[3.5V6 GDI] No i chyba silnik trafił .... |
Autor |
Wiadomość |
VG
Forumowicz
Auto: 2x Outek 2.0/2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 213 Skąd: Macowieckie
|
Wysłany: 30-01-2012, 09:06 [3.5V6 GDI] No i chyba silnik trafił ....
|
|
|
Witajcie
wczoraj wieczorem poszedlem odpalic silnik bo mowili ze bedzie zimno w nocy. Silnik zapalil bez pronhlemu ale zastanowilo mnie bo nie zgasla lampka oleju. Poniewaz tio bylo dosc pozno i nie mialem jak sprawdzi stanu na wszelki wypadek poszedlem dolac oleju (dolalem ok 0,5-0,7 litra). Dzisiaj rano odpalil bez problemu odpalil ale lamka nie zgasla (myslalem ze to problem z czujnikiem) . Po przejechaniu ok 400 m zgrzytnelo i silnik zgasl. Odpalic sie juz nie da (nie daje rady krecic - aku jest ok). Czy moje najgorsze obawy ze silnik poszedl z dymem moga sie spelnic ? Co moglo zamarznac ze nie bylo smarowania silnika jak podejrzewam ? (dolewalem wczoraj oleju) |
|
|
|
 |
Szyszkowa
mod Pajero seek&destroy

Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 308 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-02-2012, 21:32
|
|
|
Która lampka dokładnie (w jakim kolorze) ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
VG
Forumowicz
Auto: 2x Outek 2.0/2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 213 Skąd: Macowieckie
|
Wysłany: 03-02-2012, 08:14
|
|
|
czerwona olejowa, juz stoi u mechanika i mówi że chyba przyłapało na panewce (ale trzeba rozebrać) .
Tak czy inaczej aby zajrzeć i sprawdzić dół do zrzucenia czyli miska olejowa i wał. Pytanie czy wał w 3,5 GDI można szlifować ? (jeśli b ędzie taka konieczność). I ile taki remont wg. Was powinen kosztować ? (robocizna) |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 03-02-2012, 08:16
|
|
|
Raczej taniej będzie kupić drugi silnik a następnie zalać go jakimś dobrym olejem.
Chyba się jednak pospieszyłem, na alledrogo jest taki za 6500 to może i remont wyjdzie trochę taniej lub podobnie. |
|
|
|
 |
VG
Forumowicz
Auto: 2x Outek 2.0/2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 213 Skąd: Macowieckie
|
Wysłany: 03-02-2012, 08:57
|
|
|
juz wlasnie patrzylem na ten silnik za 6500 i chyba jednak taniej wyjdzie go naprawic. Choc nie wykluczam sprzedazy go w takim stanie jak jest ktos moze sobie go zrobi boi jusze miec szybko auto do jezdzenia
Ile moze kosztowac robocizna ? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 03-02-2012, 11:42
|
|
|
Kilka lat temu robiłem kumplowi silnik w starym nissanie i szlif wału kosztował około 30zł za punkt czyli około 300zł do tego jeden korbowód około 300zł, panewki też coś koło tego i komplet uszczelek. Ceny pewnie do tej pory się pozmieniały jak i za części i usługi. Jak zlecisz to komuś kompleksowo to myślę, że pomiędzy 1000 a 2000 sama robocizna. |
|
|
|
 |
VG
Forumowicz
Auto: 2x Outek 2.0/2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 213 Skąd: Macowieckie
|
Wysłany: 25-02-2012, 20:58
|
|
|
Naprawiłem , zatarł sie jedne wałek rozrządu do wymiany głowica z wałkami , koszt częsci i robocizny : 2900 zł no ale jezdzi
[ Dodano: 26-02-2012, 16:37 ]
VG napisał/a: | Naprawiłem , zatarł sie jedne wałek rozrządu do wymiany głowica z wałkami , koszt częsci i robocizny : 2900 zł no ale jezdzi |
przy okazji , jaka jest godziwa dniówka dla mechanika ? |
|
|
|
 |
|