Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
24-02-2007, 11:33
Napędy w Pajero
Autor Wiadomość
Dyzio
[Usunięty]

  Wysłany: 27-12-2006, 18:19   Napędy w Pajero

Witam wszystkich
od pewnego czasu mam Pajerko i ssłysze rózne opinie na temat napędów
czy moze mi ktoś dokładnie wyjaśnić kiedy używać jakiego napedu????
i przy jakich prędkosciach moge przełączyć napedy????
mam skrzynie super selekt

pozdro
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-12-2006, 08:45   

Eeech,
W Super Select można dowolnie zmieniać napęd bez zatrzymywania się. Jest tylko jeden warunek - podczas zmiany nie wolno jechać szybciej niż 100 km/h. Ale to akurat żaden klopot. Ja mam niestety Easy Select i nie pamietam dokladnie nazw poszegolnych trybow. W szosowych warunkach auto napędza oczywiście tylna oś (2H). Napęd na obie osie (4H) można dołączyć rowniez jadąc po szosie (do 100 km/h). Rozdział mocy pomiędzy osiami waha się wówczas od 33:67 do 50:50 proc. w zależności potrzeby przeniesienia napędu. Kolejne położenie dźwigni (4HLC) blokuje centralny mechanizm różnicowy. Mamy wówczas równomierny rozkład mocy pomiędzy osiami - po 50 proc (To juz typowo terenowe ustawienie nie polecane na utwardzone drogi). W trudnym terenie załączamy tryb 4LLC, czyli skrzynię redukcyjną. Dodatkowo, już przyciskiem sterowanym elektronicznie w desce rozdzielczej, możemy też mechanicznie zblokować tylny most (Sytuacje ekstremalne - zakopane auto, buksujace kolo).
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Dyzio
[Usunięty]

Wysłany: 28-12-2006, 09:00   

no i wszystko jasne :-)
dzieki bardzo :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.