Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
22-08-2007, 17:54
Problem z kontrolką od ciśnienia oleju
Autor Wiadomość
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 16-10-2006, 07:21   

Szukaj w okolicach filtra oleju (w 4g64 jest max 10 cm od niego). Po zdjęciu osłony silnika nie da się nie zauważyć. Niech tylko Cię nie myli czujnik poziomu oleju, który jest na bocznej ścianie miski olejowej....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-10-2006, 07:39   

Bartek, a miska się różni wymiarami od tej z 4G63 i 4G61? Bo jak nie to bym sobie założył taką z czujnikiem.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
pa_pi 
Mitsumaniak
Piotrek


Auto: Galant 2.0 16 V + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 123
Skąd: Olkusz / Krzywopłoty
Wysłany: 16-10-2006, 07:41   

Dzięki bartek zaraz wjazd na kanał i poszukiwania, dzięki za informację jak znajdę dam fotkę :)
_________________
Piotrek
Dzięki Ci ... za to forum ...

Ursus - dziękuję :)

Mój Galant!
 
 
 
alex r
[Usunięty]

Wysłany: 16-10-2006, 15:47   

moja lampka zapala przy starcie ale tylko czasami
jak silnik nagrzany zaczyna sie mruganie
chyba panewki jeden silnik zatarłem
kto wie co robić (mam pozwolenie na broń) :(
 
 
pa_pi 
Mitsumaniak
Piotrek


Auto: Galant 2.0 16 V + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 123
Skąd: Olkusz / Krzywopłoty
Wysłany: 16-10-2006, 16:01   



centralnie to jest mój czujnik :) znajduje się z tyłu silnika centralnie na środku. Już wiem że jest padnięty :( , kto wie na czym się go osadza ? widać tam jakąś pastę czy coś.
_________________
Piotrek
Dzięki Ci ... za to forum ...

Ursus - dziękuję :)

Mój Galant!
 
 
 
piosa
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2007, 12:36   

Witam.Dzisiaj rano moj Gal 2,5 V6 odmówił posłuszeństwa- zapaliła sie lampka kontrolna oleju - uzupełniłem olej - był na min, ale lampka dalej swieci...i silnik nie zapala.Czy ktoś ma lekarstwo na takie objawy?
 
 
pa_pi 
Mitsumaniak
Piotrek


Auto: Galant 2.0 16 V + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 123
Skąd: Olkusz / Krzywopłoty
Wysłany: 22-01-2007, 13:59   

piosa - nie mam pojęcia co się mogło stać. Wiem tylko że od poziomu oleju jest inna pomarańczowa dioda, natomiast u mnie się dioda od ciśnienia oleju sama naprawiła :)

Pozdrawiam

Piotrek
_________________
Piotrek
Dzięki Ci ... za to forum ...

Ursus - dziękuję :)

Mój Galant!
 
 
 
KarolS 
Mitsumaniak


Auto: EA3W '99 GDI
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2007, 14:16   

A ja w ramach ciekawostki powiem Wam jak było u mnie w autku.
Problemem była zapalająca się kontrolka ciśnienia oleju (TU do poczytania).
Jak się okazało przyczyną nie była ani pompa ani czujnik ciśnienia oleju, a wgnieciona miska olejowa :x . Wgniecenie było akurat na wysokości smoka zasysającego olej z miski, przez co był on nieco przytkany. W momencie gdy pojawiły się mrozy i olej zgęstniał, pojawił się problem ciśnienia w układzie. Po wyklepaniu miski, wszystko wróciło do normy.
_________________

 
 
 
piosa
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2007, 14:24   

To zle....odłaczyłem kabelek od czujnika poziomu oleju - odłączyłem klemę na 10 minut i swieci sie dalej.....Czy ta kontrolka jest jeszcze od innych płynow ??Pomocy
 
 
metzger 
Mitsumaniak
a.k.a Jedi

Auto: EA2A 4G63 '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 199
Skąd: Malbork/Gdańsk
Wysłany: 10-12-2008, 19:39   

Pozwolę sobie odkopać temat,

potrzebuję wymienić czujnik ciśnienia oleju, ale wpierw muszę go kupić, znalazłem w IC kilka np K44001 od JC, podejdzie on do mojego gala? Będę potrzebował kanału żeby go wymienić, czy też może sięgnę od góry?

pozdrawiam
_________________
To, co nie istnieje, musimy czasem sami stworzyć w naszych marzeniach i snach i pozwolić im inspirować się do większego wysiłku.

Piszę poprawnie po polsku
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.