Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
21-03-2007, 01:43
[CA4A 1.6] Wymiana oleju w CAO 1,6
Autor Wiadomość
Ficu865
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2006, 14:05   [CA4A 1.6] Wymiana oleju w CAO 1,6

Muszę wymienić olej ale nie wiem ile go kupić.
Do silnika 4g92 ile wchodz?
Ostatnio zmieniony przez karolgt 14-10-2007, 23:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2006, 14:50   

4 LITRY.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 24-10-2006, 15:44   

kaeres napisał/a:
4 LITRY.


Potwierdzam-choc troszke zostaje z 4 litrow :D
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2006, 00:28   

a dokladniej:


w 4G13 3litry wchodza + 0.3 na filtr
w 4G92 3.5 litra + 0.3 filtr
 
 
Ficu865
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2006, 11:53   

Dzieki:)
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-10-2006, 09:29   

Ficu865 tutaj znajdziesz service manual do CAO: http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=3445
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 02-11-2006, 11:19   

Co wiecie o olejach coma ?
Podobno cos na bazie Mobila ?
Czy lepiej kupowac sprawdzonego Shella ?
Dokladniej mowiac co wybrac
5l coma ?
4l Shella ?
Takie opakowania ja mam dostepne i sie zastanawiam co wziac. Cena prawie ta sama wiec nie ona jest tutaj wyznacznikiem.
 
 
markus78
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2006, 12:19   

Heh, nie wiem co to Coma choć obiło mi się coś kiedyś o uszy. Osobiście wybrałbym jednak sprawdzoną markę czyli Shell'a. Sam jeżdżę na Mobil1 i ani mi w głowie myśleć o zmianie.
 
 
McDoune 
Mitsumaniak
Czarny Mesjasz :)


Auto: RL1, EA5W; GC8 GT; V70T5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 2921
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-11-2006, 12:26   

a może lepiej wziąć po prostu 5l Mobila a nie coś na jego bazie.

Ja ostatnio zapłaciłem za 15W40 88 PLN. Myśle, że różnica w kawsie nie jest gigantyczna, a to sprawdzony olej 8)
_________________
:king: Zwycięzca Pierwszej Edycji Typera Mitsumaniaków :king:

:king: Zwycięzca Czwartej Edycji Typera Mitsumaniaków :king:
 
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2006, 12:13   

Juz wytlumaczenie jest w watku czy zmienic mineral na polsynt.
Zmieniam jednak na polsyntetyk Comma 10W40

[ Dodano: 09-11-2006, 08:04 ]
Wymienilem olej w 4G92.
Wg manuala wchodzi tam niecale 4l (3,94 chyba).
Mi z 5l baniaczka zostalo 2l.
Co to oznacza ?

1. Nie caly olej zszedl z silnika i miski ? (byl goracy wiec raczej nie pozostal na sciankach)
2. Jednak wchodzi mniej oleju ?
3. W baniaku bylo wiecej niz 5l ? (moze tak leja producenci ? )
 
 
devil1985
[Usunięty]

Wysłany: 04-01-2007, 14:27   

Witam.
Jak juz jest temat to zapytam tu:P, mianowicie:
jakies 2000km temu zmienialem olej, a jakis miesiac temu misa zaczela puszczac i olej kapal. Kilka dni temu znajomy mechanik robil mi to czyli silikon do mis, czyszczenie i te sprawy. Wedlug instrukcji silikonu samochod stal 24h i dopiero zalalem olej. Wlalem troche nowego bo jeszcze mialem, a reszte zalalem tego co byl. Lalem na oko i troche przesadzilem bo jest ok 1cm ponad max. Zauwazylem ze olej nadal kapie tylko wiecej niz poprzednio. I tu kilka pytan czy moze kapac przez to ze jest za duzo, czy zle uszczelnione? Czy nadmiar oleju to bardzo zle? Spuscic troche? Stanie sie cos jak tak bede jezdzil? Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi:)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-01-2007, 15:25   

kapie przez zle uszczelnienie, albo przez jakies pekniecie
nadmiar to zle, bo zwieksza sie cisnienie - mimo regulacji, dla sw. spokoju odessij szklaneczke
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 04-01-2007, 15:46   

Moim zdaniem warto sprawdzić, skąd dokładnie kapie. U mnie też wydawało się, że uszczelnienie miski olejowej nie trzyma. Podobnie jak uszczelka pod głowicą. Okazało się, że sprytnie lało się spod aparatu zapłonowego, o-ringu pod bagnetem oraz przede wszystkim (czego absolutnie nie było widać) spod pokrywy zaworów. Dopiero rozebranie silnika ujawniło prawdę.
Proponuję zatem dokładne obejrzenie silnika od spodu przy naprawdę solidnym oświetleniu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.