[CA1A 1.3] Gaśnie przy dojerzdżaniu do krzyżówki jak jest zi |
Autor |
Wiadomość |
Chudy23 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2006, 14:37 [CA1A 1.3] Gaśnie przy dojerzdżaniu do krzyżówki jak jest zi
|
|
|
POMOCY niemogłem znaleść tagiego postu więc piszę nowy sorry admin. Wstałem rano do pracy odpaliłem misia i wszystko ok troszke pochodził bo skrobałem szyby wsiadam wpinam wsteczny daje gaz a tu pasek klinowy zapiszczał i spadły nagle obroty ale nie zgasł? po 6 godzinach stania na firmowym parkingu odpaliłem bez problemu ruszyłem normalnie, dojechałem do krzyżówki i trach zgasł? Co jest grane może być zawalony iltr powietrza? Mam 1,3 12V 94r. 75Km kontrolka CE ani razu nie mrugła, a może lekko mu obroty podnieść? POMOCY!!! |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 14-10-2007, 23:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2006, 14:44
|
|
|
Pasek klinowy jeśli piszczy nadaje się do wymiany lub regulacji. Zrób to, to pomyślimy co dalej. Masz LPG? |
|
|
|
 |
Chudy23 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2006, 14:52
|
|
|
nie Benzynka nieufam LPG!!
[ Dodano: 30-12-2006, 15:03 ]
jaki jest pasek klinowy w tym modelu?? bo nie moge znalezdz w serwisowce |
|
|
|
 |
SebaD [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2006, 15:42
|
|
|
Właśnie, spróbuj najpierw podciągnąć pasek klinowy od alternatora i powiadom o rezultatach... U mnie gdy piszczał działy się różne rzeczy, a z racji że mam automata, to nie dość że gasnął to i skrzynka szarpała.
pozdro
SebaD |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2006, 15:46
|
|
|
Cytat: | [ Dodano: 30-12-2006, 15:03 ]
jaki jest pasek klinowy w tym modelu?? bo nie moge znalezdz w serwisowce |
Zapewne tzw "wielorowkowy" |
|
|
|
 |
Chudy23 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2006, 15:56
|
|
|
jest wielorowkaowy ale jaki rozmiar?? |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2006, 16:15
|
|
|
Symbol wg katalogów: E14PK585 |
|
|
|
 |
Chudy23 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2006, 17:01
|
|
|
dzięki podjechałem do mechanika któey zajmuje się tylko japańcami i co się okazało przy włączonych światłach i nadmuchu na max obroty lesą wdół bo alternator niema siły tego uciągnąć i wtedy właśnie piszczy pasek klinowy. Sprawdził aku na przyrządzie i bach za słaby podpiołem nowy i wszystko ok tak się stało bo auto jeździ na krótkich odcinkach. THX 4ALL. |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2006, 17:16
|
|
|
Chudy23 napisał/a: | przy włączonych światłach i nadmuchu na max obroty lesą wdół bo alternator niema siły tego uciągnąć i wtedy właśnie piszczy pasek klinowy. |
U mnie też tak jest ale nie gaśnie. Piszczy delikatnie przy włączonych światłach. To też akumlator?? |
|
|
|
 |
Chudy23 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2006, 17:48
|
|
|
mechanik podmienił mój aku na nowy i było ok teraz w domu ładuje swój aku stary i jutro sprawdze jak co dam znać.
"""U mnie też tak jest ale nie gaśnie. Piszczy delikatnie przy włączonych światłach. To też akumlator??"""""
ps. a spadają ci obroty tak że silnik chodzi ale są drgania ja tak miałem. a pasek i tak wymienię. |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2006, 17:56
|
|
|
Chudy23 napisał/a: |
ps. a spadają ci obroty tak że silnik chodzi ale są drgania ja tak miałem. a pasek i tak wymienię. |
Raczej nie... |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 31-12-2006, 15:43
|
|
|
Nie prościej sprawdzić czy pasek jest dobrze napięty i ewentualnie mocniej naciągnąć gada? |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Chudy23 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2006, 17:52
|
|
|
Już jest ok naciągnołem pasek i naładowałem aku miśiek już tak nie robi Troche to dziwne było ale dziękuje wszystkim. |
|
|
|
 |
|