 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Czyszczenie zbiornika paliwa PIII DID |
Autor |
Wiadomość |
michalpajur
Forumowicz

Auto: PAJERO 3.2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2011 Posty: 33 Skąd: ŻNIN K BYDGOSZCZY
|
Wysłany: 19-03-2012, 08:17 Czyszczenie zbiornika paliwa PIII DID
|
|
|
Witam. Przeczytałem artykuł Zbyszka o dbaniu o nasze pompy i związku z tym mam pytanie,
czy po spuszczeniu paliwa z zbiornika paliwa należy na nowo odpowietrzać pompę.
Pozdrawiam MIH |
_________________
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 19-03-2012, 08:33 Re: Czyszczenie zbiornika paliwa PIII DID
|
|
|
michalpajur napisał/a: | Witam. Przeczytałem artykuł Zbyszka o dbaniu o nasze pompy i związku z tym mam pytanie,
czy po spuszczeniu paliwa z zbiornika paliwa należy na nowo odpowietrzać pompę.
Pozdrawiam MIH |
Nie, odpowietrzasz tylko filtr paliwa. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
watcher79
Mitsumaniak

Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 227 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-03-2012, 11:00
|
|
|
A gdzie ten artykuł ? |
_________________ Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)
Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY
 |
|
|
|
 |
Sebastian_T
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2, 2011
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 229 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
watcher79
Mitsumaniak

Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 227 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-03-2012, 12:06
|
|
|
Dzięki. Przeczytałem:
"filtr paliwa został wyposażony w czujnik obecności wody w filtrze. Często się zdarza, że przyjeżdżający do nas do serwisu czy przegląd klienci mają uszkodzone przewody tego czujnika."
Jak sprawdzić czy przewody tego czujnika są ok ?
Zimą zamarzło mi paliwo i auto trafiło do ASO gdzie po rozgrzaniu wymienili filtr. Mam jeszcze jeden w zapasie i chciałem wymienić jakoś niebawem, żeby pozbyć się resztek wytrąconej zimą parafiny. Czy coś jeszcze powinienem zrobić w ramach przeciwdziałania awarii pompy po zamarznięciu paliwa ? |
_________________ Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)
Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY
 |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 19-03-2012, 14:51
|
|
|
jak zmieniasz filtr i masz wykręcony czujnik podłączasz pod kostkę i poruszasz el. ruchomym czujnika przy zapalonym zapłonie powinna zapalić się lampka obecności wody (czujnik i przewody są sprawne). Same przewody sprawdzasz poprzez zwarcie w odpiętej kostce.
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|