[Cari 1.8 GDI] Jakie powinno być ładowanie akumulatora? |
Autor |
Wiadomość |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 15-07-2012, 13:10
|
|
|
udało mi się dziś połączyć evoscanem ale na wyłaczonym silniku i wyskoczył mi problem vehicle speed sensor.Co to za czujnik i gdzie go mogę znalezć? |
|
|
|
 |
rysiul
Mitsumaniak

Auto: wstyd powiedzieć
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 244 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-07-2012, 21:44
|
|
|
mateusz8230 napisał/a: | udało mi się dziś połączyć evoscanem ale na wyłaczonym silniku i wyskoczył mi problem vehicle speed sensor.Co to za czujnik i gdzie go mogę znalezć? |
Obawiam się że nie do końca się udało - błąd czujnika prędkości auta wyskakuje czasem w evoscanie przy problemach z komunikacją z ECU.
Polecam poniższy temat - dużo wiedzy do wchłonięcia
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568 |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 15-07-2012, 21:53
|
|
|
czyli dalej lipa,ale pierwszy raz mi ten blad wyskoczy.Podczas logowania sie do ecu widze że kontrolka na kablu jakby mruga nie jestem pewien w 100% czy coś z kablem się nie stało... |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 15-07-2012, 23:25
|
|
|
Z tym ładowaniem, to może być problem albo z kablem plusowym albo z masą. Aby wybadać, który nie łączy można zrobić dwa pomiary, przy pierwszym jedna końcówka miernika na plus w akumulatorze a druga gdzieś na silniku, przy drugim jedna końcówka na minus w akumulatorze a druga na wyjście ładowania z alternatora. |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 16-07-2012, 07:55
|
|
|
postaram sie tak dziś zrobić zobaczymy. |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 16-07-2012, 08:26
|
|
|
Poradziłem koledze by załączał urządzenia po kolei i sprawdzał napięcia, gdyż tak naprawdę nie wiadomo pod jakim konkretnie obciążeniem zaczynają się wariacje. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 16-07-2012, 13:42
|
|
|
dziś tak z ciekawości kupiłem miernik do gestości akumulatora,i masakra jakie wyniki tzn gestośc płynu wyszła na czerwonym polu i w kazdej celi akumulatora waha się od 1200-1225.Ale ciekawe jest to że napięcie jest 12,60V w spoczynku.W dodatku po takiej dluzszej jezdzie np 30km akumulator i jego styki robią się dość ciepłe jak i on cały.
[ Dodano: 09-08-2012, 07:27 ]
założyłem dziś akumulator 80Ah od diesla na próbe i nic gubi prąd pod obciązeniem.Może dodatkowy plus z alternatora do aku coś pomoże... |
|
|
|
 |
|