Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A 2.0D] Wzrost tempetratury!!!
Autor Wiadomość
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
  Wysłany: 05-07-2012, 21:02   

Witam odświeże troche temat mam taki sam problem gdy jezdze normlanie po miescie czy trasie bez obciążenia jest ok gdy przycisne mu wiecej gazu czy pod gorke to wlasnie wskazówka temp skacze w gore powyzej polowy a jak włącze klime to juz nie mowie nawet dochodzi pod czerwone :/ no i tu jest dylemat bo 2 tyg wczesniej silnik byl w remoncie wymieniana uszczelka, pompa, rozrzad a chlodnica ma jakies 2 lata ale ciekawostka po wyjezdzie od mechanika 2 tygodnie bylo idealnie i nagle pekl mi gumowy przewod od chlodnicy gorny no to wymienilem i od tamtej pory wlasnie tak sie przegrzewa po paru dniach pechu jakas awaria dolnego weza na laczeniu przy silniku mial wyciek ale to uszczelnilem druga opaska no i nie wiem co jest przyczyna takiego dzialania nie moge sobie poradzic czy ktos może pomóc? czyzby byl zapowietrzony?
_________________
:]
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-07-2012, 21:08   

Przewód nie pęka bez powodu. Rozsadza go ciśnienie.

Głowica była sprawdzana ciśnieniowo? Identyczne objawy już były opisywane na forum. Miałem takie same plus jeszcze inna osoba. W obu przypadkach pęknięta głowica. U mnie po wymianie uszczelki też było dobrze, nawet więcej niż 2 tygodnie, ale potem objawy powracały, szczególnie gdy robiło się gorąco.
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 05-07-2012, 21:30   

Tak glowica sprawdzana byla spawana bo wczesniej pekla wlasnie i po tym te wszystkie zabiegi robione nowe uszczelki plantowanie glowicy no i czyszczenie ukladu nowy plyn i teraz nie wiem co sie porobilo dodam ze plyn nie ubywa.
_________________
:]
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-07-2012, 21:31   

Nie chcę być złym prorokiem, ale chyba sam sobie odpowiedziałeś. Dali Ci jakąś gwarancję na to spawanie?
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 05-07-2012, 21:34   

tak gwarancja jest ale mysle ze spaw jest ok bo nie ubywa plynu jak wczesniej co wlewalem litrami.
_________________
:]
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-07-2012, 21:38   

No więc.
Identyczna awaria przydarzyła się w tym miesiącu w Primerze TD. Najpierw rozsadziło przewód wodny przy termostacie. Po tym samochód przy przycisnięciu i jeździe pod górkę zaczynał się błyskawicznie grzać. Na włączonej klimie w ogóle nie dało się jeździć. Mechanicy głowili się troili a okazało się, że pompa wody straciła połowę łopatek. Po wymianie śmiga...
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 05-07-2012, 21:40   

no ja pompe mam nowiutka oryginalna z aso wiec raczej jest sprawna
_________________
:]
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-07-2012, 21:41   

Pompa z tego co widzę napędzana jest paskiem klinowym
Sprawdź, czy jest dobrze naciągnięty...

[ Dodano: 05-07-2012, 21:43 ]
ewentualnie jeszcze korek od chłodnicy...
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 05-07-2012, 21:44   

Sprawdze. Czy jakies jeszcze uwagi pomysły? a korek od chlodnicy moze tez cos zle dzialac? czy po tym peknieciu weza mogl sie troche zapowietrzyc?
_________________
:]
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 05-07-2012, 21:49   

Sprawdz korek chłodnicy nie puszcza ile powinien , gdzieś na forum pisałem o uszczelce korka
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-07-2012, 21:51   

comer, gdyby to było inne auto lub inny silnik to można by się jeszcze łudzić, ale ten diesel tak ma :/

U mnie na początku też nie ubywało płynu, ale potem po trochu, aż doszło do momentu że nie nadążałem nalewać.

Jednak zanim zwalisz głowicę, posprawdzaj wszystko. Sprawdź ten naciąg paska.
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 05-07-2012, 21:53   

z tego co zauwazylem wczesniej to pobieralo ze zbiorniczka jak i cofalo czyli korek wydaje sie dzialac no ale nie wiem jak ma to byc prawidlowo i czy on ma tez odpowietrzenie? pozatym teraz gdy sie tak grzeje to plynu w zbiorniczku nie ubywa nic w chlodnicy tez pod korkiem.
_________________
:]
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-07-2012, 21:56   

Może rzeczywiście ta pompa wody zaniemogła. Jak wywaliło Ci płyn może się uszkodziła. No ale musiałaby stracić połowę łopatek, tak jak napisał docencik87. Tyle, że nie bardzo wiem jak...
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 05-07-2012, 21:58   

nie wywalalo plynu tylko normalnie na poziom zbiorniczka jak mu braklo to sobie pobral jak mial za duzo to oddal troche do ziorniczka ale wszystko na poziomie nie przekroczylo poziomu maxa w zbiorniku
_________________
:]
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-07-2012, 22:03   

To może masz uszkodzony czujnik temp? Jeśli temp dochodzi pod czerwone, to z chłodnicy wali już para... Temp silnika waha się do 88 do 94 stopni. Możliwe, że dla 94 jest już przegięcie charakterystyki i rezystancja drastycznie spada. Czujniki często ulegają uszkodzeniu. Mój np pokazywał maks 1/4 skali.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.