Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
27-05-2009, 10:36
[3.2 DID] Chip Tuning
Autor Wiadomość
joebar 
Mitsumaniak

Auto: Montero 3.8 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 64
Skąd: skąd
Wysłany: 21-07-2009, 19:33   

A nie lepiej kupić auto z większym i mocniejszym silnikiem? Zamiast wstawiać chip? :P
 
 
 
kynio 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 16
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-07-2009, 19:42   

pogadamy jak w twoim silnik wybuchnie :lol: mamy tu takie lecą jeden za drugim ale dzięki za rade
 
 
joebar 
Mitsumaniak

Auto: Montero 3.8 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 64
Skąd: skąd
Wysłany: 21-07-2009, 20:58   

kynio napisał/a:
pogadamy jak w twoim silnik wybuchnie :lol: mamy tu takie lecą jeden za drugim ale dzięki za rade


Czego miałby wybuchnąć?Co jest z nimi nie tak?
 
 
 
Lukaszfs 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-10-2012, 19:23   

Chciałbym odświeżyć temat

Najlepiej jak by się wypowiedział ktoś kto ma zrobionego chipa w takim samym aucie co moje 3.2 DID 165km z 2001r automat i użytkuje go już jakiś czas czy nie miał jakiś awarii po chipie jak silnik czy skrzynia

Znajomy mówił mi że u jego kolegi po chipie w takim aucie pochrzanił się silnik i padła skrzynia.
Mechanik u którego ostatnio robiłem przegląd niespecjalnie polecał taki zabieg chociaż nie mówił "nie"

Trochę brakuje mi mocy w nim mam w rodzinie 2 inne auta chipowane i nic się z nimi dzieje oba na chipie mają już przejechane po około 100k km. i jest ok.

Dlatego myślę też nad chipem do pajero.
 
 
mikello 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 140
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 18-10-2012, 01:15   

dołożę swoje trzy grosze...
moja pojarka 3.2DID z 2004 roku czyli 160KM ma od urodzenia założony Ralli Tronic, w serwisie, bez utraty gwarancji (wtedy oferowali to w salonach jako dodatkowy bajer), koszt masakryczny 5tys
auto ma teraz 210tys i odpukać nic się nie dzieje.
Ralli Tronic, daje 190KM i 12s zamiast 14s ,wpina się dwiema wtyczkami, działa to dosyć specyficznie bo nie przez cały czas a jedynie przy mocniejszym naciśnięciu pedału gazu i to tylko przez 8s ale to wystarczy żeby ruszyć taką masę dosyć żwawo.
jakiś czas temu widziałem na ebay.de takie ustrojstwo z demobilu za jakieś marne euro.
no i w każdej chwili można to sobie wypiąć
gdyby kogoś zainteresowało to
http://rallitronic.com/en..._di-d_%5Bat%5D/

ps.
spojrzałem na tą stronę w zakładce dilerzy i dalej Mitsu to sprzedaje prawie we wszystkich krajach więc chyba wiedzą co robią.
_________________
Mikello
 
 
 
Darek_P 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III Dakar, 2005 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-12-2012, 13:28   

Mam okazję zakupić Ralli Tronic,
Jak wygląda montaż w używanym aucie,
czy można to urządzenie wpiąc samodzielnie i użytkować bez strojenia w serwisie?
 
 
mikello 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 140
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 04-12-2012, 22:44   

Co do strojenia to nie wiem...
ale nie wydaje mi się, ponieważ na samym ustrojstwie nie ma możliwości regulacji, a montaż to wpięcie się dwiema wtyczkami. Wypiąć podobno można w każdej chwili wiec pewnie działa to w dwie strony.
_________________
Mikello
 
 
 
Darek_P 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III Dakar, 2005 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-12-2012, 08:59   

Zestaw przyszedł.
Niestety nie mam wiedzy jak go samodzielnie podpiąć.
W necie znalazłem instrukcję ale do Pajero IV.
Ktoś wie w którym miejscu należy się wpiąć w instalację?
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 10-12-2012, 14:10   

Od pajero IV nie pasuje, jakie masz wtyczki? zdemontuj osłonę po prawej stronie przy nogach pasażera i zobaczysz komputer ECU, jak masz oryginalne wtyczki to inaczej nie włączysz. Wystarczy podpiąć i wszystko będzie ok, a tak przy okazji to ile takie cako kosztuje z demobilu?
_________________

 
 
Darek_P 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III Dakar, 2005 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-12-2012, 08:34   

Instrukcja była od IV. Ja urządzenie mam prawidłowe. Dzwoniłem do serwisu i twierdzą że trzeba to zestroić z autem, koszt niewielki, więc odpuszczam sobie samodzielny montaż. Kupiłem na Allegro, cena "KUP TERAZ" 700,00 zł.
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
  Wysłany: 11-12-2012, 09:31   

zestrojenie w serwisie polega na podłączeniu do komputera i sprawdzenie czy działa :D , ciekawy jestem ile taka usługa kosztuje?
_________________

 
 
Darek_P 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III Dakar, 2005 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-12-2012, 09:43   

Niekoniecznie tylko sprawdzenie działania.
Jak sam to wepnę to nigdy nie uzyskam pewności czy działa.
Przy okazji testowania mam sprawdzony cały układ zasilania silnika paliwem (pompa,wtryski) i ewentualne jego strojenie. Po ostatnim przeglądzie wiem że co jakiś czas taką operację powinno się przeprowadzać.
Koszt około 200,00 zł nie jest powalający, ja myślę że warto.
 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-12-2012, 10:15   

Darek_P napisał/a:
Instrukcja była od IV. Ja urządzenie mam prawidłowe. Dzwoniłem do serwisu i twierdzą że trzeba to zestroić z autem, koszt niewielki, więc odpuszczam sobie samodzielny montaż. Kupiłem na Allegro, cena "KUP TERAZ" 700,00 zł.



Jak była aukcja tytułowana ? Czy możesz dać namiar na sprzedającego?
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 12-12-2012, 11:06   

kolego, w pajero masz zwykłą pompę rotacyjną z pamięcią EPROM i nic poza tym kilka czujników i ECU, wtryski mechaniczne - to jest rozwinięcie wtrysku mechanicznego i nic więcej. Działa na postawie stałego programu.

natomiast CR to w pełni kontrolowany w w każdym etapie możliwość reakcji w proces spalania to jest : zmiana ciśnienia paliwa w szynie, wtryski elektromechaniczne itp itd. tu można i trzeba kontrolować ustawienia, bo może coś się rozsynchronizowywać ! ze względu na możliwości adaptacyjne oprogramowania tzw. pseudointaligencja.
pozdrawiam
_________________

 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-12-2012, 12:28   

słyszałem że te boxy coś oszukują elektronikę na temat temperatury, kiedyś coś było na forum w temacie chipsowania
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.