Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:01
[I 2.0T] Moje doświadczenia. OUT T 60tys. 2006r.
Autor Wiadomość
cool_lech 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 4
Skąd: Brwinów
Wysłany: 09-02-2012, 22:24   [I 2.0T] Moje doświadczenia. OUT T 60tys. 2006r.

Witam.
Poniżej kilka rzeczy które ułatwią wam życie:
1.Rozrząd koniecznie wymieniać co 60000 albo co 5 lat. Miałem szczęście w nieszczęściu i zgodnie z informacjami mechanika do 90000 nie ma szans dotrwać, na pewno nie pasek balansujący.
2.Stuki przy szybkim ruszaniu na 1 i 2 to na pewno poduszki tylnego dyferencjału.U mnie okazały się nimi być te z przodu dyfra.Kto widział konstrukcje oryginałów to wie czemu.
Pasują poduszki z poliuretanu z Olkusza.Do wymiany nie potrzeba prasy hydraulicznej.Dla potrzebujących zdradzę tajemnicę.(Wg mechanika zbędne są metalowe podkładki z zestawu zbyt napinają do dołu dyferencjał a przez to napinają półosie).
3.Moim nieszczęściem okazał się serwis Mitsubishi. Spartolili wymianę świecy(albo krzywo wkręcona albo za słabo albo przekręcona,ciekawe czemu akurat ta po intercoolerem) efekt rozwalone gniazdo świecy zapłonowej w związku z czym musiało nastąpić tulejowanie gniazda.
4.Na wiosnę wymieniam jeszcze dwie gumy w zawieszeniu i konserwuje podłoże, niestety moim zdaniem jest bardzo słabo zabezpieczone.Pozdrawiam wszystkich pozytywnie oszołomionych.
 
 
korek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 04
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-02-2012, 00:39   

Niedługo będziecie Wymieniać pasek rozrządu tak często jak olej.
Ja wymieniałem właśnie teraz pasek rozrządu 96000km przebiegu i 13 lat (rocznik 2004) .
Mit został obalony
 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 10-02-2012, 17:05   Re: Moje doświadczenia. OUT T 60tys. 2006r.

cool_lech napisał/a:
Poniżej kilka rzeczy które ułatwią wam życie:
1.Rozrząd koniecznie wymieniać co 60000 albo co 5 lat. Miałem szczęście w nieszczęściu i zgodnie z informacjami mechanika do 90000 nie ma szans dotrwać, na pewno nie pasek balansujący.
To chyba jakieś miejskie legendy, u mnie wytrzymał 70kkm i 7 lat tylko dla spokoju sumienia go wymieniłem.
cool_lech napisał/a:
2.Stuki przy szybkim ruszaniu na 1 i 2 to na pewno poduszki tylnego dyferencjału.U mnie okazały się nimi być te z przodu dyfra.Kto widział konstrukcje oryginałów to wie czemu.
Pasują poduszki z poliuretanu z Olkusza.Do wymiany nie potrzeba prasy hydraulicznej.Dla potrzebujących zdradzę tajemnicę.(Wg mechanika zbędne są metalowe podkładki z zestawu zbyt napinają do dołu dyferencjał a przez to napinają półosie).
Napisz coś więcej o tym "czemu" się zużywają. Też podczas wymiany zauwazyłem że podkładki z Olkusza napinają dyferencjał do dołu. A co do wymiany, to chyba nawet Jagienka swoimi udami nie ruszyłaby oryginalnych tulei, u mnie prasa 25t ledwo wyciągnąła.
cool_lech napisał/a:
4.Na wiosnę wymieniam jeszcze dwie gumy w zawieszeniu i konserwuje podłoże, niestety moim zdaniem jest bardzo słabo zabezpieczone.Pozdrawiam wszystkich pozytywnie oszołomionych.
Też mam takie wrażenie że konserwacja podwozia jest kiepska, ale o dziwo nie powoduje to nadmiernej korozji.
 
 
cool_lech 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 4
Skąd: Brwinów
Wysłany: 11-02-2012, 11:13   

Instrukcja pozbywania się starych tulej z łap tylnego dyfra:
1.Przygotować imak, lub jak ktoś woli imadło albo kolega z silnymi łapami.
2.Duży śrubokręt plaski lub cos w rodzaju przecinaka
3.Młotek
4.Rzecz najważniejsza brzeszczot.
5.Łapę wkręcamy w imadło.
6.Nacinamy brzeszczotem częśc gumowa i metalowa starej tuleji.
7.Po przecięciu tuleji nawet nie do końca bierzemy śrubokręt i młotek i wybijamy starą tuleje.
Wystarczy delikatnie uderzyć.
8.jeżeli chodzi o tuleje z Olkusza to wystarczy albo silna ręka albo imadło aby je tam z powrotem wcisnąć.
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.