Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY0 2009 1.8 Sportback] ręczna regulacja ciepło / zimno
Autor Wiadomość
jb 
Nowy Forumowicz

Auto: Sportback 2009/2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 2
Skąd: Wawa
Wysłany: 18-09-2012, 14:22   [CY0 2009 1.8 Sportback] ręczna regulacja ciepło / zimno

Witam Szanowne Forum,

Od jakiegoś czasu poszukuje informacji w jaki sposób następuje sterowanie [w Lancer Sportback 1.8 (2009)] z ręczną klimatyzacją gałką ciepło / zimno? Czy jest to jakis zwykły potencjometr podpięty do sterownika? Czy może jakaś linka podpięta pod przepustnicę? Jeśli nie uda się uzyskać takiej informacji będę musiał to rezebrać ale może ktoś z forumowiczów już to sprawdzał.

Z góry dzięki,

PS. Szukam takiej informacji ponieważ chciałem dorobić "klimatronik" ;-) ;-) ;-)

Pozdrawiam,
JB
 
 
lichy 
Mitsumaniak


Auto: ASX 1.6 Intense Plus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 298
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22-09-2012, 22:48   Re: [CY0 2009 1.8 Sportback] ręczna regulacja ciepło / zimno

jb napisał/a:
... w jaki sposób następuje sterowanie [w Lancer Sportback 1.8 (2009)] z ręczną klimatyzacją gałką ciepło / zimno? Czy jest to jakis zwykły potencjometr podpięty do sterownika? Czy może jakaś linka podpięta pod przepustnicę?

PS. Szukam takiej informacji ponieważ chciałem dorobić "klimatronik"...


Pokrętła sterujące w kabinie są tylko potencjometrami / przełącznikami elektrycznymi. Napęd klap / przepustnic jest realizowany przy pomocy silniczków elektrycznych sterowanych przez sterownik klimatyzacji.
Sam układ wykonawczy (nagrzewnica, parownik, zespół klap / przepustnic i obudowa całości) jest taki sam w wersjach z klimatyzacją manualną, jak i automatyczną.
Aby z manuala zrobić automat, trzeba dodać czujnik temperatury wewnętrznej i czujnik nasłonecznienia wnętrza. Nie wiem, czy sterownik trzeba wymienić, czy wystarczy go przeprogramować.
_________________
lichy :clown: Gliwice
Mitsubishi ASX 1.6 Intense Plus '2016 (Granite Brown) 135 kkm
Skoda Citigo 1.0 Ambition '2013/2014 (Candy White) 93 kkm
Honda HR-V e:HEV Advance '2025 (Crystal Black Pearl) 1.9 kkm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.