Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czasami nie można przekrecic silnikiem
Autor Wiadomość
Karambol 
Mitsumaniak
Galant


Auto: Mitsubishi Galant GLSi + STAG4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 37
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 16-11-2012, 20:03   Czasami nie można przekrecic silnikiem

Cześć!

Tak sie zastanawiam czy w waszych autach też czasami sie tak dzieje, ze po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie jest w stanie obrócić silnikiem, jak by silnik był w jakimś szczególnym suwie, rozrusznik nie może tego obrócić - tego typu odczucia mam. Mój brat ma Galanta następnej i ma to samo od czasu do czasu i to nie ma związku z akumulatorem bo własnie podłączył świeżo nabity aku i adoptował obr i przy którymś odpaleniu wystąpił własnie ten motyw..

Jak jest u Was i co to jest w ogóle?
_________________
Karambol
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 + STAG4
KTM LC4 625 HF
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-11-2012, 22:26   

To na pewno nie jest normalne, albo pada rozrusznik, albo nie łączy któraś klema na akumulatorze albo któryś gruby kabel idący od akumulatora do rozrusznika. A czy w tym momencie kontrolki w liczniku całkiem przygasają?
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-11-2012, 22:38   

Karambol napisał/a:
Cześć!

Tak sie zastanawiam czy w waszych autach też czasami sie tak dzieje, ze po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie jest w stanie obrócić silnikiem, jak by silnik był w jakimś szczególnym suwie, rozrusznik nie może tego obrócić - tego typu odczucia mam. Mój brat ma Galanta następnej i ma to samo od czasu do czasu i to nie ma związku z akumulatorem bo własnie podłączył świeżo nabity aku i adoptował obr i przy którymś odpaleniu wystąpił własnie ten motyw..

Jak jest u Was i co to jest w ogóle?


Na 99% brak dobrej masy silnika , lub zasniedziały przewód . Juz miałem kilka takich przypadków własnie tylko w 2.0 :wink:
 
 
kabat 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 NT TT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 33
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 06-12-2012, 11:52   

plecho1 napisał/a:
To na pewno nie jest normalne, albo pada rozrusznik, albo nie łączy któraś klema na akumulatorze albo któryś gruby kabel idący od akumulatora do rozrusznika. A czy w tym momencie kontrolki w liczniku całkiem przygasają?


tak, przygasają
_________________
Pozdro
Galant 2.5 V6 Nardi Torino TripTronic 99r.
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-12-2012, 22:02   

Więc może być jak napisał deejay lub pada rozrusznik. Proponuję najpierw rozkręcić i przeczyścić wszystkie połączenia masy i plusa pomiędzy akumulatorem a instalacją auta, silnikiem i karoserią. Dla sprawdzenia można najpierw na akumulatorze sprawdzić napięcie ładowania bo najczęściej jeśli coś nie łączy z wyżej wymienionych rzeczy, to napięcie ładowania na akumulatorze będzie niższe niż nominalnie. Właściwe napięcie ładowania powinno się zawierać pomiędzy 13,9V a 14,5V.
 
 
Karambol 
Mitsumaniak
Galant


Auto: Mitsubishi Galant GLSi + STAG4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 37
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 06-12-2012, 22:18   

plecho1 napisał/a:
To na pewno nie jest normalne, albo pada rozrusznik, albo nie łączy któraś klema na akumulatorze albo któryś gruby kabel idący od akumulatora do rozrusznika. A czy w tym momencie kontrolki w liczniku całkiem przygasają?



Wszystko przygasa, nawet radio sie resetuje..to sie zdarza bardzo rzadko, ostatnio nawet nie pamiętam kiedy ale czasami sie zdarza i to bez znaczenia jaka pora roku
_________________
Karambol
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 + STAG4
KTM LC4 625 HF
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-12-2012, 23:02   

Więc trzeba sprawdzić i przeczyścić co napisałem wyżej czyli połączenia tych grubych przewodów idących od akumulatora.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.