 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: akbi 23-06-2007, 23:41 |
[CK1A 1.3] B. ciężko odpala przy wilgoci |
Autor |
Wiadomość |
pwolomin12 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2006, 17:59 [CK1A 1.3] B. ciężko odpala przy wilgoci
|
|
|
Jestem świeżutki i nie mam z wiedzy z mechaniki itp. więc się nie śmiejcie z opisu:
Zrobiło się chłodniej i wilgotno, kręcę i kręcę, coś załapuje, bu...bu... jakby na 1 cylindze, 300obrotów niezależnie od pedału gazu, po 1min polepsza się, po 5 min prawie dobrze, po 10 min normalnie. Teraz tak jest każdego ranka. Po wjeździe w kałużę też tak się zachowywał dopóki nie "odparował". Choć się nie znam podejżewam inst. el. Jakieś rady co po kolei sprawdzić? - na początek chyba sprawdzę kopułkę i przewody? -
Dziś miałem wreszcie chwilkę. 3 przewody były ładne a oto foto najkrótszego:
[img] [/img][img] [/img]
Zamówiłem też kopułkę i palec bez oglądania - w końcu to już 9 lat... |
Ostatnio zmieniony przez akbi 23-06-2007, 23:25, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 15-11-2006, 23:44
|
|
|
Tak jak kolega akbi, radzi: przewody WN, zobacz tez swiece i kopulke. Prawdopodobnie jak jest wilgotno to masz przebicia na kablach. |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2006, 23:56
|
|
|
Czasami można odpalić i w nocy widać jak iskry latają po silniku gdy jest wilgotno i są przebicia
kabli nie kupuj innych niż NGK
(ja kupiłem jakieś inne, okazały sie do du** i znów włożyłem stare)
swoja drogą świece też wypadało by wsadzic nowe - kiedy ostatnio wymieniałeś ?
w kopułce też wilgoć często sie zbiera... przy okazji zobacz w jakim stanie jest palec rozdzielacza... |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 16-11-2006, 07:41
|
|
|
leser napisał/a: | kabli nie kupuj innych niż NGK |
oj drogie kabelki zwlaszcza jesli masz gaz !
po zimie czekaja mnie kable i swiece do wymiany, swiece juz mam NGK sygnowane,
czas pozbierac kase na kable |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 16-11-2006, 23:04
|
|
|
j.w. - kable i koniecznie sprawdzenie nawet wzrokowe styków i wszystiego co jest związane z prądem - ale jeśli czuć jakby cylinderki nie banglały to na pewno coś z kablami.
A ja się z pytaniem dorzucę - mam gaz sekwencyjny i ponad 20 000 km na niej - w sumie samochód ma 37000km - świece powinienem wymienić?? - producent podaje 60000km??Oczywiście nic się nie dzieje - nawet przy -25 rok temu odpralał z pierwszego - a teraz to się okaże - ale wiadomo - wilgoć jest straszniejsza niż mróz. |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2006, 23:36
|
|
|
Miałem właśnie ostatnio takie objawy , szybka reakcja i po strachu:
kable wn Seiwa num. katalogowy:L35006JC, Japan 100zł
świece NGK: W16EXRU1, Japan, 50zł komplet
Teraz śmiga super, czy deszcz, czy mróz hihi. |
|
|
|
 |
karolw78 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-12-2006, 20:00
|
|
|
Ponieważ to mój pierwszy post pozdrawiam wszystkich. Zainteresował mnie temat bo miałem i mam podobne problemy. Byłem w slepie z częściami i poprosiłem o przewody WN do mojego miśka podałem wszystkie niezbędne dane, zamówiono i przywieziono na drugi dzień, zadowolony ze problem bede miał z głowy zmieniłem przewody (został mi 1), po powrocie do domu zauwazyłem ze silnik nie równo pracuje otwieram maskę a tam świeta przewody jak choinka wróciłem przedstawiłem problem wymieniono mi na SEIWA znowu został mi 1 przewód, niestety problem nie zniknął i te przewody miały przebicie, udałem sie po raz kolejny do sklepu i zwróciłem uwagę dlaczego zamawiają mi 5 przewodów a nie 4, Pan zapytał po raz kolejny jaki samochód rok produkcji nr silnika, na koniec zapytał czy sprowadzany, odpowiedziałem że tak, wówczas wielkie zdziwienie bo dowiedziałem się że samochody z roku 90 w Polsce pojawiły sie w 92 r. i dlatego są złe przewody, cóż z tego otrzymałem kolejne SEIWY (4), i znowu muszę udac się do sprzedawcy |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 28-12-2006, 21:55
|
|
|
Ja mam seiwy i jest super, a za iskrami nie ganiałem po silniku, może są, hihi, sprawdz czy napewno to oryginalne kable, muszą być w eleganckim kartoniku i wszedzie pisze Japan, jest num. kat. itd podobno oryginalnie montowane kable to właśnie Seiwa i NGK:) |
|
|
|
 |
smosen [Usunięty]
|
Wysłany: 28-12-2006, 22:01
|
|
|
Oddaj im te Seiwy,tez takie mialem i mialem z nimi problemy,zadzwon do Japaneze a on ci dobierze bez problemu porzadne NGK,chyba ze masz jakis sklep w poblizu to kup ale NGK tylko,powiem tylko tyle,ze u Japaneze bedziesz mial duzo taniej |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 28-12-2006, 22:11
|
|
|
moze sie nie znam, ale po co mam oddawać dobre kable, po ich wymianie od razu zaczął normalnie pracowac, teraz jest mokro i zimno, pali na dotyk, ja w komplecie miałem 4 kable i z tego co wiem to oryginalne Seiwy są zawsze 4 a nie 5 sztuk! |
|
|
|
 |
smosen [Usunięty]
|
Wysłany: 28-12-2006, 22:30
|
|
|
Zalezy od auta jaki jest uklad zaplonowy,Seiwa robi w kompletach 4 jak i 5 przewodow i to nie jest kwestia czy jest podrobka czy nie,ale jest to tylko i wylacznie uzaleznione od szczescia kupujacego jakie kable mu sie trafia,jak po zalozeniu sie nie swiaca to jaknajbardziej sa ok,ale przy Seiwach z tego co wiem to sie rzadko zdarza,wiec Tobie sie udalo;)Polecam karolw78 zamowic sobie u Japaneze NGK takie kupowalem i z przesylka do Twojego auta zaplacisz okolo 75zl zas Seiwy z tego co pamietam sa po 115zl tylko z ich jakoscia bywa roznie.Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 28-12-2006, 22:46
|
|
|
75 zł za NGK to tanio , tylko aby kupić coś od Japaneze trzeba mieć chyba farta
Może wypowiesz się na temat końcówki drążka kier. czy można kupić tylko 555, a może fortune? |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29-12-2006, 09:19
|
|
|
smosen napisał/a: | u Japaneze NGK takie kupowalem i z przesylka do Twojego auta zaplacisz okolo 75zl |
smosen, Twoje kable są inne niż kable do Lancera Bastka,
i nie sądzę aby cena kabli NGK do Lancera z 98r była zbliżona do 75zł
Za kable NGK do mojego Lancera muszę zapłacić u Japaneze ok 220zł - co oczywiście nadal jest najniższą ceną za kable NGK to mojego autka |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
smosen [Usunięty]
|
Wysłany: 29-12-2006, 16:31
|
|
|
Przeciez napisalem wyraznie,ze karolw78 ma takie kable jak ja ,a nie Bastek,wiec akbi czytaj uwaznie.Do Lancera 98r sa calkiem inne i duzo drozsze kable.[/b] |
|
|
|
 |
|
|