Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: glina
29-05-2014, 13:14
[Cari 1.8 GDI] Carisma do oceny- proszę o opinie
Autor Wiadomość
502marian 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 21
Skąd: PL
Wysłany: 14-02-2012, 00:12   

Moja pierwsza carisma była z silnikiem 1.6 z końca grudnia 2000r.
Ja bym sie nie bał aż tak bardzo tej skrzyni biegów. Wymieniłem po zakupie tylko tulejki
i wszystko było ok. Precyzja zmiany biegów nie była taka jak w GDI czy DiD (lubię to miłe delikatne haczenie), ale nie było tragedii. Zmiana biegów z 1.6 przypomina mi tę z Vectry C 1.9 CDTI. Poza tym autko spalało w miescie ok. 8.5 l na 100 km, a w trasie 6-6,5. Oczywiście nie można mówić o oszałamiajacych osiągach, ale do przemieszczania się wystarczyło. Może warto rozważyć jeszcze DiD. Jesli znajdziesz autko w dobrym stanie od rozsądnego kierowcy to nie powinieneś mieć większy problemów w przyszłości. Poza tym i tak do końca nie jesteś w stanie przewidzieć czy coś się nie zepsuje, ponieważ to jest tylko samochód, zuzywa się i czasem wymaga małych napraw. Tak samo jak człowiek :)
Ja ze swojej jestem bardzo zadowolony. Porównując to do opla taty z 2007r (teraz 90 tyś km przejechane) pod wzgledem bezawaryjności to przepaść. Nie miałem w carismie problemów z zaworem egr, termostatem itp.
 
 
abuelo12 
Nowy Forumowicz
abuelo

Auto: nissan almera
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 12
Skąd: lubuskie
Wysłany: 19-02-2012, 08:57   

"Może warto rozważyć jeszcze DiD."
Hmm.. tylko czy koszty ewentualnych napraw nowoczesnego diesla z common rail nie będą przerażające... Wiadomo , że diesle trafiają do sprzedaży z większymi przebiegami i najczęściej wtedy gdy wymagają już kosztownych napraw (np. koło dwumasowe ze sprzęgłem, wtryskiwacze, pompy WC itp.). Chyba tutaj koszta przewyższą nawet GDI...

No i pozostaje jeszcze kwestia ewentualnego znalezienia volvo S40/V40 z silnikiem 1.8i, będzie miał chociaż serce od Mitsubishi :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.