Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Sprawdzenie EGR( elektryczny)
Autor Wiadomość
KrzysG 
Forumowicz

Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 154
Skąd: Poznan
Wysłany: 04-07-2012, 21:23   [3.2 DID] Sprawdzenie EGR( elektryczny)

Witam,

Czy ktos moze wie jak sprawdzic, czy zawor EGR dziala poprawnie?

http://imageshack.us/phot.../p1000965m.jpg/

Wtyczka ma 5 pinow 3 pionowo z lewej strony i 2 pionowo z prawej, pewnie nalezy podac napiecie na ktores z nich i obserwowac reakcje.

Poz.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 04-07-2012, 22:20   

podłącz prąd do tych pinów gdzie sa dwa w rzędzie. a w sodku nie ma pina.
podłączaj + - na przemian.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
artmit1 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DiD 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 47
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 06-07-2012, 16:13   

Czyli wynika z tego że nie jest to silnik krokowy a zwykły prądu stałego plus jakiś czujnik (dodatkowe 3 piny) określający położenie zaworu.
_________________
Arturos Pajeros
 
 
Bartek5 
Forumowicz


Auto: Z Pajero na LADA 4x4 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 86
Skąd: Kalwaria Zeb.
Wysłany: 07-07-2012, 12:03   

Witam

Ten czujnik to zwykły potencjometr suwakowy (3 piny w rzędzie) pomiędzy środkowym pinem na skrajnym zmierzysz rezystancje powinna się zmieniać w zależności od położenia tłoczka od ok.2kΩ do ok.6kΩ.

Tam gdzie są 2 piny masz zasilanie (plus jest tam gdzie jest doprowadzony troszkę grubszy przewód) jeśli podłączysz silnik przez zasilacz + do + to tłoczek powinien się wysunąć.

Ostatnio naprawiałem sobie ten silniczek, więc jeśli będziesz miał jakieś pytanie to wal śmiało:)

pozdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.