Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:01
outlander I wolnyssak, a outlander I turbo
Autor Wiadomość
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-10-2012, 22:21   

No to jak Cię przeraża, to kup sobie micrę:) albo jakiegoś dyszla:)
Poważniej, to Turbo spali przy normalnej jeździe ok 2l więcej niż wolny ssak
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 22-10-2012, 00:26   

Funny_igor napisał/a:
Frajda z jazdy pewnie jest duża ale przeraża mnie trochę spalanie
Wolnossący też potrafi spalić 13l/100km, w korkach nawet 14. Jakbym miał wybierać to spalanie nie jest jakimś argumentem.
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 22-10-2012, 18:14   

Funny_igor,
Mój Turbiak średnio w 9 litrach benzynny się mieśći
Napisz w jakich granicach cenowych szukasz Turbiaka to może Tobie sprzedam swojego W sobotę już strzeliły mu 3 lata jak go mam i cały czas bez awaryjnie

[ Dodano: 22-10-2012, 18:16 ]
A no i na nowym rozrządzie przejechałem dopiero trochę ponad tysiąć km więc na długo z tym będzie spokój
Jeszcze go nigdzie nie ogłaszałem.
 
 
Funny_igor 
Mitsumaniak


Auto: Galant '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 45
Skąd: Uniejów
Wysłany: 23-10-2012, 11:04   

desti napisał/a:
Funny_igor,
Mój Turbiak średnio w 9 litrach benzynny się mieśći
Napisz w jakich granicach cenowych szukasz Turbiaka to może Tobie sprzedam swojego W sobotę już strzeliły mu 3 lata jak go mam i cały czas bez awaryjnie

[ Dodano: 22-10-2012, 18:16 ]
A no i na nowym rozrządzie przejechałem dopiero trochę ponad tysiąć km więc na długo z tym będzie spokój
Jeszcze go nigdzie nie ogłaszałem.


Póki co rozglądam się, zbieram info itd. od wielu lat jestem fanem galanta, miałem już 4. ale model sie kończy i trzeba za czymś nowszym rocznikowo się rozejrzeć. Myślę że 25-30tyś bym wydał
_________________
Szczyt pijaństwa:Upić ślimaka tak, by nie trafił do domu :partyman:
 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 23-10-2012, 13:16   

Funny_igor napisał/a:
Póki co rozglądam się, zbieram info itd. od wielu lat jestem fanem galanta, miałem już 4. ale model sie kończy i trzeba za czymś nowszym rocznikowo się rozejrzeć. Myślę że 25-30tyś bym wydał
Outlander też się kończy, O1 wydają mi się bardziej udane mechanicznie niż O2 i nowsze, ale O2 mają bardziej ekologiczne silniki no i będą rocznikowo młodsze.
Gdyby O2 miały tak samo jak O1 silnik 4G63 i stały napęd na 4 koła, to bym go chętnie sobie kupił a O1 sprzedał, a takto szukam jakieś Kijanki, Subaraka czy coś innego z konkurencji.
 
 
Cezar 
Mitsumaniak
Veni, Vidi, Vici


Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 7812
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23-10-2012, 14:32   

Funny_igor napisał/a:
Frajda z jazdy pewnie jest duża ale przeraża mnie trochę spalanie

Wstawisz porzadna instalacje lpg i spalanie juz nie bedzie przerazac :wink:
_________________
Mitsubishi Carisma '99 GDI EXE 18.07.2005 - 20.07.2013 :cry:
Mitsubishi Colt '93 1.6 GLXi 03.05.2008 - 19.05.2009
Mitsubishi Galant '98 2.0 SportEdition 13.06.2009 - 01.09.2015
Daewoo Matiz '00 22.07.2013 - 11.11.2016
Ford Focus '99 13.10.2015 - 05.06.2019
Ford Mondeo Panther Black Titanium X 17.05.2019 - ...
Polski Fiat 125p '80 1.5 12.1980 - ...

______________EA5A & EA2A
 
 
 
Funny_igor 
Mitsumaniak


Auto: Galant '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 45
Skąd: Uniejów
Wysłany: 23-10-2012, 17:05   

Cezar napisał/a:
Funny_igor napisał/a:
Frajda z jazdy pewnie jest duża ale przeraża mnie trochę spalanie

Wstawisz porzadna instalacje lpg i spalanie juz nie bedzie przerazac :wink:


Zagazowanie to pierwsza rzecz jaką robię po zakupie. Mam znajomych gazowników którzy zajmują się BRC więc nie obawiam się o jakość instalacji. Przy przebiegach 30-35tyś rocznie to chyba najekonomiczniejsze rozwiązanie.
_________________
Szczyt pijaństwa:Upić ślimaka tak, by nie trafił do domu :partyman:
 
 
 
slapie 
Nowy Forumowicz


Auto: outlander I, 2.0T:):)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 27
Skąd: gdynia
Wysłany: 09-11-2012, 21:55   

elektryk napisał/a:
Funny_igor napisał/a:
Póki co rozglądam się, zbieram info itd. od wielu lat jestem fanem galanta, miałem już 4. ale model sie kończy i trzeba za czymś nowszym rocznikowo się rozejrzeć. Myślę że 25-30tyś bym wydał
Outlander też się kończy, O1 wydają mi się bardziej udane mechanicznie niż O2 i nowsze, ale O2 mają bardziej ekologiczne silniki no i będą rocznikowo młodsze.
Gdyby O2 miały tak samo jak O1 silnik 4G63 i stały napęd na 4 koła, to bym go chętnie sobie kupił a O1 sprzedał, a takto szukam jakieś Kijanki, Subaraka czy coś innego z konkurencji.


Kijanka w benzynie pali jak smok, trzeszczy i ogolnie jakis malo wygodny... a subarak to po O1T tylko 2,5T - ale silnik potrafi wywalic, wiec dobrz kupic "zakuty" albo z niskim przebiegiem... a po jezdzie O1T ciezko znalezc cos fajnego, no chyba ze chcesz traktor... i obowiazkowo w manualu bo automat tez pije na maksa
_________________
pozdrawiam/regards
slawek
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 10-11-2012, 20:12   

slapie napisał/a:
Kijanka w benzynie pali jak smok, trzeszczy i ogolnie jakis malo wygodny... a subarak to po O1T tylko 2,5T - ale silnik potrafi wywalic, wiec dobrz kupic "zakuty" albo z niskim przebiegiem... a po jezdzie O1T ciezko znalezc cos fajnego, no chyba ze chcesz traktor... i obowiazkowo w manualu bo automat tez pije na maksa
Tak z ciekawości to ile pali kijanka? Bo mój O1 bez turbo pali jakieś 13/100 po mieście.
No właśnie miałem na oku jednego subaraka, niby od pewnego sprzedawcy. Silnik 2.5T i poprzedni właściciel już zamęczył raz silnik, po czym miał udokumentowaną wymianę na nówkę. Mimo że miała tylko 70kkm, to bym się bał czy zaraz znowu nie padnie. Jak sobie analizowalem to 2.5 bez turbo by mi bardzo pasował, nawet mógłby być w automacie.
 
 
markos007 
Forumowicz
Think. Feel. Drive

Auto: Lanos
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 56
Skąd: W-wa
Wysłany: 11-11-2012, 19:47   

slapie napisał/a:
Kijanka w benzynie pali jak smok, trzeszczy i ogolnie jakis malo wygodny... a subarak to po O1T tylko 2,5T - ale silnik potrafi wywalic, wiec dobrz kupic "zakuty" albo z niskim przebiegiem... a po jezdzie O1T ciezko znalezc cos fajnego, no chyba ze chcesz traktor... i obowiazkowo w manualu bo automat tez pije na maksa

trochę głupoty piszesz :P 2.0T jest najbardziej bezawaryjnym silnikiem Subaru (jeśli mowa o silnikach turbo). 2.5T ma oczywiście lepsze osiągi ale jest mniej żywotny. Poza tym silnik zakuty może wiązać się z wieloma problemami i nigdy nie będzie tak niezawodny jak seryjna jednostka :wink:
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-11-2012, 21:04   

markos007 napisał/a:
2.0T jest najbardziej bezawaryjnym silnikiem Subaru (jeśli mowa o silnikach turbo)

Przecież slapie pisał o 2.5XT :roll:
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
slapie 
Nowy Forumowicz


Auto: outlander I, 2.0T:):)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 27
Skąd: gdynia
Wysłany: 12-11-2012, 12:07   

elektryk napisał/a:
slapie napisał/a:
Kijanka w benzynie pali jak smok, trzeszczy i ogolnie jakis malo wygodny... a subarak to po O1T tylko 2,5T - ale silnik potrafi wywalic, wiec dobrz kupic "zakuty" albo z niskim przebiegiem... a po jezdzie O1T ciezko znalezc cos fajnego, no chyba ze chcesz traktor... i obowiazkowo w manualu bo automat tez pije na maksa
Tak z ciekawości to ile pali kijanka? Bo mój O1 bez turbo pali jakieś 13/100 po mieście.
No właśnie miałem na oku jednego subaraka, niby od pewnego sprzedawcy. Silnik 2.5T i poprzedni właściciel już zamęczył raz silnik, po czym miał udokumentowaną wymianę na nówkę. Mimo że miała tylko 70kkm, to bym się bał czy zaraz znowu nie padnie. Jak sobie analizowalem to 2.5 bez turbo by mi bardzo pasował, nawet mógłby być w automacie.


Jezdzilem kijanka nowa (2011) 2.0 niby 4x4 ale w sumie po O1 to raczej elektroniczna fikcja - ssal mi 14 po miescie - auto ciezkie i kiepsko sie zbiera wiec trzeba deptac... dla porownania w moim O1T mam 12,5 :) ... a jesli chodzi o subaraki to jesli nie cisniesz do oporu to ten 2,5 bez problemu jezdzi... moj friend jesli 3ci rok i sobie chwali, ale nie ma zylki sportowca wiec nie zajezdza silnika... bo jest awaryjny niestety... tylko za dobrze utrzymanego subaraka trzeba polozyc 60k. wiec duzo, z drugiej strony znajdziesz teraz cos sensownego w benzynie 4x4? naprawde graniczy to z cudem, a wystarczy 4x4 manual benzyna i min 180 kucy... no ale jak doliczysz do tego udokumentowane pochodzenie i legalny przebieg do 80 tys. to juz jest gorzej...
_________________
pozdrawiam/regards
slawek
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 12-11-2012, 12:44   

slapie napisał/a:
z drugiej strony znajdziesz teraz cos sensownego w benzynie 4x4? naprawde graniczy to z cudem
Dlatego nadal szukam i szukam. W ostateczności byłbym nawet gotów na elektroniczne 4x4, byle by samochód był z nowszego rocznika i miał tańsze części zamienne.
Moje O1 robi się coraz bardziej awaryjne. Nie są to awarie uziemiające samochód tylko przypadłości wiekowe, a wkurza mnie to że im inwestuję w naprawy to tym więcej coś się psuje (z reguły coś innego).
 
 
slapie 
Nowy Forumowicz


Auto: outlander I, 2.0T:):)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 27
Skąd: gdynia
Wysłany: 12-11-2012, 14:47   

Dlatego nadal szukam i szukam. W ostateczności byłbym nawet gotów na elektroniczne 4x4, byle by samochód był z nowszego rocznika i miał tańsze części zamienne.
Moje O1 robi się coraz bardziej awaryjne. Nie są to awarie uziemiające samochód tylko przypadłości wiekowe, a wkurza mnie to że im inwestuję w naprawy to tym więcej coś się psuje (z reguły coś innego).[/quote]

No ja tez sie rozgladam i obawiam sie ze skonczy sie na subaraku - bo jakos grupa vw w kombi mnie nie przekonuje, tym bardziej ze 200k benzyny w manualu nie uswiadczysz, a przynajmniej jest ciezko... a serwis dsg zabija :( no moze vitara 2,4? - masakra jakas wszedzie klekoty i automaty.. straszne...

Moj O1 poki co sie nie sypie ale powoli czas na niego nadchodzi...
_________________
pozdrawiam/regards
slawek
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 12-11-2012, 14:56   

slapie napisał/a:
No ja tez sie rozgladam i obawiam sie ze skonczy sie na subaraku - bo jakos grupa vw w kombi mnie nie przekonuje, tym bardziej ze 200k benzyny w manualu nie uswiadczysz, a przynajmniej jest ciezko... a serwis dsg zabija :( no moze vitara 2,4? - masakra jakas wszedzie klekoty i automaty.. straszne...
Czy chodzi o 200k PLN za nowy samochód czy samochód z 200k km przebiegu? Jak dla mnie to obie te cechy dyskwalifikują zakup.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.