 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: glina 29-05-2014, 13:14 |
[Cari 1.8 GDI] Carisma do oceny- proszę o opinie |
Autor |
Wiadomość |
502marian
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2011 Posty: 21 Skąd: PL
|
Wysłany: 14-02-2012, 00:12
|
|
|
Moja pierwsza carisma była z silnikiem 1.6 z końca grudnia 2000r.
Ja bym sie nie bał aż tak bardzo tej skrzyni biegów. Wymieniłem po zakupie tylko tulejki
i wszystko było ok. Precyzja zmiany biegów nie była taka jak w GDI czy DiD (lubię to miłe delikatne haczenie), ale nie było tragedii. Zmiana biegów z 1.6 przypomina mi tę z Vectry C 1.9 CDTI. Poza tym autko spalało w miescie ok. 8.5 l na 100 km, a w trasie 6-6,5. Oczywiście nie można mówić o oszałamiajacych osiągach, ale do przemieszczania się wystarczyło. Może warto rozważyć jeszcze DiD. Jesli znajdziesz autko w dobrym stanie od rozsądnego kierowcy to nie powinieneś mieć większy problemów w przyszłości. Poza tym i tak do końca nie jesteś w stanie przewidzieć czy coś się nie zepsuje, ponieważ to jest tylko samochód, zuzywa się i czasem wymaga małych napraw. Tak samo jak człowiek
Ja ze swojej jestem bardzo zadowolony. Porównując to do opla taty z 2007r (teraz 90 tyś km przejechane) pod wzgledem bezawaryjności to przepaść. Nie miałem w carismie problemów z zaworem egr, termostatem itp. |
|
|
|
 |
abuelo12
Nowy Forumowicz abuelo
Auto: nissan almera
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2011 Posty: 12 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 19-02-2012, 08:57
|
|
|
"Może warto rozważyć jeszcze DiD."
Hmm.. tylko czy koszty ewentualnych napraw nowoczesnego diesla z common rail nie będą przerażające... Wiadomo , że diesle trafiają do sprzedaży z większymi przebiegami i najczęściej wtedy gdy wymagają już kosztownych napraw (np. koło dwumasowe ze sprzęgłem, wtryskiwacze, pompy WC itp.). Chyba tutaj koszta przewyższą nawet GDI...
No i pozostaje jeszcze kwestia ewentualnego znalezienia volvo S40/V40 z silnikiem 1.8i, będzie miał chociaż serce od Mitsubishi |
|
|
|
 |
|
|