BMW 525 Executive kombi. |
Autor |
Wiadomość |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 02-06-2012, 21:56
|
|
|
Ooo widze drugie E34 na MM
To moja 520-stka tez aftomat
Jak masz problem z ukladem chlodzenia po wymianie uszczelki to odpowiedz jest prosta: uszczelka. Nie doczytalem, czemu wogole ja ruszales? |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
sebo199
Mitsumaniak
Auto: BMW 525 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: Kolonia Myśliborzyce
|
Wysłany: 03-06-2012, 00:17
|
|
|
Śliczna ta Twoja e34. Widać że ładnie utrzymana. Wymieniłem uszczelkę bo w 525 td/tds puszcza olej na środku między 3 a 4 cylindrem. Ciekło dosyć mocno a musiałem już i tak olej zmienić. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-06-2012, 00:19
|
|
|
A czy głowica po demontazu była poddana jakiejś obróbce/regeneracji/sprawdzeniu |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
sebo199
Mitsumaniak
Auto: BMW 525 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: Kolonia Myśliborzyce
|
Wysłany: 03-06-2012, 00:54
|
|
|
Była planowana. Zebrali 0,19. Podobno też tam sprawdzają ale czy moja sprawdzili to nie wiem. Może stara uszczelka. Kumpel mi z IC załatwiał za 160 zl a normalnie w IC dla indywidualnego klienta ponad 350 kosztuje. Może jakieś złogi magazynowe i nie wytrzymała. Wiem pocieszam się. Pewnie głowica. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-06-2012, 10:09
|
|
|
Zadzwoń do zakładu który robił szlif i dowiedz się czy robili próbe szczelności, a tymczasem zawsze możesz sprawdzić działanie korke w układzie chłodzenia i termostat |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-06-2012, 22:47
|
|
|
A może "kompresja" ucieka w układ? |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
|