Silnik ndal przerywa po wymianie bardzo wielu czesci |
Autor |
Wiadomość |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 16-04-2012, 20:30
|
|
|
mateusz8230 napisał/a: | a jaki sprzet mam zakupic/zrobic zeby ten wykres zrobić?
( |
i co ja mam teraz napisać
już wiem przeczytaj temat od początku , a znajdziesz odpowiedź na nurtujące pytanie |
_________________
 |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 19-04-2012, 21:16
|
|
|
no dobra,powiedzmy ze zalatwie ten evoscan i jaki kabel do niego dokupic? np na alledrogo |
_________________ - Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD |
|
|
|
 |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 20-04-2012, 20:24
|
|
|
pompa w baku ok jest,paliwo wraca tak jak powinno, moze jakas cewka padnieta...? jest jakis domowy sposób na sprawdzenie ich? |
|
|
|
 |
7samurajow
Nowy Forumowicz
Auto: carisma gdi 2001 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2009 Posty: 1 Skąd: lublin
|
Wysłany: 22-04-2012, 11:33
|
|
|
Dwa lata temu też miałem taki sam problem obroty schodziły do 200 mało co nie zgasł przy dojeżdżaniu do skrzyżowania.I brak mocy przy przyśpieszaniu plus błąd pompy .
Problemów z szarpaniem nie miałem więc nie wiem czy to taki sam przypadek. Pompa była nie do końca sprawna dało się jeździć ale to nie było to ,,, Ciśnienie nie rosło w trakcie przyśpieszania to była przyczyna. auto mam po Lifcie 2001r. i 293 tyś i wszystko gra.
Leje tylko 98 i nigdy nie czyściłem jeszcze przepustnicy . |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 22-04-2012, 13:30
|
|
|
wczoraj podnioslem obroty albo raczej wyregulowałem w przepustnicy i jest juz w miare ok,czasami jeszcze zafaluja ale jest lepiej, a przerywanie pozostało miedzy 1800-2000rpm oraz 3800-4tys obrotów,moze nadal filterki od pompy WC.dzis zaleje 98 i ten plyn do czyszczenia wtrysków zobaczymy co to da:) umnie wraz ze wzrostem obrotów wzrasta cisnienie na pompie WC,czyli chyba tak ma być,jeszcze nieprzeprowadzilem próby drogowej z miernikiem,moze to pokaze coś ,,wiecej,, |
|
|
|
 |
|