Problem z Miśkiem |
Autor |
Wiadomość |
Dylan
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJ4 1.6 16V SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2008 Posty: 48 Skąd: Nowy Dwór Maz.
|
Wysłany: 29-03-2012, 00:12
|
|
|
Miroslaw1305 napisał/a: | coś mi się nie chce wierzyć w tą diagnostykę komputerową w tych warsztatach .Do naszych roczników nie spotkałem się z oprogramowaniem komputera do diagnostyki .Posiadają tylko serwisy mitsubishi.Morze czas i pora podjechać do serwisu i zapłacić za diagnozę komputerową . |
popieram do mojego nikt nie mogl sie podpiac wawie nawet wchodzac przez honda civic dopiero diagnoza kompa w servisie Mitsubisi dalo 100% pewnosc:) oczywiscie tylko diagnoza bo naprawa jej kosztowac miala 800zl walniety czujnik polozenia walka rozrzadu a ja zamienik nowy kupilem za 180zl i sam go wymienilem bez problemu:) takze jak cos to proponuje taka diagnoze koszt tej diagnozy 120zl jesli dobrze pamietam. |
|
|
|
 |
mani4c
Forumowicz

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 114 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-03-2012, 08:43
|
|
|
Hugo napisał/a: | menchir napisał/a: | którą w razie czego lepiej wymienić? | Tą przed. Ta za katalizatorem tylko koryguje dawkę paliwa. |
Chłopaki, co Wy w ogóle piszecie. CJ0 nie ma 2 sond, tylko JEDNĄ JEDYNĄ przed katalizatorem... Jak czegoś nie wiecie, to proszę, nie wprowadzajcie ludzi w błąd. |
_________________ Skoda Fabia 6Y2 1.4 100 KM DOHC |
|
|
|
 |
k777
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1.3, 2003r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 30 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-03-2012, 09:35
|
|
|
mani4c napisał/a: | Hugo napisał/a: | menchir napisał/a: | którą w razie czego lepiej wymienić? | Tą przed. Ta za katalizatorem tylko koryguje dawkę paliwa. |
Chłopaki, co Wy w ogóle piszecie. CJ0 nie ma 2 sond, tylko JEDNĄ JEDYNĄ przed katalizatorem... Jak czegoś nie wiecie, to proszę, nie wprowadzajcie ludzi w błąd. |
Nie masz racji. na 100% są dwie sondy. jedna w kolektorze (widoczna po otwarciu maski), druga za katalizatorem w rurze wydechowej(trudno widoczna, najlepiej położyć się pod autem, żeby ją zobaczyć). Wiem bo mi akurat ta druga padła i wymieniałem:) dodam jeszcze że mam CJ0 z 2003 roku, może we wcześniejszych jest inaczej-tego nie wiem |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-03-2012, 15:17
|
|
|
mani4c, wpisz sobie w szukajce sonda i popatrz do kilku tematów.
Aż tylu użytkowników i mechaników się myli ? |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
mani4c
Forumowicz

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 114 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-03-2012, 19:58
|
|
|
Marcin-Krak napisał/a: | mani4c, wpisz sobie w szukajce sonda i popatrz do kilku tematów.
Aż tylu użytkowników i mechaników się myli ? |
Tak. Mam już 2-gą CJ0 i zawsze była tylko JEDNA sonda. Nie ma innej możliwości.
Jedyna dopuszczalna opcja, to Colty produkowane od drugiej połowy 2000 do 2003 r. |
_________________ Skoda Fabia 6Y2 1.4 100 KM DOHC |
|
|
|
 |
Calli
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1,3 98r /Pajero I 2,5TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2012 Posty: 2 Skąd: Gliwice-Paniówki
|
Wysłany: 31-03-2012, 20:24
|
|
|
Witam.Ja mam CJO z 98roku i mam dwie sondy.Przed katem i za.Kolega ma dokładnie tak samo.Wychodzi na to,że to Ty się mylisz |
|
|
|
 |
ludinho1
Forumowicz ludinho1
Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Lip 2010 Posty: 253 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-04-2012, 20:54 Re: Problem z Miśkiem
|
|
|
kolego przeczytaj swojego pierwszego posta. napisałeś wyrażnie że wcześniej palił ci 8-9litrów a póżniej pojawił się problem bo pali ci 40litrów na 320-350km. przecierz to dokładnie tyle samo
Otóż przed zimą zaczął mi gasnąć, gubić obroty, silnik się trząsł. Gdy tylko dostawał wilgoć wariował i spalał ok 11l/100km w mieście( wcześniej 8-9 ). Wymieniłem PWN, świece, aparat zapłonowy, silniczek krokowy, filtry, wyregulowałem zawory i....przestał wariować ale zaczął mi teraz palić tyle, że na 40l przejeżdżam 320-350km...
więc nie wiem czego tutaj dotyczą te poszukiwania skoro wcale spalanie koledze nie wzrosło. nikt nie przeczytał ze zrozumieniem i temat sobie popłynął hehe. |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 08-04-2012, 00:03
|
|
|
ludinho1 napisał/a: | kolego przeczytaj swojego pierwszego posta. napisałeś wyrażnie że wcześniej palił ci 8-9litrów a póżniej pojawił się problem bo pali ci 40litrów na 320-350km. przecierz to dokładnie tyle samo |
Jak dla mnie 8 - 9 litrow a 11,4 - 12,5 litrow to nie to samo. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
ludinho1
Forumowicz ludinho1
Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Lip 2010 Posty: 253 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-04-2012, 09:32
|
|
|
uuupsss przepraszam za pomyłkę ale coś mi sie ubzdurało i nie w tym kierunku policzyłem |
|
|
|
 |
|