eksperymentu :wink: Chyba , że producent S.. zasponsoruje :wink: :wink:
 
 
piotr-stihl 
Forumowicz


Auto: mitsubishi L200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 125
Skąd: Pabianice
Wysłany: 02-02-2012, 19:06   

wczoraj jadąc ok 200 km w dzień -15 i bez dodatków w paliwie , silnik zaczął mulić

dolałem 10% benzyny i pomogło

mechanik powiedział że w starszej generacji silników nic się nie stanie - w nowych odradzał i radził specyfiki

a - kupiłem jakiś szajs przeciw wydzielaniu się parafiny

po nocnym leżeniu w kabinie [ - 23 w nocy ] rano był jeden glut w butelce
_________________
mitsubishi L 200 [ 1998 r ]

była vitara v6

http://arborysci.net/index.php
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.