Carisma - co zmienił lifting w 2002r ? |
Autor |
Wiadomość |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-04-2012, 21:41
|
|
|
nie oglądałem dokładnie tego grila w cari po lifcie ale nie jest on czasem jako jedność? te dwie nerki.. |
Ostatnio zmieniony przez Saqu 09-04-2012, 23:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 09-04-2012, 23:05
|
|
|
nerki po lifcie są osobno |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Yuppy
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9 DiD '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 214 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-04-2012, 14:52
|
|
|
Ogólnie co do podgrzewania foteli, to ten bajer występował jedynie w wersjach ze skórą. Przynajmniej mi nie udało się zaobserwować nigdy Cari bez skóry i z podgrzewanymi fotelami.
Nie wiem czy przy lifcie 2002 nie poprawiono też kilku błędów związanych z komputerem. Wydaje mi się, że posiadacze starszych Carism częściej mieli problemy z zawieszaniem się wskaźników spalania i innymi drobnymi cudami. Gdzieś kiedyś doczytałem się że faktycznie coś zostało poprawione, ta informacja wymaga jednak potwierdzenia |
|
|
|
 |
Brikston
Forumowicz

Auto: Carisma 2001 1.8 GDI Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 271 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 16-04-2012, 23:08
|
|
|
i9i napisał/a: | Brikston napisał/a: |
no to ja mam 2001 i te wszystkie zmiany, czyli:
- brak znaczka GDI na błotnikach
- ciemniejsze klosze lamp
- brak chromu na grillu
- mała lotka na klapie
- srebrne znaczki mitsubishi, nie czerwone |
Saqu napisał/a: | jak masz wersje 2001 to całkiem możliwe, że w 2000r składany był, to się ni jak nie łapie na ten lift w fabryce |
mogła być mała buba gdzie pękła lampa, zagiął się róg błotnika i oberwała nerka, czyli parkingowy wjazd w narożnik na przykład, był dawca i kaprys by ciemne lampy założyć i nerki bez chromu i wymienił sobie ktoś obie by jego oko cieszyło. Albo w ogóle ktoś miał kaprys by sobie mały tuning z gustem zrobić |
Dobre dobre... zrobiliscie z mojego auta totalnego rozbitka, a to auto mam po ojcu i nigdy w zyciu bite nie bylo |
_________________ Mitsubishi Carisma 2001 1.8 GDI Avance
 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 16-04-2012, 23:12
|
|
|
Yuppy napisał/a: | Ogólnie co do podgrzewania foteli, to ten bajer występował jedynie w wersjach ze skórą. |
ja skórę to mam jedynie na sobie a cztery litery grzane są
Brikston napisał/a: | zrobiliscie z mojego auta totalnego rozbitka |
jak takie puknięcie pod markietem nazywasz totalnym rozbitkiem to jak nazwiesz wjazd jęzorem w latanię? |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Brikston
Forumowicz

Auto: Carisma 2001 1.8 GDI Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 271 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 17-04-2012, 06:34
|
|
|
i9i napisał/a: | Brikston napisał/a:
zrobiliscie z mojego auta totalnego rozbitka
jak takie puknięcie pod markietem nazywasz totalnym rozbitkiem to jak nazwiesz wjazd jęzorem w latanię? |
Teraz sie odkręcanie wypowiedzianych słów zaczyna?;)
A tak na serio to chodzilo mi o to ze auto z 2001 moglo miec juz te ostateczne poprawki liftingowe porobione, a nie o to czy byl to wielki dzwon czy mala stłuczka.
pozdr |
_________________ Mitsubishi Carisma 2001 1.8 GDI Avance
 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 17-04-2012, 07:18
|
|
|
Brikston napisał/a: | A tak na serio to chodzilo mi o to ze auto z 2001 moglo miec juz te ostateczne poprawki liftingowe porobione |
Bo może to być model na rok '02. (2 w VIN na 10 pozycji) tak jak w '99 roku były modele na rok 2000
Zostały usunięte chromowane wstawki w atrapie grilla, zastosowano przednie lampy z ciemniejszym kloszem, nastąpiły zmiany we wnętrzu samochodu oraz zmieniono emblemat Mitsubishi na chromowany.
Uznaną innowacją jest automatyczna 4-biegowa przekładnia INVESC-II z trybem sportowym.
A reszta to fanaberie kupującego gdyż:
Najtańszy model carismy kosztuje 52.920 zł, najdroższy 79.890 zł. (stan na rok 2002) |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
Ostatnio zmieniony przez i9i 17-04-2012, 07:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 17-04-2012, 07:23
|
|
|
Sprawa jest prosta, to że auto jest z końcówki rocznika np 2002 (data produkcji), modelowo 2003, a faktyczna data produkcji na różnych elementach samochodu można doczytać się, iż jest to data np 2001. |
|
|
|
 |
mareqm
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI ,2003 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 94 Skąd: okolice W-wy
|
Wysłany: 17-04-2012, 08:44
|
|
|
Moja jest z września 2003.Ma TCL,tempomat,podgrzewane siedzenia (ale bez skóry). Ma też skrzynię automatyczną typu Tiptronic czyli bodajże INVEC-II to się nazywa oraz drewnianą kierownicę Nardi. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
|