Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Hubeeert
05-11-2012, 10:23
[E54A 2.0 V6] kompresja/swap na 2,5 v6 ford
Autor Wiadomość
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 24-10-2012, 18:59   [E54A 2.0 V6] kompresja/swap na 2,5 v6 ford

na 5 cylindrach rowna kompresja a 1 jednym słabiutka palic dobrze pali ale troche kopci czy opłaca sie to robic ?i jakie wydatki czekaja mnie przebieg niby 200tys
Ostatnio zmieniony przez Danielox 27-10-2012, 14:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 25-10-2012, 08:19   

Pewnie reszta uszczelnia się jeszcze olejem, a ten jeden gar nie daje rady pewnie i przepala olej też...

Albo sprzedać jak stoi, a jak dla siebie, to rozmontować na stole i ocenić straty...najważniejsze wydają mi się tuleje/cylindry. Z drugiej strony 6A12 ciężko upalić, żeby jeszcze do takiego stanu doprowadzić... :roll: Mój silnik przed wyciągnięciem z Gala wydał moc fabryczną na hamowni po prawie 20latach i rzeczywistych 400tys km...
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 25-10-2012, 11:15   

no wolałbym silnik kupic ale ceny sa ładne ok 1tys zł i gwarancja tylko rozruchowa;/albo niema wcale
 
 
Pato89 
Mitsumaniak
Bandit


Auto: Lancer'92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 543
Skąd: Szczecin/Wrocław
Wysłany: 25-10-2012, 12:50   

Masz LPG? Podobno jak latasz na LPG to może to być wypalony zawór na głowicy ale nie daje głowy bo tylko tak słyszałem :P W innym aucie znajomek z warsztatu miał przypadek że rozrząd się przestawił. Niech Ci to rozbiorą i zobaczą co tak na prawdę w trawie piszczy, ja osobiście wolałbym zrobić remont silnika niż kupować inny, wydasz więcej ale przynajmniej wiesz czym jeździsz.
_________________
https://www.facebook.com/mitsubishi.lancer.jdm
 
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 27-10-2012, 14:23   

jest coraz gorzej z tym silnikiem juz kopci nie zle ,nie nigdy gaz nie był montowany zgodze sie ze po remoncie wiem czym jezdze ale ceny i dostepnosc pierscionków itp to mowi samo za siebie głupia uszczelka 1 pod głowice koszt ok 200zł nie opłaca sie i tyle wole go na złom oddac 400zł daja jak go rozbiore dokładnie,a druga zecz to mam mondeo 2.5v6 skasowany ale silnik dobry a te mitsubishi co mam to stan idealny procz silnika i mysle czyby swapa nie zrobic:P pytałem sie to jest to do zrobienai elektronikiem samochodowym jestem to juz nastepna zecz z głowy.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11174
Skąd: Radomsko
Wysłany: 27-10-2012, 20:28   

Ale po co ładować okropnie awaryjny silnik od mondeo,skoro nic nie podpasuje,a koszta będą sporo większe niż remont tego silnika który masz.sprzedaj motor od forda,za tą kasę zrób remont,i będziesz się cieszył,bo to naprawdę dobry motor :)

[ Dodano: 27-10-2012, 20:31 ]
O części zapytaj Japaneze,bo ma tanio,i potrafi doradzić :)
_________________

 
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 27-10-2012, 21:25   

nie jestem za remontem a forda silnik nie uwazam za awaryjny w rodzinie miałem 5 fordów nawet scorpio i jakos były tempione i do teraz jezdza a silnik mitsubishi od poczatku same problemy mam go dosc zawory stuki czujnik wału moduł itp poprostu porazka z tymi silnikami nie mowiac o skrzyni biegow wiem ze panstwo sa maniacy mitsubishi mi tez sie podoba ale na prawde silniki i skrzyniai w tym wydaniu to nieporozumienie wielkie ja tak uwazam same kłopoty.
 
 
xluki 
Mitsumaniak


Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 813
Skąd: Słupsk
Wysłany: 27-10-2012, 21:36   

Danielox napisał/a:
nie jestem za remontem a forda silnik nie uwazam za awaryjny w rodzinie miałem 5 fordów nawet scorpio i jakos były tempione i do teraz jezdza a silnik mitsubishi od poczatku same problemy mam go dosc zawory stuki czujnik wału moduł itp poprostu porazka z tymi silnikami nie mowiac o skrzyni biegow wiem ze panstwo sa maniacy mitsubishi mi tez sie podoba ale na prawde silniki i skrzyniai w tym wydaniu to nieporozumienie wielkie ja tak uwazam same kłopoty.
to sprzedaj Galanta i wyklep Forda skoro taki dobry... nie wiem jaki sens ma ten temat. Kasy na remont silnika szkoda, ale na rzeźbienie z silnikiem Forda już nie? Zastanów się co wytrzyma dłużej... rzeźba, której zapewne nie ukończysz czy wyremontowany silnik, który posłuży Tobie i zapewne kolejnemu właścicielowi.
_________________
02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 27-10-2012, 22:04   

Danielox napisał/a:
(...)ceny i dostepnosc pierscionków itp to mowi samo za siebie głupia uszczelka 1 pod głowice koszt ok 200zł


Nie wiem gdzie pytasz o części, ale za komplet pierścieni na 6 kociołków dałem 180zł o ile pamiętam, a za 200zł mam dwie uszczelki pod głowice :wink: Budowałem silnik od podstaw, wiem co mówię.

Danielox napisał/a:
nie jestem za remontem a forda silnik nie uwazam za awaryjny w rodzinie miałem 5 fordów nawet scorpio i jakos były tempione i do teraz jezdza a silnik mitsubishi od poczatku same problemy mam go dosc zawory stuki czujnik wału moduł itp poprostu porazka z tymi silnikami nie mowiac o skrzyni biegow wiem ze panstwo sa maniacy mitsubishi mi tez sie podoba ale na prawde silniki i skrzyniai w tym wydaniu to nieporozumienie wielkie ja tak uwazam same kłopoty.


Powiem tak, każdy ma swoje zdanie, ale przykro mi stwierdzić, że kupiłeś auto bardzo zaniedbane ze strony mechanicznej, skoro takie cuda piszesz. 6A12 jest chyba jednym z najlepszych opcji silnikowych mitsu z tych lat. Przy wymianach na czas mój silnik przejechał na benzynie przez 17 lat ok 330tys, a kolejne 2 lata 70tys na LPG...doczekał się 400tys i hamowni...wydał 152KM...świadkowie pamiętają i oleju brał w zasadzie tyle co nic. Do emerytury mi jeszcze daleko, więc auta nie oszczędzam też.
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11174
Skąd: Radomsko
Wysłany: 27-10-2012, 22:19   

Danielox napisał/a:
mitsubishi mi tez sie podoba ale na prawde silniki i skrzyniai w tym wydaniu to nieporozumienie wielkie ja tak uwazam same kłopoty.

w skrzyniach faktycznie synchrony padają,i jest to kłopot raz na 200000 kilosów...ale tylko w manualnych :wink: co do silników,to tutaj się mylisz.kupiłeś zaniedbaną jednostkę,i na tym opierasz swoją teorię.całkiem niesłusznie,bo to akurat odosobniony przypadek.to są naprawdę dobre silniki.ale nie musisz w to wierzyć :wink:
_________________

 
 
 
Jackall 
Mitsumaniak


Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 1244
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-10-2012, 22:32   

Danielox napisał/a:
silnik mitsubishi od poczatku same problemy mam go dosc zawory stuki czujnik wału moduł itp poprostu porazka z tymi silnikami nie mowiac o skrzyni biegow
To może przebieg lekko przekręcony? Albo poprzedni właściciele lali tylko paliwo niczym innym się nie przejmowali :|
Ale skoro masz większy sentyment do fordów
xluki napisał/a:
to sprzedaj Galanta i wyklep Forda skoro taki dobry...
_________________
Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)

Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY :D


Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 
 
 
Pato89 
Mitsumaniak
Bandit


Auto: Lancer'92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 543
Skąd: Szczecin/Wrocław
Wysłany: 27-10-2012, 23:29   

xluki napisał/a:
to sprzedaj Galanta i wyklep Forda skoro taki dobry... nie wiem jaki sens ma ten temat. Kasy na remont silnika szkoda, ale na rzeźbienie z silnikiem Forda już nie? Zastanów się co wytrzyma dłużej... rzeźba, której zapewne nie ukończysz czy wyremontowany silnik, który posłuży Tobie i zapewne kolejnemu właścicielowi.

polać mu! :D
_________________
https://www.facebook.com/mitsubishi.lancer.jdm
 
 
 
dahu 
Forumowicz


Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 98
Skąd: Pohulanka
Wysłany: 28-10-2012, 16:00   

Danielox napisał/a:
silnik mitsubishi od poczatku same problemy mam go dosc zawory stuki czujnik wału moduł itp poprostu porazka z tymi silnikami nie mowiac o skrzyni biegow wiem ze panstwo sa maniacy mitsubishi mi tez sie podoba ale na prawde silniki i skrzyniai w tym wydaniu to nieporozumienie wielkie ja tak uwazam same kłopoty.


hmm , może wyjątek potwierdzający regułę ? Musiałeś po prostu trafić na strasznie zaniedbany silnik a szkoda bo one są bardzo wytrzymałe. Ja bym nalegał na remont obecnej jednostki napędowej.
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 01-11-2012, 15:28   

Danielox napisał/a:
mam mondeo 2.5v6 skasowany ale silnik dobry

to sprzedaj ten silnik z mondziaka i kupuj 6g72 :mrgreen:
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.