Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z lewarkiem zmiany biegów
Autor Wiadomość
helmansph 
Mitsumaniak
Lancer'owy


Auto: Lancer 1,3 GLX '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 81
Skąd: Wałbrzych
  Wysłany: 19-09-2012, 22:14   Problem z lewarkiem zmiany biegów

Witam wszystkich.
Mam problem jak w temacie z lewarkiem skrzyni biegów tzn.
Lewarek przy wbitym biegu lata w prawo i lewo na 1 można go przesunąć w prawo do 5 a pozostaje na jedynce jest to o tyle uciążliwe że czasami zamiast jedynki wbija się 5 lub trójka i nie ma szans na ruszenie autem z miejsca to samo dotyczy się dolnych biegów.
Czy miał ktoś podobny problem jeśli tak proszę o podpowiedź. Jutro postaram się rozebrać konsole środkową żeby dostać się do kasety ale jeśli ktoś ma jakąś złota myśl proszę o podpowiedzi.
Z góry dzięki za pomoc.
_________________
Pozdrawiam helmansph

Renault Laguna II 1,9 dCi Grand Tour '01 r.
Mitsubishi Lancer 1.3 GLXi '96 r.
Ford Mondeo 1.8 '95 r. - sprzedany
Ford Escort 1.3 '93 r. - sprzedany
FSO Polonez 1.5 '91 r.- sprzedany
 
 
Instru 
Forumowicz
www.aerografit.pl


Auto: Lancer CK1A 1998 1.3l 4G13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 78
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 20-09-2012, 20:27   

Miałem tak w swoim poprzednim aucie, z tym że to był Fiat Uno. Wówczas sprawę rozwiązywał niedrogi zestaw reperacyjny do przekładni. Wątpię by kwestia rozebrania konsoli rozwiązała sprawa, bo to (u mnie) była sprawa osprzętu (w Uno było to pod podwoziem w postaci takiego pręta i zbioru drobnych uszczelek i pierdołek) łączącego gałkę zmiany biegów ze skrzynią - te "uszczelki" się obrobiły i dlatego były luzy. Co prawda nie wiem jak jest u Ciebie więc traktuj mój post jedynie jako sugestię ;)
 
 
Tovija 
Forumowicz

Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 236
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 20-09-2012, 20:30   

Wybierak przy skrzyni biegów sprawdź bo zapewne doszło do oberwania się takiej złączki trzymającej te wszystkie cięgna przy skrzyni.
 
 
helmansph 
Mitsumaniak
Lancer'owy


Auto: Lancer 1,3 GLX '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 81
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 25-09-2012, 12:54   

Dzięki za sugestie, jak się okazało rozebranie kasety nie pomogło, problem tkwił w tym że jedno z cięgien wyskoczyło z zaczepów i wisiało luźno przez co i drążek zmiany biegów był luźny. Po wyjęciu uchwytu i wstawieniu nowych gum amortyzujących i poskładaniu wszystkiego jest ok, nawet lepiej niż przed usterką.
_________________
Pozdrawiam helmansph

Renault Laguna II 1,9 dCi Grand Tour '01 r.
Mitsubishi Lancer 1.3 GLXi '96 r.
Ford Mondeo 1.8 '95 r. - sprzedany
Ford Escort 1.3 '93 r. - sprzedany
FSO Polonez 1.5 '91 r.- sprzedany
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.