Brazowa maź pod korkiem od chłodnicy |
Autor |
Wiadomość |
Xander
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 1.6 16v 90km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2011 Posty: 32 Skąd: Drawno
|
Wysłany: 31-03-2012, 15:55 Brazowa maź pod korkiem od chłodnicy
|
|
|
Witam
Wczoraj odkręcając korek od chłodnicy zauwazyłem na nim brązową maź czyzby to był olej ??? Jesli tak to co moze byc tego powodem ? Jakies 2 tyg temu wymianiałem pompe wody i wczesniej nie było tego na korku. Dzien wczesniej zanim to zauwazyłem colcik troche szałał nie wiem czy mogło to miec jakis wpływ
pozdrawiam |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 31-03-2012, 16:10
|
|
|
Jeżeli nie ma innych oznak, że coś mu dolega to odciągnij "brązową maź", wymyj korek, trochę pojeździj i sprawdź.
Sprawdź też i wymyj (lub przynajmniej wypłucz) zbiornik wyrównawczy.
Jest szansa, że wymiana pompy wody przywróciła prawidłowy obieg płynu i zebrało cały syf, którego stara pompa nie ruszała - to wersja optymistyczna, ale realna
Jeżeli pojawi się "świeża brązowa maź" to będziemy myśleć dalej
Płyn był wymieniany kiedy? Nie zlewałeś go do jakiegoś zaolejonego pojemnika? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 31-03-2012, 16:12
|
|
|
A są tłuste ślady w płynie chłodniczym |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Xander
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 1.6 16v 90km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2011 Posty: 32 Skąd: Drawno
|
Wysłany: 31-03-2012, 16:19
|
|
|
płyn zalewałem teraz nowy i wydaje sie jak by jak by lekko tłusty był |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 31-03-2012, 16:25
|
|
|
Upewnij się, jeżeli jest tłusty to znaczy, że olej dostaje się do płynu, ale zanim zrobisz jakieś diametralne zmiany w celu usunięcia tego efektu, zaproponuje początkowo płukanie układu. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Xander
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 1.6 16v 90km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2011 Posty: 32 Skąd: Drawno
|
Wysłany: 31-03-2012, 16:51
|
|
|
ok dzieki za porady |
|
|
|
 |
toretto23
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt 1.3 CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 17 Skąd: Golub-Dobrzyń
|
Wysłany: 06-04-2012, 22:06
|
|
|
Moim zdaniem to prawdopodobnie wina uszczelki pod głowicą. Sprawdź czy...
-bąbluje woda w zbiorniczku (przy rozgrzanym silniku)
-ubywa olej
-pod korkiem od oleju nachodzi biała maź
-kopci bardziej na biało |
|
|
|
 |
|