Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik ndal przerywa po wymianie bardzo wielu czesci
Autor Wiadomość
przemekx303 
Mitsumaniak


Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 349
Skąd: Chełm
Wysłany: 16-04-2012, 20:30   

mateusz8230 napisał/a:
a jaki sprzet mam zakupic/zrobic zeby ten wykres zrobić?
(

i co ja mam teraz napisać :shock:
już wiem :idea: przeczytaj temat od początku , a znajdziesz odpowiedź na nurtujące pytanie :D
_________________

 
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 19-04-2012, 21:16   

no dobra,powiedzmy ze zalatwie ten evoscan i jaki kabel do niego dokupic? np na alledrogo
_________________
- Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD
 
 
 
przemekx303 
Mitsumaniak


Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 349
Skąd: Chełm
Wysłany: 19-04-2012, 21:23   

i jeszcze raz dla opornych http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
_________________

 
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 20-04-2012, 20:24   

pompa w baku ok jest,paliwo wraca tak jak powinno, moze jakas cewka padnieta...? jest jakis domowy sposób na sprawdzenie ich?
 
 
 
7samurajow 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma gdi 2001 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 1
Skąd: lublin
Wysłany: 22-04-2012, 11:33   

Dwa lata temu też miałem taki sam problem obroty schodziły do 200 mało co nie zgasł przy dojeżdżaniu do skrzyżowania.I brak mocy przy przyśpieszaniu plus błąd pompy .
Problemów z szarpaniem nie miałem więc nie wiem czy to taki sam przypadek. Pompa była nie do końca sprawna dało się jeździć ale to nie było to ,,, Ciśnienie nie rosło w trakcie przyśpieszania to była przyczyna. auto mam po Lifcie 2001r. i 293 tyś i wszystko gra.

Leje tylko 98 i nigdy nie czyściłem jeszcze przepustnicy .
 
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 22-04-2012, 13:30   

wczoraj podnioslem obroty albo raczej wyregulowałem w przepustnicy i jest juz w miare ok,czasami jeszcze zafaluja ale jest lepiej, a przerywanie pozostało miedzy 1800-2000rpm oraz 3800-4tys obrotów,moze nadal filterki od pompy WC.dzis zaleje 98 i ten plyn do czyszczenia wtrysków zobaczymy co to da:) umnie wraz ze wzrostem obrotów wzrasta cisnienie na pompie WC,czyli chyba tak ma być,jeszcze nieprzeprowadzilem próby drogowej z miernikiem,moze to pokaze coś ,,wiecej,,
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.