Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kontrolka ABS i układu hamulcowego
Autor Wiadomość
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
  Wysłany: 24-01-2012, 15:30   Kontrolka ABS i układu hamulcowego

Wczoraj stałem i miałem odpalony samochód pracował na biegu jałowym.
W pewnej chwili zaświeciła się kontrolka ABS i układu hamulcowego oraz włączył się brzęczyk.
Potem zacząłem jechać i za jakiś czas przestało działać wspomaganie hamulców. Gzie szukać usterki wspomaganie hamulców ma chyba oddzielną swoją pompę podciśnienia. Jak sprawdzić, co nawaliło. :cry:
A przy okazji nie wiedząc, że hamulce mają oddzielną pompę podciśnienia sprawdziłem pompę, która jest przy silniku i przewody idące do zaworu EGR i okazało się, że ktoś tam wcześniej zaślepił kulką od łożyska.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 24-01-2012, 16:40   Re: Kontrolka ABS i układu hamulcowego

TangoKK napisał/a:
Wczoraj stałem i miałem odpalony samochód pracował na biegu jałowym.
W pewnej chwili zaświeciła się kontrolka ABS i układu hamulcowego oraz włączył się brzęczyk.
Potem zacząłem jechać i za jakiś czas przestało działać wspomaganie hamulców. Gzie szukać usterki wspomaganie hamulców ma chyba oddzielną swoją pompę podciśnienia. Jak sprawdzić, co nawaliło. :cry:
A przy okazji nie wiedząc, że hamulce mają oddzielną pompę podciśnienia sprawdziłem pompę, która jest przy silniku i przewody idące do zaworu EGR i okazało się, że ktoś tam wcześniej zaślepił kulką od łożyska.

Potrzeba więcej danych, czy jak przekręcisz kluczyk czy pompa brzęczy?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 24-01-2012, 16:58   

Teraz po rozmowie telefonicznej poprosiłem kolegę i sprawdziliśmy jest kompletna cisza.
On przekręcał kluczyk ja z uchem przy pompie. Ale może nie ma zasilania.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 24-01-2012, 17:16   

TangoKK napisał/a:
Teraz po rozmowie telefonicznej poprosiłem kolegę i sprawdziliśmy jest kompletna cisza.
On przekręcał kluczyk ja z uchem przy pompie. Ale może nie ma zasilania.

Padł silnik w pompie
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 24-01-2012, 17:20   

Czyli tylko wymiana całej pompy?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 24-01-2012, 17:44   

TangoKK napisał/a:
Czyli tylko wymiana całej pompy?

Najlepiej, choć można spróbować sam silnik.
Jutro zobaczę czy mam silniki.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 24-01-2012, 17:53   

zbyszekm2 napisał/a:
TangoKK napisał/a:
Czyli tylko wymiana całej pompy?

Najlepiej, choć można spróbować sam silnik.
Jutro zobaczę czy mam silniki.


OK czekam na info
 
 
ramborambo1 
Nowy Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 6
Skąd: zagrodno
Wysłany: 14-02-2012, 20:07   

witam jeśli jest to pajero z lat 2000-2005 to zepsuł akumulator abs mitsubishi wymienia to za darmo
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 14-02-2012, 22:13   

ramborambo1 napisał/a:
witam jeśli jest to pajero z lat 2000-2005 to zepsuł akumulator abs mitsubishi wymienia to za darmo

jak zepsuty jest akumulator, to silnik cały czas pracuje, a tu nie pracuje silnik.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kuba84 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 21
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 15-08-2012, 23:11   

podłączę się pod temat.
Ja mam taki obiaw ze po przekręceniu zapłonu co jakiś czas słychać silniczek nabijający ciśnienie do akumulatora, a podczas chamowania uruchamia się za każdym razem, a co mnie martwi jest to dosyć głośne i troszkę metaliczne

I teraz nie wiem czy to tak w tych samochodach wygłąda czy pada silniczek lub aku
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 15-08-2012, 23:58   

kuba84 napisał/a:
podłączę się pod temat.
Ja mam taki obiaw ze po przekręceniu zapłonu co jakiś czas słychać silniczek nabijający ciśnienie do akumulatora, a podczas chamowania uruchamia się za każdym razem, a co mnie martwi jest to dosyć głośne i troszkę metaliczne

I teraz nie wiem czy to tak w tych samochodach wygłąda czy pada silniczek lub aku

Byłeś na akcji serwisowej wymiany HBB?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kuba84 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 21
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 16-08-2012, 12:50   

Nie bo nawet nie wiedziałem ze takim starym gratem można jechać na akcje serwisową

A propo jeszcze nie miałem okazji sobie pojeździć bo mi skrzynia padła i to ja opierdzieliłem cię przez przypadek przez telefon za co jeszcze raz sorki

P.s wysylam do ciebie ojca na diagnostykę licznika,abs-u i napędów.Będzie dzwonił wcześniej żeby się umówić

A swoją drogą akcja serwisowa jeszcze trwa????
 
 
pios 
Nowy Forumowicz
pios

Auto: Pajero III 3.2 DiD 2001r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 20
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-08-2012, 14:45   

Trwa. Mi kilka dni temu właśnie tą część wymienili (przy okazji również za długi bagnet do oleju). A autko ma już 10 lat :) Zadzwoń do dowolnego serwisu i podaj VIN. Sprawdzą w kilka chwil, ściągną części i za darmo w ciągu godzinki wymienią.
 
 
kuba84 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 21
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 17-08-2012, 21:00   

właśnie dzisiaj dzwoniłem i faktycznie jest to możliwe tylko muszę się pokazać żeby sprawdzili nr części bo nie wiedzą czy już nie bylo wymieniane
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.