DFP - upgrade oprogramowania |
Autor |
Wiadomość |
jaceksu79
Forumowicz

Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 850 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 09-12-2012, 17:40
|
|
|
krzychu napisał/a: | A zalogowałeś się już na forum SY |
nie i nie mam zamiaru... jedyne 3 fora na których byłem zalogowany to subaru, mitsumaniaki i elektroda - nie jestem molem forumowym
krzychu napisał/a: | A może przejedź tym samochodem co najmniej 100 tys i dopiero chwal lub gań? |
nie sądzę aby zaczął nagle przybywać bądź ubywać olej
[ Dodano: 09-12-2012, 17:56 ]
tomekrvf napisał/a: | obserwowałem cały proces który trwał około 30 minut |
jakoś długo
u mnie max 10 minut |
|
|
|
 |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 09-12-2012, 19:16
|
|
|
w trasie proces wypalania nie trwa tak długo umnie tez 10-15 minut max.
na postoju wypala sie owszem i po pewnym czasie przestaje ale to raczej sam system przerywa wypalenie bo obroty spadają, ja mam przejechane 40 tysiecy i też zadnych problemów z DPF ale oleju przybywa niewielka ilość. tak czy siak lekka informacja nierażaąca w czy przydała by sie napewno. |
_________________ pablo diablo |
|
|
|
 |
Wedrowiec
Forumowicz
Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 310 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-12-2012, 19:23
|
|
|
krzychu jeżeli widzisz jakieś zalety
- samego AS&G w wykonaniu mitsu
- wyłączania silnika przez AS&G w trakcie przepalania filtra
to podziel się z nami opnią, będę wdzięczny. Ja nie widzę praktycznie żadnych. Do tego musiałem wymienić olej po 5Kkm (z czego połowa w trasie) więc mamy
- na 2500 km wg producenta zaoszczędziłem 2,5l paliwa (25 * 0,1l)
- poszło do śmieci dodatkowe 5l oleju silnikowego
gdzie tu ekologia czy ekonomia? Do tego oszczędność 0,1/100 km jest w połączeniu z oponami specjalnymi - więc sam AS&G daje jeszcze bardziej znikome oszczędności. Dużo lepszy efekt być może dałby czujnik ciśnienia w oponach - zawsze prawidłowo napompowane pewnie dadzą dużo większe oszczędności na spalaniu. |
|
|
|
 |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 09-12-2012, 19:33
|
|
|
Wedrowiec napisał/a: | krzychu jeżeli widzisz jakieś zalety
- samego AS&G w wykonaniu mitsu
- wyłączania silnika przez AS&G w trakcie przepalania filtra
. |
Dobrze że u mnie tego dziadostwa nie ma |
_________________ pablo diablo |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-12-2012, 19:34
|
|
|
Wedrowiec - ja nie muszę widzieć. Chodzi o to, że spec od marketingu i księgowy może mieć inne zdanie... |
|
|
|
 |
Maciek111
Forumowicz
Auto: Mitsubishi ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Sty 2012 Posty: 102 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 09-12-2012, 19:45
|
|
|
Wydaje mi się ,że jest to pseudo ekologia. Jeżeli podczas oczyszczania wytworzy więcej niż zaoszczędzi. Chyba żeby oczyszczać w takich specjalnych Toy-toykach. jak na razie więcej z tym kłopotu niż pożytku. Wymieniony olej trzeba wyprodukować i potem z utylizować i nie jest to za darmo i ekologicznie. Zieloni chyba przeginają . |
|
|
|
 |
jaceksu79
Forumowicz

Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 850 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 09-12-2012, 20:07
|
|
|
Maciek111, ale nie wdychasz tyle sadzy... i o to tu chodzi |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-12-2012, 20:19
|
|
|
Maciek111 - ale problem wynik ze specyfiki polskiego ruchu... W Niemczech jedziesz 2km po mieście potem 50km na autostradzie i znowu 2km w mieście... Wtedy przy wypalaniu DPF-u nie przybywa oleju ponieważ się wypala szybko i "przyjemnie", a zgaszanie w mieście nie powoduje problemu... |
|
|
|
 |
jaceksu79
Forumowicz

Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 850 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 09-12-2012, 20:19
|
|
|
Jeszcze może prosta ale cenna uwaga kolegom.... zauważyłem, że na goldzie lub ultimate wypalanie przebiega w dużo większych odstępach kilometrowych.. krótko mówiąc rzadziej i co ciekawe szybciej... wiec lekka nadpłata w cenie rekompensuje się w różnicy spalania i to zdecydowanie odczuwalnej
Wszystkim dpf-sowcom proponuję co 10tys km czyścić wtryski dobrym preparatem... zdecydowanie zaoszczędzicie na paliwie i na żywotności samego filtra... bardzo dużo subaru diesli z dpf-em rozkłada się po 60tys km przez lejące wtryski na wskutek ich zabrudzenia i amen z dpf-em ostatnio poleciłem znajomemu od OII 2.2 z dpf-em przy 80tys km. diesel injector cleaner millersa jako iż ostatnio zaczynały się jemu problemy z dpf-em... po 3 dawkach na chwilę obecną mówi, że jest ok... na pewno jest to optymistyczne i właśnie mógł mieć już problemy z zabrudzonymi wtryskiwaczami... szkoda, że nie miałem możliwości podejrzeć korekty na wtryskach.. |
|
|
|
 |
Maciek111
Forumowicz
Auto: Mitsubishi ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Sty 2012 Posty: 102 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 09-12-2012, 20:47
|
|
|
Coś w tym jest "jaceksu79 ": Na zachodzie nie mają tylu problemów z wtryskami nawet Renówki. Ba i nawet mniej tych zatartych silników jest. Wynika to chyba z jakości paliwa. Za duzo mamy dodatków w nich - i to takich dodawanych ekstra. A co do sadzy ???? wdychanej . Jesteśmy jedynym krajem w unii gdzie się toleruje wycinanie katalizatorów i ingerencję w soft. |
|
|
|
 |
|