Generator HHO w galancie |
Autor |
Wiadomość |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 31-05-2012, 10:37
|
|
|
JEśli mogę się ponownie włączyć. Mój kolega zakładał do patrola 3,3 TD i efekt był mizerny. On był naszym (z kluby off road) wyznacznikiem wartości tego typu instalacji. Robił mu to koleś, który ogarnia temat. Ja się zgadzam z owczarem - to efekt placebo w nie realne korzyści. Ja jak chcę sobie udowodnić, że moja auto spali mało to sam siebie zaskakuję wynikami. JEstem pewien, że jak bym założył HHO to spalanie spadło by mi o litr ale musiał bym CB radio wyłączyć by nie słuchać jakim jestem zawalidrogą.... |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14382 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 31-05-2012, 10:43
|
|
|
Efekt lżejszej nogi też ma tutaj znaczenie Generalnie nie jestem na nie z jakimiś modami, tylko na nie z modami, które nic nie wniosą lub wręcz zaszkodzą.
A tak BTW to spalanie 15l w manualu w 2.0 po mieście jest trochę za duże, nawet przy ciśnięciu. Mocnym ciśnięciu. Ja bym sprawdził skąd to spalanie, założył LPG i śmigał.
Jak zrobisz zależy od Ciebie. Każdy chce jeździć taniej, ale pewnych praw się nie przeskoczy.
A alternator o 20A większy to najlepiej przełożyć bebechy z altka 100A z GDi lub 2,5V6 z AT po lifcie. Dodatkowy altek to rzeźba będzie. |
|
|
|
 |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 31-05-2012, 10:44
|
|
|
Odłożę więc temat na później i zobaczymy jaka będzie oszczędność zgodnie z Twoją instrukcją |
_________________ uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14382 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 31-05-2012, 10:45
|
|
|
Sprawdź lambdę na początek ew analiza spalin. Będziesz wiedział co się dzieje. Bo sprawdzanie sondy, która umiera jest kłopotliwe. |
|
|
|
 |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 31-05-2012, 10:46
|
|
|
Możesz rozwinąć myśl i wyjaśnić na co zwrócić uwagę w wyniku analizy spalin? |
_________________ uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14382 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 31-05-2012, 10:51
|
|
|
Analiza spalin odpowie na pytanie czy ECU prawidłowo ustala dawkę paliwa w stosunku 1:14,7 czyli lambda. Jak będzie za bogato to w spalinach pojawią się niepożądane związki, które wskażą problem.
Moje V6 w AT pali czasem w mieście kosmiczne ilości, ale ja mam problem z lamdami za katem. Dodatkowo pali gaz, a nie PB. Myślę, że 12-13l po mieście u Ciebie to powinien być maks. Szczególnie, że jeździsz na PB. |
|
|
|
 |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 31-05-2012, 10:59
|
|
|
Fajno, dzięki za wyjaśnienia.
Zacznę od konsultacji ze znajomym od mazdy i sprawdzeniem dokłądnie ile spala z hho.
Jeśli potwierdzi to Twoją tezę to odstawiamy temat jeśli nie to porozmawiam z nim aby przełożyć jego instalację HHO do mojego miśka i pojadę na stację diagnostyczną celem analizy spalin.
Dziękuję za uwagi
Myślę że w ciągu miesiąca dam Ci znać o ustaleniach. |
_________________ uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 31-05-2012, 15:28
|
|
|
jAZZMAN napisał/a: | Ale jazda na LPG też nie jest chyba za zdrowa dla silnika? |
ta..oczywiście...u mnie gal ma ponad 180tkm na LPG a w tej samej wersji spotkanej na Wólce Kosowskiej(też wół roboczy) typ miał przelatane 600 z czego 400 na Lpg.
U mnie sie nic nie dzieje...i nawet świec i filtrów już długo nie wymieniałem.... |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 31-05-2012, 17:20
|
|
|
m6riano napisał/a: | U mnie sie nic nie dzieje...i nawet świec i filtrów już długo nie wymieniałem.... |
aj tam ściemniasz |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 31-05-2012, 19:02
|
|
|
znając m6riano to prędzej wymienił diody na nowe a nie świece |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 01-06-2012, 19:33
|
|
|
danino88 napisał/a: | znając m6riano to prędzej wymienił diody na nowe a nie świece |
Albo wstawi świece diodowe |
|
|
|
 |
|