Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chip Tuning w Carismie 1.8 GDI automat
Autor Wiadomość
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 09-05-2009, 23:21   

Sebek Ÿ napisał/a:
Może ona zapala się tylko podczas jazdy ECO a system jej nie sprawdza przy zapalaniu silnika.

a jakie masz spalanie :?: Moze poprostu silnik Ci nie przechodzi na uboga miesznake stad nic sie nie swieci...
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
demeone 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 598
Skąd: Szczecin/Manchester
Wysłany: 09-05-2009, 23:34   

a moze problem z EGR moze sie nie załącza
_________________

 
 
mareqm 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI ,2003 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 94
Skąd: okolice W-wy
Wysłany: 10-05-2009, 08:16   

Ja mam automat z tiptronikiem i też nie działa kontrolka.Początkowo nie miała nawet zamontowanej żarówki.Założyłem sam ale to nic nie dało.Może po prostu ten typ tak ma.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
Sebek 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 GDI 2002 Eleg Autm
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 58
Skąd: Warszawa-Bielany
Wysłany: 10-05-2009, 11:32   

A czy jest szansa aby wypowiedział się ktoś kto może w 100% powiedzieć, że w moim modelu tryb ECO jest nie aktywny/nie wyświetlany na pulpicie? :| lub jest aktywny ale kierowca nie jest o tym w żaden sposób informowany.
 
 
wolo 
Nowy Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 20
Skąd: Kraków/Busko-Zdrój
Wysłany: 19-07-2012, 09:33   chip tuning 1.8 GDI

witam,
podczepiam sie pod dawny temat, odnośnie chip tuningu w silnikach benzynowych z bezpośrednim wtryskiem, czy to cos rzeczywiście daje (tj. mniejsze spalanie, wieksza moc) ? bo jak czytałem na forum to są różne opinie..
z góry dzięki za zainteresowanie sie tematem

a na allegro znalazłem cos takiego:
http://allegro.pl/chip-tu...2446990469.html

http://allegro.pl/chip-tu...2466321856.html

http://allegro.pl/chip-tu...2473214741.html
_________________
 
 
alvaro69 
Forumowicz
latajacy HOLENDER


Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 112
Skąd: kielce
Wysłany: 19-07-2012, 09:53   

te chipy działają na zasadzie oszukania ecu poprzez zmiane dawki powietrza i błednych informacji z przepływomierza a co za tym idzie zwiekszenie dawki paliwa.
przez to urządzenie nie uzyskamy wiecej jak wieksze spalanie i może nieodczuwalne podniesienie mocy ale to tylko moje gdybania
_________________

 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 19-07-2012, 13:09   

Chetnie poczytam opinie od jakiegos uzytkownika, który to ma.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-07-2012, 15:55   

w pierwszym linku jest, że podnosi moc o 20-40KM :lol: :badgrin: i do tego spalanie mniejsze o 0,7-1,5l dobrze, że jestem na łóżku to sobie krzywdy nie zrobię upadając :D
 
 
 
CycuBoss 
Nowy Forumowicz
:))

Auto: Carisma GDI 1,8 15.08.1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 25
Skąd: Sieradz
Wysłany: 19-07-2012, 16:33   

Tutaj mam dane z Angielskiej Wiki odnośnie naszego GDI, nie naszego bo on chyba na USA i Japonię szedł.

Cytat:
4G93 DOHC 16 Valve GDI
Gasoline Direct Injection (GDI)
Total Displacement - 1834cc
Bore - 81.0mm
Stroke - 89.0mm
Compression Ratio - 12.0:1
Maximum Output - 96 kW (131 PS; 129 bhp) @ 5,500 rpm / 96 kW (131 PS; 129 bhp) @ 6,000 rpm / 110 kW (150 PS; 148 bhp) @ 6,500 rpm
Maximum Torque - 181 N·m (133 ft·lbf) @ 3,500 rpm / 177 N·m (131 ft·lbf) @ 3,750 rpm / 178 N·m (131 ft·lbf) @ 5,000 rpm
4G93 DOHC 16 Valve GDI Turbo
Gasoline Direct Injection (GDI) with turbocharger
Total Displacement - 1834cc
Bore - 81.0mm
Stroke - 89.0mm
Compression Ratio - 10.0:1
Maximum Output - 118 kW (160 PS; 158 bhp) @ 5,200 rpm / 121 kW (165 PS; 162 bhp) @ 5,500 rpm
Maximum Torque - 220 N·m (160 ft·lbf) @ 3,500 rpm / 220 N·m (160 ft·lbf) @ 3,500 rpm


Więc ciekawe czym się różniły te GDI od siebie, ten drugi ma turbo, wiadomo.

Ponoć na Europę szedł 125km bo euro 3 musieli spełniać.
 
 
 
xluki 
Mitsumaniak


Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 813
Skąd: Słupsk
Wysłany: 19-07-2012, 18:14   

CycuBoss napisał/a:
Tutaj mam dane z Angielskiej Wiki odnośnie naszego GDI, nie naszego bo on chyba na USA i Japonię szedł.

Cytat:
4G93 DOHC 16 Valve GDI
Gasoline Direct Injection (GDI)
Total Displacement - 1834cc
Bore - 81.0mm
Stroke - 89.0mm
Compression Ratio - 12.0:1
Maximum Output - 96 kW (131 PS; 129 bhp) @ 5,500 rpm / 96 kW (131 PS; 129 bhp) @ 6,000 rpm / 110 kW (150 PS; 148 bhp) @ 6,500 rpm
Maximum Torque - 181 N·m (133 ft·lbf) @ 3,500 rpm / 177 N·m (131 ft·lbf) @ 3,750 rpm / 178 N·m (131 ft·lbf) @ 5,000 rpm
4G93 DOHC 16 Valve GDI Turbo
Gasoline Direct Injection (GDI) with turbocharger
Total Displacement - 1834cc
Bore - 81.0mm
Stroke - 89.0mm
Compression Ratio - 10.0:1
Maximum Output - 118 kW (160 PS; 158 bhp) @ 5,200 rpm / 121 kW (165 PS; 162 bhp) @ 5,500 rpm
Maximum Torque - 220 N·m (160 ft·lbf) @ 3,500 rpm / 220 N·m (160 ft·lbf) @ 3,500 rpm


Więc ciekawe czym się różniły te GDI od siebie, ten drugi ma turbo, wiadomo.

Ponoć na Europę szedł 125km bo euro 3 musieli spełniać.

Nie pamiętam jak w USA, ale w Japonii sprzedają benzynę o wyższej liczbie oktanowej, co za tym idzie w tym samym silnku mapa zapłonu będzie inna. Efektem jest wyższa moc.
_________________
02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 20-07-2012, 10:53   

CycuBoss napisał/a:
Ponoć na Europę szedł 125km bo euro 3 musieli spełniać.


Bardziej chodziło o spore rozbieżności w jakości i normach paliwowych w europie. A do Euro 3 dostosowali bodajże GDI 122KM (norma obowiązywała od 2000 roku). Do tego trzeba dodać różnice w przelicznikach imperial (USA/GB z niewielkimi rozbieżnościami) / metric (reszta cywilizowanego świata z układem SI) BHP, HP, PS, KM. No i lokalne warunki i normy pomiarowe (ciśnienie i temperatura powietrza, z dodmuchami powietrza bądź bez, na kołach, na wale, na wałku pośrednim, półosiach, z uwzględnieniem strat realnych itd. itp.) i wychodzą różnice i domysły dlaczego wikipiedia bądź inne źródło podaje tak a jest inaczej, miarodajne są dane producenta (w kW) i wykresy z hamowni. Część redaktorów sugeruje się danymi producentów do aut na rynek JP gdzie założenia i normy są inne i uśredniają go jako norma dla ogółu.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 21-07-2012, 13:26   

No właśnie i ja zawsze myślałem że nasze GDI ma 125KM i 173-5Nm a nie ja w tabeli 131KM i 181Nm a miło by było zawsze coś :P
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.