Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Olej jaki
Autor Wiadomość
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 04-02-2012, 15:41   Olej jaki

Witam panowie co polecacie do dieselka 0w30, 5w30 czy może 10w40. Sugestie w stylu CASTROL, Mobil, Shell mile widziane ?
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-02-2012, 08:05   

O oleju byly tu juz takie elaboraty pisane, ze naprawde nie jestesmy w stanie nic wiecej do tego ci dodac... uzyj szukaj 8)
A jak nic nie znajdziesz to daj znac...wkleimy ci linki :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 06-02-2012, 08:31   

Dzięki Dab po przeczytaniu 2 stron mam dość. Zaleje to co uważam w sumie książka mówi o tym aby było to 0w30 lub 5w30 i tego się będę trzymał. Lotos lepszy niż Castrol czy Mobil 1, to mnie najbardziej rozwaliło :)
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-02-2012, 08:44   

Wszystkie te oleje, jeśli są na rynek polski, są rozlewane w Polsce i ich bazy też są robione przez polskie firmy więc nie byłbym taki pewny wielkich różnic pomiędzy nimi. Castrol według mnie to w ogóle porażka. Kiedyś Castrolem 10w40 zalałem Astrę 1.6 i przy -25 przy porannym odpaleniu kontrolka oleju paliła mi się prawie minutę. Na Mobilu 10w40 nigdy takich problemów nie było więc Castrola nigdy więcej nie wleję do silnika.
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 06-02-2012, 11:09   

Fuck mogłem doczytać szybciej za póxno olej w drodze. Co do Mobila również mam jak najbardziej pozytywne odczucia. Nie ważne dziś jest parcie na Castrola za rok pewnie na jakiegoś Totala za 2 może na Shella. tak jest ze wszystkim.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-02-2012, 12:24   

Lej cokolwiek co spelnia wymagane przez producenta normy.
Ja prszechodizlem juz przez wiekszoc olei i jakos zaden szczegolnie mnie nie urzekl...nawet wychwalany pod niebiosa Motul.
Obecnie leje to co najtaniej mam pod reka - czyli Castrol.
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 06-02-2012, 13:56   

@dab dzięki też tak uważam, jak szukasz czegoś tańszego to lej elfa :) .
Ciekawe jest to że mój silnik spełnia normę Euro5 jaki i 6 (opis producenta), podobnie Dafiki u ojca w firmie tylko tam zmiana oleju po 80k, a i nie ciągną 2 ton tylko koło 50. Kiedyś czytałem ciekawą wypowiedź kogoś chyba z Shella jak to koncerny w stylu shell i cała reszta wymuszają na użytkownikach tak częstsze zmiany olejów i reszty materiałów eksploatacyjnych. No nic zalecenie jest po 15k i ok dostanie swój nowy olej, chociaż soatatnio wpadłem na pomysł sprawdzić bagnet (tyle się tu czyta o braniu oleju przez 2.2) a tu miła niespodzianka od ostatniej kontroli (-10k) nie wząl chyba nawet kropli. Za to ojca 2.2 DiD pije nie dużo mniej niż silnik ropy.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 06-02-2012, 16:27   

dzizas -tyle o tym bylo.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.