 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Colt 1.3 12 V a gaz |
Autor |
Wiadomość |
Pafab
Forumowicz

Auto: Volvo 940 2,3 Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 55 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 14-08-2012, 16:37
|
|
|
Mój colt przejechał na gazie około 25kkm (inst. BRC SQ24.)
Niestety były problemy z listwą wtryskiwaczy, nie trzymał obrotów jałowych, szarpał przy redukcjach, i hamowaniu silnikiem, nie chciał się przełączać na gaz.
Kilkakrotnie w ramach gwarancji były czyszczenia i regulacje, niestety pomagało to na krótko, po około miesiącu problemy wracały, ostatecznie listwa została w ramach gwarancji wymieniona na Rail, i problemy zniknęły. Okazało się że Czakram montował jakieś wadliwe listwy, bo mieli ogrom reklamacji na nie, problem był poważny bo mi wymienili tą listwę bez szemrania 1 dzień po upływie gwarancji:)
Spalanie mam max.9,5 min.7,5 i nie jeżdżę po emerycku. Na benzynie było 8,5/6,3.
Ogólnie działa jak należy, szybko się przełącza na gaz, trzyma obroty, przy przełączaniu silnik nawet nie dygnie.
Ostatnio profilaktycznie zmieniłem kopułkę bo stara była już znacznie wypalona.
Generalnie colt nie kaprysi na tą instalację, check engine się nie zapala, i nie ma żadnych niespodzianek typu strzał lub szarpanie. |
_________________ 98' Volvo 940 2,3 Turbo + LPG
80' Audi 80 1,6 + LPG I gen. --> zezłomowany
99' Mitsubishi Colt 1,3 12v + LPG BRC Sequent -->sprzedany
60' Junak M10 + wózek --> śmiga
57' Mińsk M1M 125ccm --> na chodzie
01' Renault Clio II 1,5dci --> furka żony |
|
|
|
 |
|
|