Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Znika płyn chłodniczy
Autor Wiadomość
uziok 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 15-03-2012, 17:08   

ehh problemów ciąg dalszy cari po wymianie uszelki pod głowica wciąż dymi na biało i ubywa płyn żadnych wycieków nie ma juz nie wiem co robic głowicy nie sprawdzałem ;/ i myślę ze tu lezy mój błąd gdzie płyn moze sie podziać ? auto czasem pali od strzała a czasem nie przeważnie chodzi równo ale jak się zagrzeje to kuleje podpowieddzcie co to moze byc z chłodnicy płyn ubywa a ze zbiorniczka nie ..Prosze pomóżcie :(
 
 
karol2865 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma1.9DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 13
Skąd: Strzegom
Wysłany: 19-03-2012, 19:27   

. Do póki w zbiorniczku jest płyn, to i w chłodnicy będzie pełno.[/quote]


I tu się mylisz.Miałem kiedyś ten problem,a powodem było to że nie było odpowietrzenia na korku od chłodnicy,płyn wyrzucało przez zbiorniczek,więc w nim było max a chłodnica prawie pusta.
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-03-2012, 21:34   

po to na chłodnicy masz korek żeby kontrolować stan płynu chłodniczego, tam gdzie nie musisz do niej zaglądać nie masz korka na niej, tylko jak np w oplach zbiorniczek wyrównawczy wyżej położony i tyle
 
 
 
uziok 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 27-03-2012, 17:35   

problem rozwiązany przyczyną był oring na silniczku krokowym przepuszczał przez przepustnice do kolektora dolotowego .. wymieniłem i śmiga :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.