Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] dalej stuka z przodu
Autor Wiadomość
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-01-2007, 19:57   

Krzyzak napisał/a:
Smarujesz prowadnice? Odwazny jestes - za jakis czas na tym smarze zbierze sie tyle syfu, ze klocek sie nie ruszy. Czysci - to i owszem, ale nie smaruje...


Prowadniki zacisku (tak jak mugen pisze). A Tobie chyba chodzi o miejsce gdzie się klocek porusza. Nie słyszałem nigdy żeby to nazywano prowadnicą.
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-01-2007, 13:29   

przetoczylem tarcze, troszke biły, oczywiscie pojawila sie poprawa, ale to jedynie bardziej ze tak powiem komfort jazdy, zniknal ten mini-abs przy hamowania i moze nawet lekko lepiej hamuje, ale po przejechaniu 15+ km, dalej strzela ;/

juz nie mam do tego sily :(

moze te klocki po prostu tak maja do siebie? jest to mozliwe?

chyba jak troche kasy dorwe to je wymienie ,tylko na jakie? jakies Lukasy?
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-01-2007, 14:35   

karolgt, A sprawdzałeś czy zacisk "pływa"?
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-01-2007, 14:37   

josie napisał/a:
karolgt, A sprawdzałeś czy zacisk "pływa"?


nie sprawdzilem, nie mialem juz potem jak, a chcialem najpierw szybko sprawdzic czy przetoczenie tarcz cos pomoze.

w kazdym razie, jezdzilem juz z 2 osobami potem i mowia ze to jednak zacisk

napisalem juz do Japaneze czy ma i w jakiej cenie zestaw naprawczy do zacisku i jak tylko gdzies to dorwe to bede robil
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-01-2007, 15:07   

karolgt napisał/a:
nie sprawdzilem, nie mialem juz potem jak, a chcialem najpierw szybko sprawdzic czy przetoczenie tarcz cos pomoze.


Szkoda, wystarczyło przy zdejmowaniu tarcz zobaczyć czy się rusza...
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 20-01-2007, 23:15   

josie, Znowu ma rację to zacisk może stukać, od wymiany do wymiany mija troszkę czsu i zacisk pacuje w coraz mniejszej płaszczyźnie, czyli kończą się klocki i docisk jest wysuniety maxymalnie i w pewnym momencie cały syf zablokuj docisk i po wymianie klocków docisk nie bedzie odbijał cospowoduje stukanie. moja rada wyjmij te klocki przeczyść docisk i przesmaruj żeby chodził dosyć luźno i bedzie ok.
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-01-2007, 23:23   

kostuch napisał/a:
moja rada wyjmij te klocki przeczyść docisk i przesmaruj żeby chodził dosyć luźno i bedzie ok.


nie trzeba jakiegos "zestawu naprawczego" do zacisku? tzn ja sie na tym nie znam, nie rozkrecalem go nigdy, ale gdy dzisiaj chcialem poradzic sie kogos to wszyscy radzili zeby go nie rozkrecac, bo strzeli jakas gumka, a jest sobota popoludniu i potem nie bede mial go z czego zlozyc. Maja racje? czy po prostu rozkrecic, wyczyscic i tyle, cos wymieniac?
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21-01-2007, 01:15   

karolgt napisał/a:
nie trzeba jakiegos "zestawu naprawczego" do zacisku? tzn ja sie na tym nie znam, nie rozkrecalem go nigdy, ale gdy dzisiaj chcialem poradzic sie kogos to wszyscy radzili zeby go nie rozkrecac, bo strzeli jakas gumka, a jest sobota popoludniu i potem nie bede mial go z czego zlozyc. Maja racje? czy po prostu rozkrecic, wyczyscic i tyle, cos wymieniac?


Zestaw naprawczy to właśnie gumki - potrzebne są jeśli tamte są uszkodzone lub uszkodzą się w czasie demontażu - ale czy łatwo je zepsuć nie wiem, ale raczej wątpię.
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-01-2007, 02:40   

no wlasnie o te gumki mi chodzi, a zakladajac ze nie wiem kieyd byly wymieniane (jesli wogole) to nie zaszkodzi wymienic, no chyba ze koszt nowych bedzie zabojczy.

oki, dzieki za odpowiedzi, mam nadzieje ze to zacisk a nie powazniejsze sprawy jak np półośka,

jaktylko naprawie to dam znac :)

[ Dodano: 01-02-2007, 18:17 ]
ok,2 tyg temu mialem naprawic zacisk a tymczasem dopiero dzisiaj pojechalem po zestaw naprwczy,no i tu problem, sa w tym modeu (CA0 93 rok 1,6) dwa rodzaje srednic tłoczków xxx51 i xxx56. Ktos wie, czy jednak musze to rozkrecac i mierzyc?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.