Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana sworznia czy całego wahacza? Sworzeń w GDI Lift
Autor Wiadomość
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 31-10-2012, 21:39   

Xiah napisał/a:
przy wymianie wahacza z przodu zbierzność??? :?


Te tak kiedyś usłyszałem od domorosłego mechanika, i po dwóch tygodniach stałem w kolejce po opony. Ja po każdej ingerencji w zawieszenie jadę na płytę sprawdzić zbieżność i wyszarpać auto czy aby na pewno wszystko jest git. Jeden z diagnostów (jeździ 626GE), po wymianie wahacza na nowy ustawiając zbieżność przeciągnął o stopień czy dwa (już nie pamiętam dokładnie) i zapewnił, że się ułozy na zero. Zajeżdżam za tydzień i jest zero. Dlatego:
xluki napisał/a:
Po wymianie sworznia powinno się sprawdzić dla pewności zbierzność (w zależności w jaki sposób jest mocowany sworzeń do wahacza...). Ja wolałem sprawdzić by spać spokojnie...
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
matisbb 
Forumowicz

Auto: Cari 99 lift GDI, Colt CA0 97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 39
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-11-2012, 21:54   

i9i napisał/a:
Ja po każdej ingerencji w zawieszenie jadę na płytę sprawdzić zbieżność i wyszarpać auto czy aby na pewno wszystko jest git.

Dokładnie tak zrobię, powiedz mi tylko gdzie jeździsz na sprawdzenie zbieżności? Bo może być tak że po wymianie wahacza będzie wszystko ok z geometrią więc szkoda mi wywalić 100zł za pięciominutowe zapięcie laserowych gadżetów na koła :)

Dodam tylko że dziś przyszedł wahacz i wszystko wygląda na ok, trochę rdzy ale już się tym zająłem kończąc Bitumenem Motipa, jutro pojadę do warsztatu zainstalować wahacz i zobaczymy czy była to okazja czy strata 35zł :)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: NX300h
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 03-11-2012, 07:18   

Ciekawe jakim smarem jest smarowany sworzeń, matisbb, jeśli wahacz jeszcze nie zamontowany to może warto by nałożyć nowego smaru?
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 03-11-2012, 08:25   

matisbb napisał/a:
gdzie jeździsz na sprawdzenie zbieżności?

Na stację diagnostyczną :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
matisbb 
Forumowicz

Auto: Cari 99 lift GDI, Colt CA0 97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 39
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 05-11-2012, 11:47   

i9i napisał/a:
matisbb napisał/a:
gdzie jeździsz na sprawdzenie zbieżności?

Na stację diagnostyczną :mrgreen:


Ile sobie liczą za sprawdzenie zbieżności u Ciebie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.