 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: akbi 23-06-2007, 23:37 |
[CB4W 1.6] Lancer94' kombi wewnętrzne gumy stabilizatora |
Autor |
Wiadomość |
Diamante [Usunięty]
|
Wysłany: 21-01-2007, 23:00 [CB4W 1.6] Lancer94' kombi wewnętrzne gumy stabilizatora
|
|
|
Witam Was serdecznie
Dzisiejszego dnia odkryłem po raz pierwszy niedociągnięcie techniczne w samochodzie moich rodziców, jest to mitsubishi lancer kombi 94'. Od pewnego czasu postukiwało sobie przednie zawieszenie, po oględzinach okazało się, że z wielu powodów a to m.in.: nadmierny luz na górnych łożyskach przednich amortyzatorów, uszkodzony amortyzator. Wszystko wymieniłem poza jednym wewnętrzne gumy stabilizatora, zabrałem się dziś rano do tego zadania gospodarując sobie całe dwie godziny. Niestety okazało się, że jest to nie lada wyczyn na cały dzień z odpowiednimi narzędziami (opuszczenie całej ławy/sanek przedniej osi). Wyobraźcie sobie że Japończycy nie wzięli pod uwagę wymiany gum przedniego drążka stabilizatora jako części eksploatacyjnych. Nie wiem czy zdobędę się na wymianę tych części, moim zdaniem szkoda czasu. Czekam na Wasze opinie lub uwagi/wskazówki dotyczące mojego problemu, czyż nie mam racji że, owa naprawa nie powinna być aż tak utrudniona ?
Z góry dziękuje za podjęcie tematu, pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez akbi 23-06-2007, 22:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-01-2007, 12:06
|
|
|
Niestety Sebastianie ja tez slyszalem, ze nie jest to takie proste jak w poprzednich modelach (jak Colt/Lancer C5x/C6x czy chociazby Galant E3x), w ktorych wymiana jest naprawde prosta (w Galancie sie odkreca trojkatna zaslepke od dolu auta (3 srubki) a potem wlasciwe mocowanie gumy (1 srubka), w Colcie niestety trzeba juz zdjac kolo - przynajmniej prawe i odkrecic 2 srubki).
Jednak zuzycie tych gum to rzeczywiscie normalna sprawa i powinny byc latwiej dostepne. Tutaj musisz sie nagimnastykowac, bo luzy potrafia niezle lupac w karoserie, a cena samych gumek (w oryginale od Japaneze) jest dosyc niska. |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
|
|