 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[ALL] dalej stuka z przodu |
Autor |
Wiadomość |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 16-01-2007, 19:57
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Smarujesz prowadnice? Odwazny jestes - za jakis czas na tym smarze zbierze sie tyle syfu, ze klocek sie nie ruszy. Czysci - to i owszem, ale nie smaruje... |
Prowadniki zacisku (tak jak mugen pisze). A Tobie chyba chodzi o miejsce gdzie się klocek porusza. Nie słyszałem nigdy żeby to nazywano prowadnicą. |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-01-2007, 13:29
|
|
|
przetoczylem tarcze, troszke biły, oczywiscie pojawila sie poprawa, ale to jedynie bardziej ze tak powiem komfort jazdy, zniknal ten mini-abs przy hamowania i moze nawet lekko lepiej hamuje, ale po przejechaniu 15+ km, dalej strzela ;/
juz nie mam do tego sily
moze te klocki po prostu tak maja do siebie? jest to mozliwe?
chyba jak troche kasy dorwe to je wymienie ,tylko na jakie? jakies Lukasy? |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-01-2007, 14:35
|
|
|
karolgt, A sprawdzałeś czy zacisk "pływa"? |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-01-2007, 14:37
|
|
|
josie napisał/a: | karolgt, A sprawdzałeś czy zacisk "pływa"? |
nie sprawdzilem, nie mialem juz potem jak, a chcialem najpierw szybko sprawdzic czy przetoczenie tarcz cos pomoze.
w kazdym razie, jezdzilem juz z 2 osobami potem i mowia ze to jednak zacisk
napisalem juz do Japaneze czy ma i w jakiej cenie zestaw naprawczy do zacisku i jak tylko gdzies to dorwe to bede robil |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-01-2007, 15:07
|
|
|
karolgt napisał/a: | nie sprawdzilem, nie mialem juz potem jak, a chcialem najpierw szybko sprawdzic czy przetoczenie tarcz cos pomoze. |
Szkoda, wystarczyło przy zdejmowaniu tarcz zobaczyć czy się rusza... |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 20-01-2007, 23:15
|
|
|
josie, Znowu ma rację to zacisk może stukać, od wymiany do wymiany mija troszkę czsu i zacisk pacuje w coraz mniejszej płaszczyźnie, czyli kończą się klocki i docisk jest wysuniety maxymalnie i w pewnym momencie cały syf zablokuj docisk i po wymianie klocków docisk nie bedzie odbijał cospowoduje stukanie. moja rada wyjmij te klocki przeczyść docisk i przesmaruj żeby chodził dosyć luźno i bedzie ok. |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-01-2007, 23:23
|
|
|
kostuch napisał/a: | moja rada wyjmij te klocki przeczyść docisk i przesmaruj żeby chodził dosyć luźno i bedzie ok. |
nie trzeba jakiegos "zestawu naprawczego" do zacisku? tzn ja sie na tym nie znam, nie rozkrecalem go nigdy, ale gdy dzisiaj chcialem poradzic sie kogos to wszyscy radzili zeby go nie rozkrecac, bo strzeli jakas gumka, a jest sobota popoludniu i potem nie bede mial go z czego zlozyc. Maja racje? czy po prostu rozkrecic, wyczyscic i tyle, cos wymieniac? |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 21-01-2007, 01:15
|
|
|
karolgt napisał/a: | nie trzeba jakiegos "zestawu naprawczego" do zacisku? tzn ja sie na tym nie znam, nie rozkrecalem go nigdy, ale gdy dzisiaj chcialem poradzic sie kogos to wszyscy radzili zeby go nie rozkrecac, bo strzeli jakas gumka, a jest sobota popoludniu i potem nie bede mial go z czego zlozyc. Maja racje? czy po prostu rozkrecic, wyczyscic i tyle, cos wymieniac? |
Zestaw naprawczy to właśnie gumki - potrzebne są jeśli tamte są uszkodzone lub uszkodzą się w czasie demontażu - ale czy łatwo je zepsuć nie wiem, ale raczej wątpię. |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-01-2007, 02:40
|
|
|
no wlasnie o te gumki mi chodzi, a zakladajac ze nie wiem kieyd byly wymieniane (jesli wogole) to nie zaszkodzi wymienic, no chyba ze koszt nowych bedzie zabojczy.
oki, dzieki za odpowiedzi, mam nadzieje ze to zacisk a nie powazniejsze sprawy jak np półośka,
jaktylko naprawie to dam znac
[ Dodano: 01-02-2007, 18:17 ]
ok,2 tyg temu mialem naprawic zacisk a tymczasem dopiero dzisiaj pojechalem po zestaw naprwczy,no i tu problem, sa w tym modeu (CA0 93 rok 1,6) dwa rodzaje srednic tłoczków xxx51 i xxx56. Ktos wie, czy jednak musze to rozkrecac i mierzyc? |
|
|
|
 |
|
|