[Cari 1.8 GDI] Problem z gasnącym silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 24-04-2012, 17:12
|
|
|
To, że pompa trzyma cisnienie na postoju nie oznacza, że trzyma je w momencie rozłączenia napędu (wrzucenie luzu). |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
bczyzowski
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 47 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-04-2012, 18:03
|
|
|
Ok, tak jak wspomniałem w weekend chciałbym zrobić te pomiary evoscanem, tylko chciałbym otrzymać taką małą podpowiedź którą opcję wybrać w programie???
Spadanie obrotów występuje też na samym postoju nie tylko dojazdówka na luzie.
[ Dodano: 25-04-2012, 20:23 ]
Czy dostanę małą podpowiedź czego mają być logi? |
_________________ bczyzowski
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LS
 |
|
|
|
 |
Balbinka131
Nowy Forumowicz
Auto: carisma gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 2 Skąd: Głuchołazy
|
Wysłany: 18-06-2012, 09:29
|
|
|
Mam podobny problem,przy wysokich temperaturach na zewnątrz ,silnik GDI 1.8 na wolnych obrotach gaśnie ,na skrzyżowanich ,w korkach i .Już drugi rok się męcze.Na pompie paliwa napięcie miał 7V,wymieniłem przekaźniki i działał całą zimę.Teraz jak jest ciepło znowu zaczyna szwankować,czytałem ,że to błąd sterownika już nie wiem co mam zrobić . |
|
|
|
 |
magistrum
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma GDI 97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 18-06-2012, 10:20
|
|
|
U mnie to samo, w upalne dni (temp. otoczenia ok 30st.C) jak auto się rozgrzeje to zaczyna gasnąć - zwłaszcza na luzie, lub wciśniętym sprzęgle, jak jadę na biegu z wciśniętym gazem to nic się nie dzieje.
Jak „odpocznie” po zgaśnięciu to chwile jeździ normalnie.
Byłem z tym w serwisie – podpięli pod kompa i nic – żadnych błędów!
Później było ochłodzenie – wtedy auto jeździ normalnie – wczoraj znowu zaczęły się upały i po przejechaniu ok. 20 km to samo!
Przepustnica była czyszczona, auto regularnie serwisowane, dodam że w tamtym roku wymieniana była pompa paliwa i od tego czasu zaczęły się problemy.
Doradźcie coś plis!?!?! |
|
|
|
 |
Balbinka131
Nowy Forumowicz
Auto: carisma gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 2 Skąd: Głuchołazy
|
Wysłany: 20-06-2012, 14:11
|
|
|
Na poniedziałek jestem umówiony z elektrykiem samochodowym,wiem na pewno ,że z jakiegoś powodu nagrzewa się przekaźnik od pompy paliwa ,po zamianie przekaźników autko jeździ do czasu dużych temperatur i nagrzania się,bardzo proszę o pomoc. |
|
|
|
 |
mick075
Nowy Forumowicz
Auto: cari 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 2 Skąd: jastrzebie
|
Wysłany: 05-07-2012, 19:08
|
|
|
Witam ja mam niestety ten sam problem,przepustnica była czyszczona i krokowiec również,
nauka obrotów i nic.Dodam jednak ze po załączeniu klimy autko jest cacy równiutkie obroty az miło słuchac,ale nie bede wiecznie na klimie śmigał i co tu jeszcze zrobić ??? oprócz złomowania |
_________________ mick |
|
|
|
 |
magistrum
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma GDI 97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 10-07-2012, 08:06
|
|
|
Witam,
Chciałem sprecyzować objawy, do tej pory uważałem że gaśnie jak podjeżdżam do skrzyżowań, zatrzymuje się przed światłami, na zakrętach otóż nie do końca!
Ona gaśnie gdy wciskam hamulec – zrobiłem taki test – jak już zaczynało ją dusić, podjechałem na parking i wcisnąłem hamulec na parę sekund, rozterepało ja i zgasła!
Jak czuje że chce zgasnąć puszczam hamulec i wszystko wraca do normy.
Co to może być? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23649 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 10-07-2012, 08:36
|
|
|
Za duże obciązenie w układzie podciśnienia, silniczek krokowy może być zepsuty i nie reaguje albo nie ma już mozliwości reakcji. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
magistrum
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma GDI 97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 11-07-2012, 07:10
|
|
|
robertdg napisał/a: | Za duże obciązenie w układzie podciśnienia, silniczek krokowy może być zepsuty i nie reaguje albo nie ma już mozliwości reakcji. |
Ale czy wysoka temperatura otoczenia (ponieważ tylko w takich warunkach gaśnie) może mieć na to wpływ ? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23649 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-07-2012, 07:35
|
|
|
Na twoim miejscu zrobiłbym przegląd osprzętu, sprawdził czy króćce nie są pozatyklane syfem, etc |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|