[EA2A/W 2.0] Problem z obrotami na zimnym silniku i nowe cud |
Autor |
Wiadomość |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 08-12-2012, 19:51
|
|
|
cichy1124, który kabel?
zasilający cewke?
możesz wrzucić foto? |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
cichy1124
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 2.0+LPG tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2012 Posty: 51 Skąd: bielsko
|
Wysłany: 08-12-2012, 20:13
|
|
|
Ten pierwszy kabelek.
Auto ewidentnie nie pracowało na wszystkich cylindrach. teraz nie jestem w stanie nawet odpalić... |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21956 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-12-2012, 20:18
|
|
|
cichy1124, co to za rzeźba w tych kablach? |
|
|
|
 |
cichy1124
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 2.0+LPG tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2012 Posty: 51 Skąd: bielsko
|
Wysłany: 08-12-2012, 20:28
|
|
|
były kiedyśtam przegryzione przez jakiegoś zwierza(takiego kupiłem) Ale są zlutowane i zabezpieczone, ale zrobione mało estetycznie... |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 08-12-2012, 21:25
|
|
|
cichy1124, Kup jakieś używki w dobrym stanie...i twoje problemy przejdą do przeszłości..;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
cichy1124
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 2.0+LPG tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2012 Posty: 51 Skąd: bielsko
|
Wysłany: 09-12-2012, 01:42
|
|
|
no właśnie taki mam plan, ale ciężko dostać taki kabel... |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 09-12-2012, 05:12
|
|
|
cichy1124, kurde widzisz jakbyś sie zgłosił wcześniej to bym ci z mojego rozbitka wyjął i wysłał za bro...ale teraz to już niewiele z niego zostało...ale poszukaj na alledrogo lub wrzuć temat w dziale kupie |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
cichy1124
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 2.0+LPG tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2012 Posty: 51 Skąd: bielsko
|
Wysłany: 09-12-2012, 10:11
|
|
|
no spoko, poszukam narazie chce to jakoś podłączyć, żebym dojechał do mechanika.
W ktorym miejscu znajduje się jakaś najbliższa kostka, złącze żebym mógł w całości bez lutowania wymienić ten kabel? czy lepiej kupić samą kostkę z kawałkiem kabla i zlutować to razem? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-12-2012, 15:00
|
|
|
Kostke da sie rozebrać i naprawić. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Arson88
Forumowicz Arson88
Auto: Mitsubishi Galant EA2A 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2011 Posty: 58 Skąd: Tuszyn
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21956 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 21-12-2012, 16:28
|
|
|
Arson88, chodzi o nr 1. |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
|
|
|
 |
Arson88
Forumowicz Arson88
Auto: Mitsubishi Galant EA2A 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2011 Posty: 58 Skąd: Tuszyn
|
Wysłany: 22-12-2012, 17:43
|
|
|
marcinzam dzięki za pomoc jednak mam używkę z innego silnika i przełożyłem go poprostu:) no i po odpaleniu faktycznie przestał przerywać więc domniewam że to była jego wina. dziękuję jeszcze raz za odpowiedzi |
|
|
|
 |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 03-01-2013, 10:17
|
|
|
Witam mam następujący problem. Auto ciężko odpala po dłuższym postoju, szarpie podczas jazdy z stałą prędkością i po dodaniu lub puszczeniu gazu. Objawia to się tak, że jak chcę mocniej przygazować na dwójce ciągnie ładnie po zmianie na trójkę jest najpierw mocne szarpnięcie i potem idzie ładnie. Po ruszeniu z jedynki lekkie szarpnięcie, na dwójce jest w miarę ok, na trójce już szarpie wyraźnie gorzej, 4 i 5 bieg jest ok. Wymieniłem cewki(po wymianie przez jakiś czas było minimalnie lepiej, teraz znów jest tak samo), świece, kable są ok żadnych przebić. Misiek muli do jakiś 2.5 -3 tyś obrotów.Auto w mieście dużo pali na trasie jest ok. Poczytałem trochę tutaj na forum i na innych również i wymyśliłem że może to być EGR lub sonda lambda. Już mi ręce opadają
[ Dodano: 03-01-2013, 10:18 ]
Zapomniałem dodać. Trochę smierdzi paliwem z wydechu i coś nie tak ze spalaniem było jak byłem na przeglądzie
[ Dodano: 03-01-2013, 10:19 ]
błąd coś nie tak ze spalinami a nie spalaniem |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-01-2013, 18:18
|
|
|
przydałoby się coś wiecej w postaci wydruku z analizatora spalin, albo logi podczas pracy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|