Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer X
Autor Wiadomość
sliwek2face 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-09-2012, 16:42   Lancer X

Witam serdecznie wszystkich.
Jestem nowym uzytkownikiem forum i jeszcze się tu nie odnalzałęm więc z góry sory jeżeli piszę jakieś głupoty.
Nie mam jeszcze swojego Lancera ale zastanawiam się nad jego kupnem.
Chciałbym wiedzieć czy opłaca sie kupić to autko,jakie są opinie użytkowników.Jak z awaryjnością,częściami i spalaniem.
Interesuje mnie wersja z dużym grilem i spojlerem z tyłu stlizowana na evo.
Znalazłem kilka aukcji i chciałem spytać co oi tym sądzicie bądź co możecie doradzić.
1.Wydaje mi się coś przekombinowany:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C25636334.html






Mitsubishi Lancer X, Sedan / Limuzyna
Rocznik: 2008
Przebieg: 92 491 km
Rodzaj paliwa: benzyna
Silnik: 1998 cm³ (Moc 170 KM / 125 kW)
Skrzynia biegów: automatyczna
Kolor: grafitowy-metallic
Liczba drzwi: 4/5
Kraj aktualnej rejestracji: Polska

2.http://otomoto.pl/mitsubishi-lancer-ralliart-jak-evo-x-gts-styl-C25364379.html







Mitsubishi Lancer X, Sedan / Limuzyna
Rocznik: 2008
Przebieg: 93 000 km
Rodzaj paliwa: benzyna
Silnik: 1998 cm³ (Moc 170 KM / 125 kW)
Skrzynia biegów: automatyczna
Kolor: szary-metallic

Tak jak wcześniej wspomniałem (zależy mi na dużym grilu dzięki któremu przekonała sie do auta żona)tylko widzę że takowe są seryjnie w SPORTBACK ,a mnie by interesował sedan ze spojlerem z tyłu.
Tylko czy to jest żadkośc czy przeróbka?
Moc auta jaka by mnie interesowała to między 140 a 170 KM.
No i cena max do 30tys.czy jest wogóle szansa na kupienie 2008r modelu X w tej cenie czy to tylko szrot.
Na chwile obecną to chyba tyle pytań.Jeżeli administratorzy pozwolą rozwinąć temat to dopytam jak coś wpadnie mi do głowy.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27-09-2012, 07:12   Re: Lancer X

sliwek2face napisał/a:

Tylko czy to jest żadkośc czy przeróbka?


Na 99% wymieniony zderzak z przodu. Takie coś jak chcesz było w RalliArt (2.0T 4x4) takie tańsze EVO.

sliwek2face napisał/a:

Moc auta jaka by mnie interesowała to między 140 a 170 KM.


143 jest 1,8. To co podałeś to amerykański 2.0, są jeszcze 2,4 też z ameryki.

sliwek2face napisał/a:
No i cena max do 30tys.czy jest wogóle szansa na kupienie 2008r modelu X w tej cenie czy to tylko szrot.


To jest amerykaniec więc przez carfax (płatny dostęp) albo czasem na forum bezwypadkowe można dostać raport za darmo i zobaczyć jak mocno był walony.

sliwek2face napisał/a:
Na chwile obecną to chyba tyle pytań.Jeżeli administratorzy pozwolą rozwinąć temat to dopytam jak coś wpadnie mi do głowy.


Poszukaj na forum, jest sporo tematów. Z awaryjnością nie ma problemu. A silnik 2.0 czy 2.4 mają sporo lepszą elastyczność od 1.8. A spalanie nie wiem czego się spodziewasz, ale 1,8 czy 2,0 palą mniej nić mój.
 
 
sliwek2face 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-09-2012, 08:37   

dzięki za odpowiedź już myślałęm ze się nikt nie wypowie.
Tak wczoraj właśnie szukałem i dortarło do mnie że jest to zderzak ze sportback,który też pasuje do sedana.
Myśle że 143 w zupełności mi wystarczy,jakoś nie był bym przekonany to sprowadzanych amerykańskich wynalazków.
Czy odnośnie tego raportu mógłbym prosić o rozwiniecie bo zbytnio jeszcze nie wiem o co chodzi.
No odnośnie awaryjności też już troche pytałe i słyszałęm ze nie ma większych problemów oprócz tych zaworów przy gazie ale i tu zdania są podzielone(bo byłbym zainteresowany tym żeby włożyć gaz).A jak by co to części nie są w tragicznych cenach.

A ile pali Twój:)Przynam ze jak by koło 10-11 brał po mieście to by było ok:)

A jeszcze jak z blacharką?Bo rozważałem njeszcze Mondeo ale tam podobno sypie się blacha.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27-09-2012, 08:48   

sliwek2face napisał/a:

Myśle że 143 w zupełności mi wystarczy,jakoś nie był bym przekonany to sprowadzanych amerykańskich wynalazków.


Tam chodzi o przebieg momentu. 143 konie ok, ale ten silnik nie chce jechać jak ma 2 tys obrotów i trzeba redukować, a ten 2.0 (pali podobnie) już całkiem całkiem się zbiera. A wynalazków jest kolka. Światła oczywiście (ale może są już wymienione szczególnie, że zderzak jest wymieniony), radio chodź podobno mało przeszkadza (nie łapie wszystkich fal). Mogą się trafić czujniki ciśnienia w kołach (problematyczne jak chcesz mieć 2 komplety kół). A tak to prawie to samo.

sliwek2face napisał/a:
Czy odnośnie tego raportu mógłbym prosić o rozwiniecie bo zbytnio jeszcze nie wiem o co chodzi.


W USA jest taka duża baza pojazdów. Jeśli samochód miał jakaś kolizję/kasację itd to powinien być tam wpis (pod warunkiem, że stało się to jeszcze w USA). Jak jest świeżo sprowadzony to przebieg można tam też w miarę sprawdzić itd.

sliwek2face napisał/a:
No odnośnie awaryjności też już troche pytałe i słyszałęm ze nie ma większych problemów oprócz tych zaworów przy gazie ale i tu zdania są podzielone(bo byłbym zainteresowany tym żeby włożyć gaz).A jak by co to części nie są w tragicznych cenach.


No częstotliwość regulacji/sprawdzenia zaworów x2 więc w sumie co drugi olej trzeba to sprawdzić (regulacja dość pracochłonna i trochę kosztowna)

sliwek2face napisał/a:
A ile pali Twój:)Przynam ze jak by koło 10-11 brał po mieście to by było ok:)


Spalanie w stopce (inni użytkownicy też mają możesz tam kliknąć i obejrzeć wpisy). Jeśli Twoje miasto nie ma za dużych korków to takie spalanie jest do zrobienia nawet na gazie którego będzie więcej konsumował jeśli ktoś zestroi z głową.

sliwek2face napisał/a:
A jeszcze jak z blacharką?Bo rozważałem njeszcze Mondeo ale tam podobno sypie się blacha.


Hmmm podobno nie rdzewieje, ale lakier ten z rodziny ekologicznej :butthead:
 
 
sliwek2face 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-09-2012, 08:38   

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź,bardzo mi miło ze poświęciłeś chwile na moje pytania.

Czyli mówisz że jak kupować to lepiej silnik 2.0 niż 1.8?Auto mimo prezencji powinno się też dobrze zbierać,zawsze się przyda:)a odnośnie wynalazków mówisz o modelach z usa?No niestety przy naszej pogodzie 2 komplety opon to podstawa.

O dzięki za wyjaśnienie odnośnie tej bazy pojazdów w USA,szczerze to nie maiłem pojęcia o czymś takim.Mamy jakiś odnośnik na forum do tej strony?

Tak mniej wiecej nie orientujesz się jaki to jest koszt z ustawianiem zaworów?
To mnie troche męczy i nie jestem zbytnio przekonany do tego gazu,ale te obecnme ceny benzyny dobijają a lepiej już nie będzie.

Heh bio wynalazki:)No cóż oby nie rdzewiał ani nie puchnoł bo przydało by mi sie pojeździć tym autkiem kilka lat:)

Jak byś miał chwile to mógł byś wrzuciść jaki kolwiek link z allegro,Lancera godnego polecernia(chodzi mi o silnik).jeżeli nie to ok i tak mi dużo pomogłeś.
Pozdrawiam
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-09-2012, 09:10   

sliwek2face, i pamietaj, ze do UE nie sprzedawano zwyklych 2.0... te dostepne w Polsce to w 99.9% sa auta zza oceanu... te 0.1% zostawiam dla tych co ściągali by z Rosji
Wiec jesli chodzi o sam silnik to 2.0 wg mnie tez jest znacznie bardziej godny polecenia, ale z drugiej strony znacznie latwiej bedzie Ci znalezc dobre auto, od 1ego wlasciciela z silnikiem 1.8...

Aha wg mnie do 30tys PLN w miare dobre auto to dorwiesz tylko z pierwszej serii z 2007 i to u bardzo zdesperowanego sprzedawcy...
z 2008 to moze 1.5...

Ja swojego 1.5 Invite rocznikowo 2008, model 2009 i pierwsza rejestracja 2009, nie sprzedalbym za mniej niz 32tys PLN, a wychodziłbym od 35tys... bo poza ryskami i odpryskami na lakierze jest po 66tys km jak nowka...
Zreszta glupota byloby go teraz sprzedawac skoro chodzi jak szwajcarski zegarek... i za ta kase co za niego dostane nic lepszego nie znajde... :mrgreen:

Co do spalania to podaj jaka jest Twoja najczestsza trasa w Kraku i w jakich porach to Ci mniej wiecej powiem czego sie spodziewac... ;) Moj Lancerek w korkach stoi rzadko to i spalanie ma wiecej niz rewelacyjne (ale to 1.5 i ze wzgledu na oszczednosc byl wybierany)

Co do LPG to najlepiej dorwac auto 1.8, ktore fabrycznie bylo przystosowane pod instalacje... wtedy sa podobno znacznie mniejsze ryzyka zwiazane z regulacja zaworow itp.
Niestety mimo niskiej doplaty sprzedano tego w Polsce pewnie z kilkaset szt maks a nie wiem jak sprzedawano w innych krajach UE...

W innym przypadku nalezy pamietac zeby min. 1 na rok sprawdzoc luzy i ew. regulowac...
Koszt musialbys poszukac w watkach o LPG w Lancerach CY... ale nawet te kilkaset zlotych w ASO raz na 1-2lata to patrzac na oszczednosci na paliwie koszt niewielki...
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
sliwek2face 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-09-2012, 09:18   

dzięki Za odpowiedź.Chyba zostane przy 1.8 bo z USA jakoś mnie nie przekonują.
Patrzyłem też na te silniczki 1.5 ale czy 108 kon to nie za mało jak na takie autko?
W sumie szukam narazie po allegro ale juz podniosłem troche cene do 35tys(będę się targował:D ),ale i tak nie ma nic konkretnego.
Jest kilka fajnych Sportback'ów ale jednak te sedany maja swój urok.
A i czy lotka z tyłu jest montowana seryjnie czy to też dodatek?
A powiedzcie mi czy podłokietniki były też w sedanach czy tylko w sportback,bo tak szukam i nie moge się dopatrzeć.

Co do trasy to przeważnie Stare miasto-zielonki(przez aleje około 5 rano)
I około 15 przez rondo polsatu na stare miasto.Wiec z korkami nie ma tragedi chyba że żona wyciągnie na zakupy:)

A mówisz przystosowane do gazu ale czym się taki model odznacza?

[ Dodano: 28-09-2012, 09:24 ]
a moze wiecie jak diselek sie sprawuje?
bo wpadł mi w oko takowy model http://otomoto.pl/mitsubishi-lancer-C26082688.html
Ale do disli nie byłem jakos nigdy przekonany
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-09-2012, 09:32   

sliwek2face napisał/a:
dzięki Za odpowiedź.Chyba zostane przy 1.8 bo z USA jakoś mnie nie przekonują.
Patrzyłem też na te silniczki 1.5 ale czy 108 kon to nie za mało jak na takie autko?
W sumie szukam narazie po allegro ale juz podniosłem troche cene do 35tys(będę się targował:D ),ale i tak nie ma nic konkretnego.
Jest kilka fajnych Sportback'ów ale jednak te sedany maja swój urok.
A i czy lotka z tyłu jest montowana seryjnie czy to też dodatek?
A powiedzcie mi czy podłokietniki były też w sedanach czy tylko w sportback,bo tak szukam i nie moge się dopatrzeć.


Co do 1.5 to zalezy czym jezdziles dotychczas... ja sie przesiadalem z Hondy Civic 5D VI 1.4 90KM z 1996... i nie odczulem zupelnie pogorszenia dynamiki, zwlaszcza przy predkosciach pow.90km/h te 109KM Lancera wydaje sie byc znacznie zrywniejsze...

Oczywiscie jak jedziesz w 4 osoby z bagazem i wlaczona klima to trzeba lepiej planowac manewr wyprzedzania kolumny TiRow itp, ale z drugiej strony Lancer 1.5 jest rownie lub nawet bardziej dynamiczny od 90% aut z silnikiem 1.6 z dostepnych w poprzednim 10leciu... a 102-105KM 1.6 od VW (np. w Skodzie) czy 1.6 100KM w Fordzie nie maja do niego startu...
Przy tym jest znacznie oszczedniejszy od nich...
Spalanie ponizej 6l/100km w trasie nie jest rzadkim zjawiskiem...
W porownaniu do 1.8 ma jedna zasadnicza wade, zwlaszcza jak sie duzo jezdzi ekspresowkami i autostradami... bo jak 1,8 jest glosny to 1.5 jest b.glosny przy predkosciach pow 120km/h...

Co do ofert to niestety trzeba sie napolowac... zeby wylapac te perelki w zalewie zlomow...
Duzo osob niby narzeka na Lancerki ze lakier, ze plastiki, ze glosny... ale jako nikt nie chce sie ich pozbywac ;)

Co do trasy to nie powinna sprawiac Ci spalania sredniego ponad 11l/100km w 1.8/2.0, lub ponad 9l/100km w 1.5... a zwykle powinno byc znaaacznie mniej...


Co do lotki to w UE poza Evo i RA to byl dodatek, w US chyba wkladali do wybranych wersji... ale mozliwe ze to byl tez pakiet stylistyczny...

Podlokietnik to od Invite w gore na 100% byl zawsze wszedzie... nie wiem jak w Informie... ale wydaje mi sie ze tez byl...
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


Ostatnio zmieniony przez gzesiolek 28-09-2012, 09:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
sliwek2face 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-09-2012, 09:49   

Ja aktualnie cioweczką 75km więc myśle ze to 109 by w zupełności starczyło.
A jak mozna mógłbyś podać jaka jest wogóle waga auta ?
Jeżeli spalanie jest w granicach 6l to naprawde rewelacyjne.

No niestety szukam narazie ale żadnych konkretów nie ma .
Obawiam sie troche tylko lakieru żeby nie odpryskiwał no ale myśle że bedzie dobrze.
Bardzo mi sie podoba to ze nie ma zatrzesienia tych aut na ulicy.Przymierzałem sie do VW pasata b6 lub mondeo ale jest tego masa a z awaryjnością jest ciężko przynajmniej przy fordzie

[ Dodano: 28-09-2012, 10:08 ]
a i czy wogóle w tych autach była jeszcze klimatyzacja czy już wszędzie climatronic?
No i czy te spojlery były seryjne czy dodatkowo wstawiane i czy są podłokietniki w sedanach?
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-09-2012, 11:32   

sliwek2face, przeplatalismy sie nieco z wiadomosciami...

Lotka w UE to byl chyba tylko dodatek albo pakiet dodatkow...
Przynajmniej poza Evo i RA...

Co do podlokietnika to sie nie spotkalem z takim bez... ale moze w Informie (najnizszej wersji wyposazenia) w ktorychs MY ich brakowalo...
Inna sprawa czy ten podlokietnik mozna nazwa podlokietnikiem... bardziej jest to schowek miedzyfotelami ;) bo bardzo rzadko masz mozliwosc bezproblemowego opierania lokcia o niego w czaie jazdy (jest nieprzesuwny i dosc mocno cofniety do tylu)

Co do klimatyzacji to nie zrozumialem...
Bo przeciez climatronic to tez klimatyzacja ;)
Ale zapewne chodzi Ci czy były klimatyzacje manualne czy automatyczne (potocznie nazywane climatroniciem)...
To w wersji Inform była klima manualna, a w wersjach wyzszych byla klima automatyczna jednostrefowa...
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
sliwek2face 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-09-2012, 15:20   

no troche sie przeplatalismy w postach ale dzięki wielkie za twoją wyczerpującą odpowiedź.
Jednak jeszcze nie dam Ci bądź też wam spokoju.
Czym różni sie wersja Inform od Invite,oprócz wyposażenia.Czy stylistycznie jest jakaś róznica czy tylko w wyposażeniu?
Co to klimy to dokładnie chodziło mi o klime automatyczną i manualną.
A tak z innej beczki,jak mam już przyjemność z kolegą z Krakowa,czy są organizowane jakieś spoty bo za czasów świetności miałem takie z forum Clio.
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-09-2012, 17:33   

Co do roznicy Inform - Invite stylistycznie to Inform byly na stalowych a nie alu felgach 16stkach, klamki i lusterka byly nielakierowane, i przynajmniej na poczatku ramka grila byla nie chromowana tylko czarna...

Generalnie ani Invite ani Inform w standardzie nie maja nakladek na progi i na zderzaki...

Co do spotów to sam nie bywam... tzn. ze 2 razy byłem przez prawie 4 lata... ale generalnie mitsumaniacy się spotykają...
Moze mnie zmotywujesz zeby sie zaktywowac... ;)

http://forum.mitsumaniaki...1109011#1109011
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-09-2012, 17:58   

Hej - to i ja dorzucę swoje trzy grosze - jakbym brał drugi raz Lancera, to chyba bym się skusił na 1.6 (117KM) i z pewnością opcja w gazie - i bym rozważył sedana :)
Teraz mam 1.8 143KM SB i powiem tak...
Generalnie jest super, ale:
-wyrosłem już ze ścigania się spod świateł - teraz liczy się spalanie - im mniejsze tym fajniej :)
-czy nie lepiej zapłacić jakieś 55kafli za nówkę (1.6 w wersji Invite) tylko wydawać 35 kafli na 4 letniego Lancera, który teoretycznie przejeździł 100'000.. a w praktyce nie wiadomo?
-Jeżeli masz możliwość wzięcia opcji "gaz" (czyli wzmocnione gniazda zaworów i z tego co wiem głowica też) to śmiało bierz!
-Im mniejszy silnik ( w granicach rozsądku) tym spalanko sympatyczniejsze - także 1.5, 1.6 są spoko :) Zobaczysz, że docenisz to na stacji - no chyba, że zarabiasz krocie albo jeździsz 1'000km na miesiąc :)

I to tyle.
Pozdrowienia!

[ Dodano: 28-09-2012, 18:01 ]
Aha... Jak weźmiesz automat 2.0... to dopiero zobaczysz ile paliwa wciąga!
Mój 1.8 143 w Szczecinie wciąga jakieś 10.3 LPG/100km + może ze 100l benzyny w roku(na 20'000km).
_________________
- Lancer 1.8 SB (2010) 143PS LPG, Giulietta 1.4 (2012) 120PS LPG, BMW 528i (2016) 245PS
 
 
Toretto 
Forumowicz
Driver

Auto: Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 40
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 28-09-2012, 18:20   

sliwek2face podłokietnik będziesz miał w każdym lancerze, ale nie oczekiwałbym od niego zbyt wiele bo nie jest zbyt wygodny. Rdza w mondeo była owszem ale dotyczyło to przede wszystkim MK1 i MK2. W benzynowym MK4 nie powinieneś mieć problemów ani z rdzą ani z awaryjnością. Mondeo 2.0 145KM mniej więcej dynamika podobna do Lancera 1.8 z tym, że trochę inna charakterystyka silnika. Lancer trochę mniejszy, poręczniejszy w dużym mieście, mondeo natomiast pakowniejsze i bardziej komfortowe.
 
 
sliwek2face 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-09-2012, 18:22   

jak się dorobie własnego Lancera(oby w tym roku) to będę Cię przekonywał do jakiegoś spotu gzesiolek.Nie wiesz czy Panie też przyjeżdżają bo moja żona też lubi takie klimaty:)

Co do kolegi RalfPi to z chęcią bm kupił nowego ale niestety różnica cenowa tych 20-30tys. mnie nie puszcza.Co do treoretycznego przebiegu to jeżeli go dokładnie nie sprawdze to nie kupie,a myśle że to już da sie dziś wykryć.
Też już lata ścigania się z pod świateł mam za soba chociaż zrywne autko zawsze sprawia więcej przyjemności.1,6 to na allegro żadkość.szczerzz to albo ominołem ale wydaje mi się że nie spotkałem takiej pojemności.
Niestety kroci nie zarabiam a szkoda a w totka też jeszcze nie wygrałem a więc na spalaniu też mi zależy,ale myśle że 10l LPG/100km i 100l paliwa to całkiem dobyy wynik.
Chociaż taki silniczek 1,6 117km to już brzmi ciekawie,więc też ją wezme pod uwage.
2.0 150km to raczej odpada wasze argumenty mnie przekonują do mniejszego silniczka ale jednak w sedanie(ale gril i lotke będę musiał jak by co dokupić-ma to swój urok)

[ Dodano: 28-09-2012, 18:30 ]
mam znajomego który prowadzi swój warsztat a 2miał właśnie mondeo mk4.
Zarówno jeden jak i 2 narzekali na te autka.Najgorzej podono jak padnie filt cząsteczkowy w silniku co jest częstą awarią tych silników będź też koło pasowe.natomiast ten co miał to narzekał ze sie bąble robiły pod lakierem.Fakt jest śliczne z wyglądu ale planuje auto na dłuższy okres czasu,dlatego z dystansem podchodze do awaryjności i kosztów części.
A ten podłokietnik przeżyje:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.