Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kupno Lancera
Autor Wiadomość
aviator_krakow 
Nowy Forumowicz

Auto: Toyota Corolla E130 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 11
Skąd: Krakow
  Wysłany: 21-03-2012, 10:26   Kupno Lancera

Witam,

Jestem zainteresowany kupnem Lancera i w związku z tym mam kilka pytań. Będę bardzo wdzięczny za pomoc!

Przede wszystkim szukam auta do zamontowania LPG i bezproblemowej eksploatacji. Obecnie mam Corolle LE 1.8 135KM - jestem z niej zadowolony, ale nie chce ryzykować z LPG do VVT-i...

Czy silnik 2.0 jest tak samo dobry do gazu jak 1.6?
Jaka jest regulacja luzów zaworowych w obu silnikach?
Czy 98KM to wystarczająco dla tego samochodu, czy wybór ograniczyć do 2.0.
Z których roczników szukać auta? Czy następowały jakieś zmiany konstrukcyjne?
Od którego rocznika zlikwidowano skrzypienie zawieszenia?
Na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie?
Szukać aut krajowych, czy nie ma to znaczenia?
Jak jest z dostępnością i cenami części zamiennych?


Pozdrawiam
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-03-2012, 10:39   Re: Kupno Lancera

aviator_krakow napisał/a:

Czy silnik 2.0 jest tak samo dobry do gazu jak 1.6?


Nawet chyba lepszy.

aviator_krakow napisał/a:

Jaka jest regulacja luzów zaworowych w obu silnikach?


Hydraulicznie

aviator_krakow napisał/a:

Czy 98KM to wystarczająco dla tego samochodu, czy wybór ograniczyć do 2.0.


Różnie mówią.

aviator_krakow napisał/a:

Z których roczników szukać auta? Czy następowały jakieś zmiany konstrukcyjne?


W 2006 roku zmieniło się trochę w wyposażeniu z ciekawszych rzeczy to automatyczna klima.

aviator_krakow napisał/a:

Od którego rocznika zlikwidowano skrzypienie zawieszenia?


W 2005 (minilift) lub 2006 (lift)


aviator_krakow napisał/a:

Na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie?


Było sporo w tym dziale i w dziale zakup Lancera.

aviator_krakow napisał/a:

Szukać aut krajowych, czy nie ma to znaczenia?


Tak jak w innych samochodach. Raczej kwestia tego czy kupujesz od osoby prywatnej czy handlarza...

aviator_krakow napisał/a:

Jak jest z dostępnością i cenami części zamiennych?


Coraz lepiej, eksploatacyjne nie są już problemem, a coś rzadziej wymienianego bywa różnie.
 
 
tony01 
Nowy Forumowicz
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sport 2.0 / BRC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 20
Skąd: ZIELONKA
Wysłany: 21-03-2012, 16:37   

aviator_krakow napisał/a:
Jestem zainteresowany kupnem Lancera i w związku z tym mam kilka pytań.

Pytaj śmiało, ja właśnie sprzedaję swojego Lancera.

aviator_krakow napisał/a:
Czy silnik 2.0 jest tak samo dobry do gazu jak 1.6?

Ja mam silnik 2.0 i instalacje BRC Sequent 24 - nie odczuwam różnicy między gazem a benzyną, nawet nie wiem kiedy się przełącza, nic nie czuć.

aviator_krakow napisał/a:
Czy 98KM to wystarczająco dla tego samochodu, czy wybór ograniczyć do 2.0.

Jeździłem zastępczym Lancerem 1.6 i przy moim 2.0 to nie ma porównania.

aviator_krakow napisał/a:
Od którego rocznika zlikwidowano skrzypienie zawieszenia?

Chyba od 2006r. ale nie jestem do końca pewien. Ja w swoim spryskałem smarem adhezyjnym i nic nie słychać.

aviator_krakow napisał/a:
Szukać aut krajowych, czy nie ma to znaczenia?

Z własnego doświadczenia, zaznaczam "z własnego" mam złe wspomnienia co do aut sprowadzanych, ale to są moje doświadczenia. Nie chce wkładać kija w mrowisko. Jak sam pojedziesz i znajdziesz odpowiednie auto (znając się na rzeczy) to może trafisz dobrze (tak jak w kraju) a jak zdasz się na handlarza... no cóż nikt nie zajmuje się tą profesją aby innym przyjemności robić - tanio kupić, drogo sprzedać a wypicować można wszystko.
Ogólnie - temat rzeka, tyle samo za co i przeciw.

aviator_krakow napisał/a:
Jak jest z dostępnością i cenami części zamiennych?

W czasie mojej eksploatacji nie zauważyłem żadnych problemów z dostępnością części zamiennych.
Pozdrawiam :D
_________________
Życie się kręci od 5 tyś.
... a kiedy przyjdzie umierać, uśmiechnę się i powiem - Kur...a, fajnie było.
 
 
K9G 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 04' 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2012
Posty: 30
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-03-2012, 09:17   

Jeżeli chcesz zagazować silnik to śmiało kupuj 2.0. Nawet się nie zastanawiaj. Jest to bardzo żwawa jednostka, świetnie się kręci. 1.6 jest sporo słabsze. Jeszcze dodatkowo jak teraz masz 135KM to jak zejdziesz na 98 to się rozczarujesz. Z instalacją LPG nie ma żadnego problemu.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 23-03-2012, 09:31   

K9G napisał/a:
Z instalacją LPG nie ma żadnego problemu.


Jeśli dobrze zestrojona...
 
 
K9G 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 04' 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2012
Posty: 30
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-03-2012, 09:34   

krzychu napisał/a:
Jeśli dobrze zestrojona...

Wiadomo.
 
 
tony01 
Nowy Forumowicz
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sport 2.0 / BRC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 20
Skąd: ZIELONKA
Wysłany: 23-03-2012, 17:16   

K9G napisał/a:
Jeszcze dodatkowo jak teraz masz 135KM to jak zejdziesz na 98 to się rozczarujesz.

Dokładnie, miałem okazję jeździć Miśkiem 1.6 i "rozczarowanie" to dobre słowo. Też mam Toyotę 1,8 VVTi 135 km tylko, że Avensis (trochę inna waga auta) ale sama kultura pracy jest zupełnie inna, Lancer się kręci w górę a Toyota tylko "przyspiesza" :mrgreen: Na Twoim miejscu brałbym 2.0, jedynie nad wyborem instalacji gazowej się zastanów. Ja mam BRC i chodzi super ,na ostatnim przeglądzie wgrali mi nowy soft bo wyszła ostatnio jakaś poprawka i jest bez zastrzeżeń. Ale ile instalacji tyle jest opinii. Pozdrawiam.
_________________
Życie się kręci od 5 tyś.
... a kiedy przyjdzie umierać, uśmiechnę się i powiem - Kur...a, fajnie było.
 
 
aviator_krakow 
Nowy Forumowicz

Auto: Toyota Corolla E130 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 11
Skąd: Krakow
Wysłany: 23-03-2012, 18:34   

Dzieki za odpowiedzi :) Faktycznie 1.6 sobie daruje, byłby za slaby i potem pluł bym sobie w brodę :) Corolle ze swoimi 135KM uwielbiam za to, jak jeździ, mimo ze ma skrzynie automatyczna. Z manualem byłoby pewnie jeszcze lepiej. Wrażenia z wyprzedzania, czy z przyspieszania dociążonym autem pod gore, jak inne samochody dostają zadyszki - bezcenne :mrgreen:
Niestety L 2.0 jest mało, jak patrze po ogłoszeniach; zwłaszcza po 2005 roku... Trochę tez boje się, ze auto okaże się kosztowne ze względu na ceny części zamiennych...

Co sadzicie o tych:

http://otomoto.pl/mitsubi...-C23078398.html

http://moto.allegro.pl/mi...2220207399.html - wart jest tej ceny? (jeżeli jest ok oczywiście...)
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 23-03-2012, 19:16   

Ceny wysokie. Mojego ubezpieczyciel wycenił ostatnio na 23 tys i się mocno wtedy zdziwiłem. Tutaj starsze auta z większym przebiegiem i drożej...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.