Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3.2 did bardzo dużo pali
Autor Wiadomość
sw_kamil 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 5
Skąd: Siedlce
Wysłany: 15-07-2012, 16:32   3.2 did bardzo dużo pali

Witam. To mój pierwszy post na farum więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem ze swoim Pajero, trzy tygodnie po zakupie padła pompa wtryskowa, mechanik wymienił na używaną,, samochód odpala i jeździ normalnie ale pali dwa razy tyle co przed wymianą(ok 20l). Żaden mechanik nie jest w stanie znaleźdź przyczyny. Błędy zczytanie ze sterownika silnika to 31, 51 oraz 52. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc? Bo już nie wiem co mam zrobić z tym samochodem
Pozdrawiam Wszystkich forumowiczów
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 15-07-2012, 19:58   

cześć, czym z czytywałeś błędy? 51,52 to błędy związane z układem hamulcowym 31nie pamiętam teraz ale na pewno nie z silnikiem. Duże spalanie to prawdopodobnie źle zamontowana pompa lub ktoś grzebał przy nastawniku. Jakie masz obroty po odpaleniu na gorącym silniku?
_________________

 
 
sw_kamil 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 5
Skąd: Siedlce
Wysłany: 15-07-2012, 21:36   

mechanik podłączał tester.chyba Launch. a pompa chyba dobrze zamontowana bo samochód odpala i jeździ dobrze. a czy można odczytać błędy bez kompputera i jak sprawdzić ten nastawnik dawki? obroty po rozgrzaniu ok 900 a na zimnym ok 1000
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 15-07-2012, 21:47   

trzeba mieć porządny komputer. Najlepiej Mut 3. Napisz który to rok.
Po błędach tych co napisałeś nic nie można wywnioskować.
Od kogo kopiłeś pompę?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
sw_kamil 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 5
Skąd: Siedlce
Wysłany: 15-07-2012, 21:49   

rok 2001. pompa była z jeżdzącego anglika .mechanik ją załatwił
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 15-07-2012, 22:46   

sw_kamil napisał/a:
rok 2001. pompa była z jeżdzącego anglika .mechanik ją załatwił

Może kwestia elektrozaworów po akumulatorem
A jak rano odpala? jest od razu OK. czy dymi na biało?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 16-07-2012, 08:44   

zwierasz piny 1 i 4 gniazda OBD i odczytujesz dłuższe to 10 krótsze to jedności. Jeżeli przed wymianą pompy spalał w normie a teraz dwa razy tyle to wyłącznie wina obecnej pompy ( zły montaż ale raczej nastawnik dawki) Trzeba wymontować nastawnik oczyścić. Przejrzyj temat "foty z pomy GE" i wszystko związane z nastawnikiem.
pozdrawiam

[ Dodano: 16-07-2012, 22:59 ]
jeszcze można przełożyć eproma (pamięć) z twojej starej pompy do nowej to coś przykręcone na 4 śrubki z boku pompy.
_________________

 
 
sw_kamil 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 5
Skąd: Siedlce
Wysłany: 17-07-2012, 23:37   

jutro spróbuję przeczyścić ten nastawnik ale żeby go odkręcić trzeba chyba wyjąć kolektor ssący.. Jak już to zrobię poinformuję o efektach
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 18-07-2012, 08:45   

To nie jest wina nastawnika. A z nastawnikiem możesz sobie nie poradzić,
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
sw_kamil 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 5
Skąd: Siedlce
Wysłany: 18-07-2012, 15:12   

To co tam może jescze być nie tak?
Rano odpala bez problemu nie dymi, jeździ normalnie
 
 
kuba84 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 21
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 27-10-2012, 15:44   

witam podepnę się pod temat.Moje pajero pali ok 17 w miescie i 15 w trasie przy predkosci nie przekraczajacej 110 km/h. Pali bez zarzutu ma moc ale jak go zapalam albo dluzej stoje to zaczyna kopcic na niebiesko-biało. I przy gaszeniu mam takie wrazenie ze podbija mu lekko obroty i gasnie ale po ok sekundzie :?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 27-10-2012, 17:45   

kuba84 napisał/a:
witam podepnę się pod temat.Moje pajero pali ok 17 w miescie i 15 w trasie przy predkosci nie przekraczajacej 110 km/h. Pali bez zarzutu ma moc ale jak go zapalam albo dluzej stoje to zaczyna kopcic na niebiesko-biało. I przy gaszeniu mam takie wrazenie ze podbija mu lekko obroty i gasnie ale po ok sekundzie :?

Coś blokuje przepływ paliwa.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kuba84 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 21
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 27-10-2012, 19:32   

dzisiaj zmienialem filtr paliwa i zadnej zmiany (i uszkodzona podstawa filtra ale o tym w poniedzialek Zbyszku). Wiem tez ze mam zaslepiony EGR i jego odblokowanie powoduje jeszcze większe dymienie i nie wkrecanie sie silnika na obroty(EGR mechaniczny nie elektryczny)



P.S Zbyszku czy można ubiegać sie u ciebie o kartę stalego klienta bo cos czuje ze mi sie przyda :biggrin: :wink:

[ Dodano: 07-11-2012, 10:19 ]
Powiedzcie czy spalanie rzędu 11,5 litra w cyklu mieszany to norma czy nie.

Jechałem teraz na wszystkich świętych i ok 300 km autostrada a reszt drogi krajowe ale był jeden wielki korek więc 150km jechałem 3godz

No i tak jak mówiłem wcześniej widać ze kopci ale nie wiem czy to nie przez brak katalizatora
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.