Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
DFP - upgrade oprogramowania
Autor Wiadomość
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 09-12-2012, 17:40   

krzychu napisał/a:
A zalogowałeś się już na forum SY

nie i nie mam zamiaru... jedyne 3 fora na których byłem zalogowany to subaru, mitsumaniaki i elektroda - nie jestem molem forumowym

krzychu napisał/a:
A może przejedź tym samochodem co najmniej 100 tys i dopiero chwal lub gań?


nie sądzę aby zaczął nagle przybywać bądź ubywać olej :mrgreen:

[ Dodano: 09-12-2012, 17:56 ]
tomekrvf napisał/a:
obserwowałem cały proces który trwał około 30 minut

jakoś długo :roll: :shock:
u mnie max 10 minut
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 09-12-2012, 19:16   

w trasie proces wypalania nie trwa tak długo umnie tez 10-15 minut max.
na postoju wypala sie owszem i po pewnym czasie przestaje ale to raczej sam system przerywa wypalenie bo obroty spadają, ja mam przejechane 40 tysiecy i też zadnych problemów z DPF ale oleju przybywa niewielka ilość. tak czy siak lekka informacja nierażaąca w czy przydała by sie napewno.
_________________
pablo diablo
 
 
 
Wedrowiec 
Forumowicz

Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2012, 19:23   

krzychu jeżeli widzisz jakieś zalety
- samego AS&G w wykonaniu mitsu
- wyłączania silnika przez AS&G w trakcie przepalania filtra

to podziel się z nami opnią, będę wdzięczny. Ja nie widzę praktycznie żadnych. Do tego musiałem wymienić olej po 5Kkm (z czego połowa w trasie) więc mamy
- na 2500 km wg producenta zaoszczędziłem 2,5l paliwa (25 * 0,1l)
- poszło do śmieci dodatkowe 5l oleju silnikowego

gdzie tu ekologia czy ekonomia? Do tego oszczędność 0,1/100 km jest w połączeniu z oponami specjalnymi - więc sam AS&G daje jeszcze bardziej znikome oszczędności. Dużo lepszy efekt być może dałby czujnik ciśnienia w oponach - zawsze prawidłowo napompowane pewnie dadzą dużo większe oszczędności na spalaniu.
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 09-12-2012, 19:33   

Wedrowiec napisał/a:
krzychu jeżeli widzisz jakieś zalety
- samego AS&G w wykonaniu mitsu
- wyłączania silnika przez AS&G w trakcie przepalania filtra
.


Dobrze że u mnie tego dziadostwa nie ma
_________________
pablo diablo
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-12-2012, 19:34   

Wedrowiec - ja nie muszę widzieć. Chodzi o to, że spec od marketingu i księgowy może mieć inne zdanie...
 
 
Maciek111 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 102
Skąd: Sanok
Wysłany: 09-12-2012, 19:45   

Wydaje mi się ,że jest to pseudo ekologia. Jeżeli podczas oczyszczania wytworzy więcej niż zaoszczędzi. Chyba żeby oczyszczać w takich specjalnych Toy-toykach. jak na razie więcej z tym kłopotu niż pożytku. Wymieniony olej trzeba wyprodukować i potem z utylizować i nie jest to za darmo i ekologicznie. Zieloni chyba przeginają .
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 09-12-2012, 20:07   

Maciek111, ale nie wdychasz tyle sadzy... i o to tu chodzi
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-12-2012, 20:19   

Maciek111 - ale problem wynik ze specyfiki polskiego ruchu... W Niemczech jedziesz 2km po mieście potem 50km na autostradzie i znowu 2km w mieście... Wtedy przy wypalaniu DPF-u nie przybywa oleju ponieważ się wypala szybko i "przyjemnie", a zgaszanie w mieście nie powoduje problemu...
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 09-12-2012, 20:19   

Jeszcze może prosta ale cenna uwaga kolegom.... zauważyłem, że na goldzie lub ultimate wypalanie przebiega w dużo większych odstępach kilometrowych.. krótko mówiąc rzadziej i co ciekawe szybciej... wiec lekka nadpłata w cenie rekompensuje się w różnicy spalania i to zdecydowanie odczuwalnej
Wszystkim dpf-sowcom :wink: proponuję co 10tys km czyścić wtryski dobrym preparatem... zdecydowanie zaoszczędzicie na paliwie i na żywotności samego filtra... bardzo dużo subaru diesli z dpf-em rozkłada się po 60tys km przez lejące wtryski na wskutek ich zabrudzenia i amen z dpf-em ostatnio poleciłem znajomemu od OII 2.2 z dpf-em przy 80tys km. diesel injector cleaner millersa jako iż ostatnio zaczynały się jemu problemy z dpf-em... po 3 dawkach na chwilę obecną mówi, że jest ok... na pewno jest to optymistyczne i właśnie mógł mieć już problemy z zabrudzonymi wtryskiwaczami... szkoda, że nie miałem możliwości podejrzeć korekty na wtryskach.. :roll:
 
 
Maciek111 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 102
Skąd: Sanok
Wysłany: 09-12-2012, 20:47   

Coś w tym jest "jaceksu79 ": Na zachodzie nie mają tylu problemów z wtryskami nawet Renówki. Ba i nawet mniej tych zatartych silników jest. Wynika to chyba z jakości paliwa. Za duzo mamy dodatków w nich - i to takich dodawanych ekstra. A co do sadzy ???? wdychanej . Jesteśmy jedynym krajem w unii gdzie się toleruje wycinanie katalizatorów i ingerencję w soft.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.