Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Blad wtryskiwaczy ogromne spalanie
Autor Wiadomość
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 01-04-2012, 18:34   

wywalenie opornika bo jak jest to gdzieś na linii i każdy nowy czujnik będzie oszukiwał
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-04-2012, 19:06   

Proponuje podpiąc komputer i sprawdzić parametry rzeczywiste, a jeżeli chcecie celowac na ślepo to droga otwarta i wymieniajcie wszystkie mozliwe części na nowe.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 01-04-2012, 19:38   

robertdg napisał/a:
Proponuje podpiąc komputer i sprawdzić parametry rzeczywiste,

Owczar zaproponował to w drugim poście, ja dołożyłem analizator spalin, a tak to sobie gdybamy, takie bajery jak pseudotuningi można wybadać organoleptycznie i bez kosztów. Ogólnie proponuję koledze obejrzeć dokładnie wiązki, kostki i końcówki pod maską czy nie ma znaczących śladów druciarstwa i domowych technik naprawczych.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-04-2012, 19:54   

i9i, napisałem to tylko po to aby user podjął stanowcze działanie ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Korczuk 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 26
Skąd: zielona góra
Wysłany: 01-04-2012, 20:27   

W Zielonej Gorze bylem juz uu 3 elektrykow i nie maja sprzętu do "takiego wejścia" jutro skocze do jeszcze jednego może oni coś poradzą ... bo nie sztuka jest jechać do 100 mechanikow i zaplacic za wszystko a oni powiedzą ze nie wiedza i 100 zl się należy:P
_________________
Korcz
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 01-04-2012, 20:52   

Jak Ci się nie pali to poczytaj tematy o Evoscanie, bardzo ciekawe. Nie wiem czy ogarnia EA2A ale jak już został polecony to pewnie tak :biggrin: więc nie stracisz
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 01-04-2012, 20:56   

może leją wtryski od benzyny i też będzie palił o wile więcej
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-04-2012, 22:20   

Ja nie wiem po co dalsze dywagacje. Evoscan pokaże także przeróbki. Chociaż rezystor zamiast czujnika temp powoduje anomalie w postaci wysokich lub niskich obrotów biegu jałowego.

Polecam ten temat nt evoscan: http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=60
 
 
Dwoogy 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant EA2A '97 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 19
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 27-07-2012, 14:43   

Korczuk ja swojego EA2A podpinam pod komputer u Szafrańskich na Wrocławskiej w Zielonej Górze. Próbowałeś tam?

Zauważyłem ostatnio, że wycieka mi benyzna przy wtryskiwaczu. Oczyściłem tę część i będę obserwował skąd dokładnie kapie, a w poniedziałek podjadę do mechanika. Macie może link do materiałów technicznych dotyczących silnika 4G63?
_________________

 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 27-07-2012, 15:26   

Dwoogy napisał/a:
będę obserwował skąd dokładnie kapie
tylko uważaj żeby Ci się auto nie spaliło
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 27-07-2012, 19:21   

pewnie uszczelniacz ci poszedł
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.