Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] stukają zawory
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: NX300h
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-02-2012, 21:01   

Przepraszam ale z pośpiechu nie dokładnie doczytałem i odniosłem się do uszczelek gniazd świec :)
 
 
bronek32 
Forumowicz

Auto: CARIZMA 96r 1.6 16v 103km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 46
Skąd: wawer
Wysłany: 10-02-2012, 23:06   

Ok ale cóż to za przyrząd bo coś o tym słyszałem że trzeba je wypchnąć ale to nie jest proste jak się nie ma narzędzi i najlepiej zdjąć głowice :mrgreen:
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: NX300h
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-02-2012, 23:51   

Aby rozebrać zawory na zamontowanej głowicy, trzeba jakoś podeprzeć zawory aby po zdemontowaniu zabezpieczeń i sprężyn nie wpadły do cylindra i aby te elementy w ogóle dało się zdemontować. Słyszałem, że podnosi się tłok maksymalnie do góry a do cylindra poprzez otwór na świecę wtłacza się powietrze pod ciśnieniem z kompresora, które podpiera zawory.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21959
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-02-2012, 10:38   

plecho1 napisał/a:
Słyszałem, że podnosi się tłok maksymalnie do góry a do cylindra poprzez otwór na świecę wtłacza się powietrze pod ciśnieniem z kompresora, które podpiera zawory
Dokładnie tak robiłem w Galancie. Ciśnienie jakie wtłaczałem to ok. 4 bar. Wszystko poszło bezproblemowo.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-02-2012, 09:04   

Ja ten przyrząd zrobiłem ze świecy i szybkozłączki do węża, bo pożyczony przyrząd musiałem oddać. Do zdejmowania podkładek sprężyn zaworów używałem klucz oczkowy i teścia z silnym magnesem ( montaż był trudniejszy). Trzeba uważać by do podparcia powietrzem wybrać odpowiednią pozycję tłoka. Jak ustawiłem niewłaściwą powietrze spowodowało obrót wału i lot klucza, którym obracałem wałem. :D
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
bronek32 
Forumowicz

Auto: CARIZMA 96r 1.6 16v 103km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 46
Skąd: wawer
Wysłany: 17-02-2012, 18:38   

Dzięki wszystkim za pomoc ale na razie niestety nie skorzystam bo mi się miśka trochę spaliła :cry: i to prawie ze mną cud że nie wyleciała w powietrze :mrgreen:
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21959
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-02-2012, 23:54   

Co się stało?
 
 
bronek32 
Forumowicz

Auto: CARIZMA 96r 1.6 16v 103km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 46
Skąd: wawer
Wysłany: 18-02-2012, 07:44   

Dokładnie to nie wiem ale to robota katalizatora gorzej że w tym czasie spałem w cari jak się kopciło :lol: .Temat opisałem na forum tam więcej info
 
 
 
tomekdt 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 7
Skąd: Toruń/Wawa
Wysłany: 15-06-2012, 11:30   

Witam. Czy dam rade sam wyrgulowac zawory, ktore stukaja czy raczej do mechanika trzeba jechac??
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-06-2012, 13:57   

Jaki silnik? Jeżeli:
- 1.8 GDI to nic nie zrobisz są samoregulujące (stukają z powodu zużycia, można je trochę wyciszyć porządnym olejem),
- 1.6 i 1.8 MPI wyregulujesz bez problemu,
- 1.9 TDI/DID Diesel regulacja płytkami też nie zrobisz sam.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.