Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Suzuki Swift 1.3 GTi
Autor Wiadomość
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 10-04-2012, 07:57   

Wczoraj przy okazji przekładania kół na zestaw letni pstryknąłem kilka fotek ;)

_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 10-04-2012, 10:05   

:shock: Jest moc ! Gratki fury !
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
wookash83 
Mitsumaniak

Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 826
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 10-04-2012, 11:38   

noo wygląda SUPER :)
_________________
http://forum.mitsumaniaki...5ed3c5d40658efa
 
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 08-05-2012, 08:43   

W drodze na zlot Klubu Suzuki Polska wyszła niestety chyba fuszerka kolegi który go ostatnio naprawiał i Swift zaczął szarpać i grzać się w korku ale mimo tego udało mi się nakręcić przejazd torem na lotnisku w Rudnikach - niestety silnik sie niezbyt chętnie chciał wkręcać na obroty i miał tylko gdzieś tak z połowę nominalnej mocy niestety :/

_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
Ostatnio zmieniony przez mkm 15-11-2012, 00:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 20-10-2012, 17:28   

Problemem okazały się uszkodzone "szklanki" - nie trzymały ciśnienia przez co nie uchylały należycie zaworów. Zostały wymienione i na dniach odbiorę wreszcie Swifta po prawie półrocznej przerwie na jazdę Galantem - zobaczymy jak się będzie spisywał (tylko Ecumastera troszkę pojadę podstroić bo mi się nie podoba wykres powyżej 7500obr/min;) )
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 20-10-2012, 17:45   

MKV, masz może zmieniony korektor siły hamowania ?
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 20-10-2012, 17:53   

Morfi napisał/a:
MKV, masz może zmieniony korektor siły hamowania ?


Nie, seryjny a co ?
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 20-10-2012, 18:29   

Bo mi padł w 1.0 :D i zastanawiam sie nad regulowanym :)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 20-10-2012, 19:11   

Morfi napisał/a:
Bo mi padł w 1.0 :D i zastanawiam sie nad regulowanym :)


Ale GTi nie ma regulowanego...
Poza tym jesli nie jzdzisz w rajdach to jest to bez sensu i niezbyt bezpieczne moze byc...
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 20-10-2012, 19:16   

Cytat:
Ale GTi nie ma regulowanego...
Wiem dlatego pytałem, czy moze zmieniałeś. Bo nowki są trudno dostępne a używki sie boje dlatego pomyslałem o regulowanych uniwersalnych kosztują 250 - 300 zł, do pracy mam 5 km poza tym swift ma być do zabawy :)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 20-10-2012, 19:19   

Morfi napisał/a:
poza tym swift ma być do zabawy :)


To najtaniej wyjdzie Ci kupic GTi zamiast 1.0 - serio :-)
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 20-10-2012, 19:27   

Taniu kupiłem bude z 2002r bez rdzy :)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-10-2012, 22:14   

Morfi napisał/a:
Wiem dlatego pytałem, czy moze zmieniałeś. Bo nowki są trudno dostępne a używki sie boje dlatego pomyslałem o regulowanych uniwersalnych kosztują 250 - 300 zł, do pracy mam 5 km poza tym swift ma być do zabawy :)
No to musisz sobie dołozyć stabilizator na przód (3garówa nie miała fabrycznie) a co do korektora siły hamowania to może bym znalazł taki
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 21-10-2012, 05:24   

Morfi napisał/a:
Taniu kupiłem bude z 2002r bez rdzy :)


Też powoli się za ładną czerwoną buda rozglądałem i myślałem mk5 ale chyba jednak poszukam GTi z końca produkcji z południa Europy gdzie nie solą dróg i poprzekładam moje graty a resztę sprzedam ;)
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-10-2012, 06:52   

MKV napisał/a:
Też powoli się za ładną czerwoną buda rozglądałem i myślałem mk5 ale chyba jednak poszukam GTi z końca produkcji z południa Europy gdzie nie solą dróg i poprzekładam moje graty a resztę sprzedam ;)
Widziałem takie, niektóre przekraczały wartośc Galanta, a czy były specjalnie tjuningowane, raczej pare sprośnych dodatków i to wszystko, ale jeżeli chodzi o stan utrzymania i odwzorowania oryginału to wysoki poziom, nawet szkoda byłoby to rozbebeszać, no może jedynie dla zrobienia konserwyn (ja swojego rozebrałem niemalże do śrubki i każde miejsce zardzewiałe wyciąłem i wstawiłem nową blache, zaznacze, że rocznik 02 od pierwszego właściciela, prawidłowo garażowany z przebiegiem 97tkm, dorzuce jeszcze do pieca - była to najczystsza buda jaką oglądałem a każdego parcha jakiego znalazłem musiałem grzebnąć skrobakiem bo na oko wyglądało wporzo :P )
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.