Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] SILNIK SZARPIE NA LPG Vialle PRZY NISKICH OBROT
Autor Wiadomość
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 16-06-2012, 15:22   

zidane5real, przerabiałem to samo...i opisywałem na forum..;-)
kupiłem nowe cewki ii było jeszcze gorzej więc oddałem...kupiłem same fajki OYODO i jak ręką odjął....
uderz do all-parts po te fajki...
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
maniekk1 
Forumowicz

Auto: Galant v6 - nardi torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 61
Skąd: ze Swiętego Miasta :)
Wysłany: 07-07-2012, 21:53   

u mnie tez szarpie/dlawi sie w zakresie 1000-2000 obr.,ale ten silnik chyba poprostu lubi sie krecic wyzej i zakres 2500-3000 lata az milo no i oczywiscie wyzej jeszcze lepiej :)
 
 
smashthedj 
Mitsumaniak


Auto: EA2A 97' 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 85
Skąd: 63-041
Wysłany: 07-07-2012, 22:12   

u mnie podobnie szarpał, zmniejszyłem przerwę na świecach do ~0.8 i problem ustąpił
_________________

 
 
 
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 08-07-2012, 01:41   

Cytat:
u mnie tez szarpie/dlawi sie w zakresie 1000-2000 obr.,ale ten silnik chyba poprostu lubi sie krecic wyzej i zakres 2500-3000 lata az milo no i oczywiscie wyzej jeszcze lepiej :)


lubi,nie lubi
powiniec pracować dobrze w całym zakresie obrotów

smashthedj napisał/a:
u mnie podobnie szarpał, zmniejszyłem przerwę na świecach do ~0.8 i problem ustąpił


ułatwiłeś trochę pracę układowi WN,ale problem za jakiś czas powróci jak jego sprawnośc jeszcze trochę spadnie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.