[CAxA] wskazówka paliwa |
Autor |
Wiadomość |
Alexander [Usunięty]
|
Wysłany: 02-06-2011, 20:18 [CAxA] wskazówka paliwa
|
|
|
od pewnego czasu zauwazyłem ze po tankowaniu wskazówka nie podjeżdża tak wysoko jak kiedyś. Zawsze tankuje pod korek, dolewając dopóki się prawie nie wylewa, i kiedyś po takim tankowaniu wskazówka paliwa lądowała powyżej najwyższej kreski i dopiero po jakichś 50 km zrównywała się z kreską i zaczynała spadać. Obecnie przy takim samym tankowaniu (ostatnio nawet lekko zaczeło mi sie wylewac bo sie zagapiłem) wskazówka jest maksymalnie kilka milimetrów ponizej górnej kreski.
Macie jakieś pomysły czym to może być spowodowane?
PS. jaki mamy bak w coltach? 50 czy moze 52l? bo ost zatankowałem prawie 51 i byłem mocno zdziwiony bo byłem przekonany że wchodzi max 50 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 03-06-2011, 00:59
|
|
|
Bak 50. Może pływak się zawiesił? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Alexander [Usunięty]
|
Wysłany: 03-06-2011, 01:05
|
|
|
tyle że później pokazuje normalnie, tylko ten max taki oszukany. a da sie dostac do plywaka nie odkrecajac baku? bo aż tak mi na tym nie zależy żeby bak ściągać |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 03-06-2011, 01:06
|
|
|
Da się. Jest on przy pompie pod kanapą. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Alexander [Usunięty]
|
Wysłany: 03-06-2011, 01:07
|
|
|
super, to w przyszly weekend sobie pogrzebię |
|
|
|
 |
Tomekp
Mitsumaniak A tak wygląda teraz:

Auto: Mitsubishi Colt '95 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lis 2007 Posty: 210 Skąd: LU
|
Wysłany: 03-06-2011, 14:43
|
|
|
Alexander napisał/a: | od pewnego czasu zauwazyłem ze po tankowaniu wskazówka nie podjeżdża tak wysoko jak kiedyś. Zawsze tankuje pod korek, dolewając dopóki się prawie nie wylewa, i kiedyś po takim tankowaniu wskazówka paliwa lądowała powyżej najwyższej kreski i dopiero po jakichś 50 km zrównywała się z kreską i zaczynała spadać. Obecnie przy takim samym tankowaniu (ostatnio nawet lekko zaczeło mi sie wylewac bo sie zagapiłem) wskazówka jest maksymalnie kilka milimetrów ponizej górnej kreski. |
To chyba jakaś plaga bo mam identyko sytuację kilka miesięcy temu po zatankowaniu pod korek wskazówka była 2 mm ponad skalą, teraz tankując tak że się wylewa wskazówka nie dochodzi do górnej kreski tylko jest 1 mm poniżej. Mam również tak, że odkręcając korek wlewu słychać syczenie (podciśnienie się robi w zbiorniku) co sugerowałoby zatkany odpowietrznik? Czy może to mieć związek z różnicami we wskazywaniu poziomu? |
_________________ Tak wyglądał kiedyś...
 |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 03-06-2011, 18:13
|
|
|
Tomekp napisał/a: | To chyba jakaś plaga bo mam identyko sytuację | a myślałem że to tylko mój. od paru tankowań mu się tak robi. może potencjometr z czujnika jest powodem ? |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
Alexander [Usunięty]
|
Wysłany: 03-06-2011, 19:59
|
|
|
albo załadowalimy jakąś aktualizację od "Mitasubishi" |
|
|
|
 |
pawel-krol
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2008 Posty: 209 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 19-08-2012, 11:57
|
|
|
U mnie po zatankowaniu do pierwszego odbicia wskazówka jest tak jakby pokazywała 3/4 baku a po kolejnych 100km schodzi poniżej połowy. A przy 300 leży już poniżej zera. Dobrze ze rezerwa puki co dobrze działa. Ale własnie jak to jest-ile jest rezerwy w baku? Bo ostatnio zaraz po zapaleniu kontrolki zajechałem po paliwko i weszło 41 literków. |
|
|
|
 |
Kct
Mitsumaniak 02743/KMM
Auto: Colt CA0 4g93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 107 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 19-08-2012, 20:18
|
|
|
przy 10 litrach i zakretach zaczyna mrugac, przy okolo 7-8l świeci ciągle |
|
|
|
 |
pawel-krol
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2008 Posty: 209 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 02-09-2012, 10:25
|
|
|
Kct napisał/a: | przy 10 litrach i zakretach zaczyna mrugac, przy okolo 7-8l świeci ciągle |
to ja mam cos skopane bo od pierwszego mrygniecie zrobiłem ponad 90 km i nadal gasnie jak hamuje... |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-09-2012, 14:22
|
|
|
pawel-krol napisał/a: | Kct napisał/a: | przy 10 litrach i zakretach zaczyna mrugac, przy okolo 7-8l świeci ciągle |
to ja mam cos skopane bo od pierwszego mrygniecie zrobiłem ponad 90 km i nadal gasnie jak hamuje... |
ten wskaźnik działa dziwnie, potrafi zejść nawet 2-3 mm poniżej zero.
W każdym razie, ile by nie wskazywał, jazda na oparach nie jest zdrowa ani dla pompy ani dla wtrysków, więc lepiej zatankować dla spokoju. |
|
|
|
 |
|