Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Odblokowanie 2 przepustnicy
Autor Wiadomość
Kules 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt C50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: Włocławek
Wysłany: 28-03-2012, 15:01   Odblokowanie 2 przepustnicy

Czy ktoś z was bawil się w modyfikacje gaźnika? Konkretnie chodzi mi o Colta C51 1.3 12v i odblokowanie 2 przepustnicy.

Wprowadzenie w temat o co mi chodzi.
LINK
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 29-03-2012, 15:32   

O tym gaźniku wiadomo tyle co nic. ( tym z colta 30-32 did ef...) Na początek sprawdził bym czy siłownik od drugiej przepustnicy działa. Ściągasz wężyk idący do siłownika zakładasz jakiś inny wężyk zasysasz powietrze i patrzysz czy przepustnica się uchyla. Jeśli ciągniesz powietrze a przepustnica się nie uchyli to do wymiany.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Kules 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt C50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: Włocławek
Wysłany: 29-03-2012, 20:51   

Sprawdziłem i wężyk z gaźnika do tego siłownika nie ma w ogóle ciśnienia spróbuje jakiś inny podłączyć.
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 29-03-2012, 21:04   

Nie wiem czy dobrze mnie zrozumiałeś. Chodzi o sprawdzenie działania siłownika. Druga przepustnica uchyla się dopiero gdy nad pierwszą powstanie podciśnienie które jest w stanie uchylić drugą przepustnice. Ja chciałem żebyś sprawdził czy ten siłownik działał. W tym celu ściągasz ten wężyk który idzie idzie do siłownika zakładasz nowy, drugi koniec nowego wężyka bierzesz w usta i zasysasz z niego powietrze , gdy to robisz patrzysz czy przepustnica się uchyla. W Hondzie nie uchylała się całkowicie (blokada mechaniczna) i uchylała się w bardzo specyficznych warunkach ( dodatkowy wężyk). Sprawdź czy drugą przepustnice da się uchylić do prawie 90 stopni. Druga sprawa jeśli jeździsz na benzynie to w gaźniku jest parę mechanizmów które można przejrzeć. Sprawdź czy osie przepustnic nie mają luzów. Z gaźnikiem można się trochę pobawić.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Kules 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt C50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: Włocławek
Wysłany: 30-03-2012, 10:56   

Tak jak pisałem, sprawdziłem siłownik działa i przy wysokich obrotach minimalnie otwiera się 2 przepustnica. Podłączyłem inny wężyk z innym podciśnienie i zauważyłem że przepustnica otwiera się praktycznie w pełni na wysokich obrotach.
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 30-03-2012, 12:57   

Zostaw tak jak się w pełni otwiera i zrób jazdę testową.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.