[Cari 1.6] Błąd 11, 41 na PLG |
Autor |
Wiadomość |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
Wysłany: 10-03-2012, 13:39
|
|
|
Czyli do gaziarza po nowe mapy?
Mam instalację, która pobiera mapy z ECU benzyny (czy coś takiego- instalacja oparta na STAG 4+). W poniedziałek byłem na przeglądzie i mapy podobno są OK. |
_________________ Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB
Obecnie: F34 |
|
|
|
 |
marko81
Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 69 Skąd: Zwoleń
|
Wysłany: 10-03-2012, 19:49
|
|
|
Ja kolego mialem podobny problem tylko ze ja mam zwykla instalacje gazowa po zalozeniu emulatora bledow niema.Gazownik spapral robote jedz do niego i niech poprawia. |
|
|
|
 |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 11-03-2012, 09:24
|
|
|
Emulator potrzebny Juz było na forum sam wklejałem linka z forum lpg. Głównie Stagi sie kluca z naszymi instalacjami. Emulator 100 zł a oporniki pare zł, które trzeba wlutować na wtryskiwacze.
http://lpg-forum.pl/caris...ora-t17266.html
Tez jeszcze tego nie zrobiłem i pali sie CE od tyg |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 13-03-2012, 09:12
|
|
|
Ja obstawiam , tak jak Radek, zle skalibrowane mapki lpg i wyrzucanie CE na niskich obrotach.
Byl czas ze bylo dobrze
Zrob test i wykasuj bledy ECU i pojezdzij 20 km na Pb. Przezuc na lpg i zobacz jak wtedy z kontrolka CE. Zapali sie od razu
Bedziesz mial wtedy odpowiedz. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
Wysłany: 13-03-2012, 09:17
|
|
|
Tak, cały czas było dobrze, ale ostatnio częściej jeździ moja dziewczyna = spokojniej i zauważyłem, że się CE pali. Jak jechałem ostatnio trochę szybciej to ani razu się nie zapaliła. Ta kontrolka nie świeci się cały czas - tylko wtedy jak się gaz odpuści.
Przejadę dziś na Pb 20-30km i zobaczymy.
Aha, ostatnio zaczął mniej palić z 11 zszedł na 9,5l/100km LPG. Oczywiście styl jazdy też inny.
Dziękuję. |
_________________ Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB
Obecnie: F34 |
|
|
|
 |
rademenez
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 (90KM) GLX + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 60 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 13-03-2012, 14:31
|
|
|
Morfi napisał/a: | Emulator potrzebny Juz było na forum sam wklejałem linka z forum lpg. Głównie Stagi sie kluca z naszymi instalacjami. Emulator 100 zł a oporniki pare zł, które trzeba wlutować na wtryskiwacze.
http://lpg-forum.pl/caris...ora-t17266.html
Tez jeszcze tego nie zrobiłem i pali sie CE od tyg |
ooo to moj gazownik to menda, bo twierdzi ze pierwsze slyszy o jakis emulatorach do STAGów, w STAGach sa emulatory juz zaimplementowane i nic nie trzeba w nich grzebac. mam ten sam problem, tzn CE sie czasem zapali, potem znika, potem znow mignie na chjwile i znika. bez systematycznosci. najczesciej zapala sie jak silnik jest juz rozgrzany. po czym odpalam go ponownie, wskakuje od razu na LPG i przy niskich obrotach jest check. wymruganie bledow daje blad wtryskow. reset kompa, odpiecie aku na pare minut usuwa problem, na jakies powiedzmy 50 km i potem zas to samo. wiec czy ja moge go zmusic jakos do usprawnienia przez dodanie tego emulatora w ramach jeszcze gwarancji na instalacje????
pzdr |
_________________ Ognista czerwień, o tak!
02357/KMM
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 13-03-2012, 16:52
|
|
|
rademenez, emulator jest zawsze płatny |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
M@teusz607
Forumowicz M@teusz607
Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 198 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 18-03-2012, 18:50
|
|
|
Ja temat założyłem więc również go odświeżę. Minęło nieco ponad 2 lata i 40kkm na LPG błąd wtrysków odzywał się raz na parę miesięcy, pomagało przełączenie na 200-300 metrów na PB i check znikał. Teraz mam coś takiego że na PB pracuje elegancko ale jak tylko się przełączy na LPG to zaczyna BARDZO nierówno chodzić na niskich obrotach, jak jadę to tylko 2-3 sekundy po przełączeniu czuję że jest nie tak, jak się dobrze rozgrzeje (3-5 minut po osiągnięciu 90^C) to na gazie też pracuje elegancko na niskich obrotach. o co mu chodzi? wtryski zaczynają siadać czy wystarczy je wyczyścić jakimś specyfikiem? Dodam jeszcze że takie objawy pojawiły się raczej z dnia na dzień jakby po tankowaniu na innej stacji, ale kolejne tankowanie jakoś nie bardzo pomogło (na razie jedno)
[ Dodano: 19-03-2012, 15:22 ]
doczytałem na innych forach i zaryzykowałem, za filtrem gazu psiknąłem cuda typu WD40 i dałem mu popracować chwilę na gazie, już jest ok |
|
|
|
 |
rademenez
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 (90KM) GLX + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 60 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 19-03-2012, 22:00
|
|
|
M@teusz607 napisał/a: | [ Dodano: 19-03-2012, 15:22 ]
doczytałem na innych forach i zaryzykowałem, za filtrem gazu psiknąłem cuda typu WD40 i dałem mu popracować chwilę na gazie, już jest ok |
hmm za filtrem gazu, czyli zdjąłeś wężyk z filtra i załadowałes mu WD40?? Pewnie pomoga to wtryskom gazu (elektrozaworom) . a co z tm bledem 41??? dalej Ci go wymruguje? |
_________________ Ognista czerwień, o tak!
02357/KMM
 |
|
|
|
 |
M@teusz607
Forumowicz M@teusz607
Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 198 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 20-03-2012, 15:14
|
|
|
Tak- zdjąłem wężyk z filtra i psiknąłem na wtryski. Jak tak nierówno pracował przez ostatnie dni to często krzyczał błąd, ale teraz pracuje elegancko więc pewnie nie będzie (tak często) przed tym problemem odezwał się na chwilę co 5-10 kkm więc nie szukałem problemu |
|
|
|
 |
|